Originally posted by scheisse
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Autokuumeilua ja autonvaihtopohdintaa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F31 320xDA
M-B Sprinter 319
Ex: E82 135i, E91LCI 330xd, VW T5 2.5TDI 4Motion, X1 Xdrive20D, Citröen Ax 1.1i
-
-
Originally posted by J-Boy View PostJos talous antaa myöden niin uutta pesään! Varmasti E46 on halvempi kustannuksiltaan, mut jos uutta haluaa, niin siit sit vaan. Vähän samaa mä mietin viime keväänä vanha E91 vs. uusi F31. Eipä ole kaduttanut.
Comment
-
-
Originally posted by scheisse View PostMikä avuksi kun autokuume on päällä?!
Kävin koeajamassa uuden 320d GT:n ja nyt on aivan helvetin kova kuume hakea sellainen. :/ Kävin pari kuukautta sitten kokeilemassa uutta 32d sedania ja pakko myöntää siihen ei tullu tuollaista poltetta kuin tuohon GT malliin. Olin heti ihan myyty!
Eli ajaakko tuo e46 loppuun ja korjailla sitä aina jos jotain tulee, vai hakea uusi niin ei tarvi huolehtia huolloista eikä juuri mistään muistakaan ongelmista pariin vuoteen?
M3 Cabrio Individual
530d GT xDrive
GL420 CDI
ZX-12R
Comment
-
-
Originally posted by jussi_r View PostKyllä se GT ainakin M3 Cabrion kanssa samaan talliin mahtuu.
Itselläkin mukavan kokoinen talli mutta ei sinne mahdu kuin yks Porsche ja yks vanha Kawa GTR1000, Impreza saa tyytyä ulkoruokintaan...
Autokuumetta sairastan kroonisesti mutta mennään ny näillä, ihan tyytyväinen kalustoon olen vaikka yhtään Bimmeriä ei taloudesta löydy, ei edes rouvalla...G30 530e xDrive A M-Sport -20
ex-Bimmerit:
F10 525dA xDrive M-Sport -13
E21 316 -80
E91 330xdA M-Sport -06
E53 X5 3.0iA Sport -04
E91 335xiA M-Sport -08
E60 530iA M-Sport -06
E36 320i Cabriolet M-Sport -96
E91 320d -06
E39 530iAT M-Sport -01
E36 328iA -96
E39 528iA -96
E36 325i -92
Comment
-
-
Kyllähän tuo 3er GT olis varmahan hiano! ja samaan syssyyn x5 uudemmat soveltuis myös perhekäyttöön.
Ei vaan pysty noin uutta laittaan pihaan kun hermot ei kestäis ajella.
E91 ja E61 ei kyllä isommalle perheelle sovellu niin mitenkään autoksi.
Joten joten..tässä oon kattellu montikkaa IV 2.5turbona ja titanium S varusteilla. Kyllä tuo 2.3 vaparikin menettelis kunhan on tuo "S" varusteet tikattuine alcantroineen.Työmatkat: E46 preface 323 4d
Työn alla: ae86 4age https://www.instagram.com/tenojono/
Entiset: E87 E39 E60 E61 F10
Comment
-
-
Tässä nyt tullu jo pidemmän aikaa arvottua mikä vekotin seuraavaksi, kun sain kesällä ton e46 330i myytyä. Senverran ollaan asiassa päästy eteenpäin, että tuleva auto tulee olemaan e90 diisseli, mutta mikä on vielä kysymysmerkkinä. Alunperin tuli funtsittua 320d ja tästä aatteet siirty noiden kuuspyttysten puolelle ja nyt taas funtsitaan 320d:tä. Samalla rahalla sais kuitenkin huomattavasti paljon uudemman ja vähemmän ajettumman, kuin noita kuuspyttysiä. Ja juoksevat kulutkin taitaa tolla 2-litrasella olla aavistuksen pienemmät.
Kysymys kuuluukin uskaltaako noita vuoden 2006 jälkeen tehtyjä 2-litran diisselimyllyllä varustettuja vekottimia ostaa, vai tuleeko niistä jokaisesta leviämään jakopää ennemmin tai myöhemmin. Kauhutarinoita olen näiltä foorumeilta + muualta internetin syövereistä lueskellut ja jakopääremontti heti auton ostamisen jälkeen ei paljoa nappais.
http://goo.gl/BtZheO Ton näiköistä yksilöä Saksan maalta katselin, olisi ehkä mahdollista jopa mahduttaa budjettiin, riippuen siitä kuinka persiilleen ynnäilin ton veroja (n. 4000 euroa sain tulokseksi 128g päästöillä.) Muuten ainakin kuvien perusteella vaikuttaisi ihan siistiltä yksilöltä ja metrejä on mittarissa kohtuullisesti. Varusteitakin kaikki tarpeellinen ja vähän ylimääräistäkin.
Comment
-
-
Originally posted by henkka100 View PostTässä nyt tullu jo pidemmän aikaa arvottua mikä vekotin seuraavaksi, kun sain kesällä ton e46 330i myytyä. Senverran ollaan asiassa päästy eteenpäin, että tuleva auto tulee olemaan e90 diisseli, mutta mikä on vielä kysymysmerkkinä. Alunperin tuli funtsittua 320d ja tästä aatteet siirty noiden kuuspyttysten puolelle ja nyt taas funtsitaan 320d:tä. Samalla rahalla sais kuitenkin huomattavasti paljon uudemman ja vähemmän ajettumman, kuin noita kuuspyttysiä. Ja juoksevat kulutkin taitaa tolla 2-litrasella olla aavistuksen pienemmät.
Kysymys kuuluukin uskaltaako noita vuoden 2006 jälkeen tehtyjä 2-litran diisselimyllyllä varustettuja vekottimia ostaa, vai tuleeko niistä jokaisesta leviämään jakopää ennemmin tai myöhemmin. Kauhutarinoita olen näiltä foorumeilta + muualta internetin syövereistä lueskellut ja jakopääremontti heti auton ostamisen jälkeen ei paljoa nappais.
http://goo.gl/BtZheO Ton näiköistä yksilöä Saksan maalta katselin, olisi ehkä mahdollista jopa mahduttaa budjettiin, riippuen siitä kuinka persiilleen ynnäilin ton veroja (n. 4000 euroa sain tulokseksi 128g päästöillä.) Muuten ainakin kuvien perusteella vaikuttaisi ihan siistiltä yksilöltä ja metrejä on mittarissa kohtuullisesti. Varusteitakin kaikki tarpeellinen ja vähän ylimääräistäkin.
Tuut vaan hakemaan multa tämän: http://www.nettiauto.com/bmw/320/6169046
Comment
-
-
Älä mene ostamaan N47 koneella olevia, joita on tehty alkuvuodesta 2007 alkaen, tosin vanhemmallakin koneella olevia on tehty 9/2007 saakka.
Koneessa on jakoketjuongelmaa ja kustannukset 3-4 k€. Eikä tehdas korvaa mitään yli 150 tkm ajetussa.
Ongelma on korjattu vasta 5.3.2011 jälkeen valmistettuihin KONEISIIN. Koneen valmistusajankohta on ymmärrettävästi aiempi kuin itse auton...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by henkka100 View PostTässä nyt tullu jo pidemmän aikaa arvottua mikä vekotin seuraavaksi, kun sain kesällä ton e46 330i myytyä. Senverran ollaan asiassa päästy eteenpäin, että tuleva auto tulee olemaan e90 diisseli, mutta mikä on vielä kysymysmerkkinä. Alunperin tuli funtsittua 320d ja tästä aatteet siirty noiden kuuspyttysten puolelle ja nyt taas funtsitaan 320d:tä. Samalla rahalla sais kuitenkin huomattavasti paljon uudemman ja vähemmän ajettumman, kuin noita kuuspyttysiä. Ja juoksevat kulutkin taitaa tolla 2-litrasella olla aavistuksen pienemmät.
Kysymys kuuluukin uskaltaako noita vuoden 2006 jälkeen tehtyjä 2-litran diisselimyllyllä varustettuja vekottimia ostaa, vai tuleeko niistä jokaisesta leviämään jakopää ennemmin tai myöhemmin. Kauhutarinoita olen näiltä foorumeilta + muualta internetin syövereistä lueskellut ja jakopääremontti heti auton ostamisen jälkeen ei paljoa nappais.
http://goo.gl/BtZheO Ton näiköistä yksilöä Saksan maalta katselin, olisi ehkä mahdollista jopa mahduttaa budjettiin, riippuen siitä kuinka persiilleen ynnäilin ton veroja (n. 4000 euroa sain tulokseksi 128g päästöillä.) Muuten ainakin kuvien perusteella vaikuttaisi ihan siistiltä yksilöltä ja metrejä on mittarissa kohtuullisesti. Varusteitakin kaikki tarpeellinen ja vähän ylimääräistäkin.Tesla Model 3 Performance
EX: BMW F36 420d Gran Coupé x-drive M-Sport
EX: VW Touran 2.0 TDI
EX: VW R6 Polo GTI
EX: Audi 4F A6 Avant 3.0Tdi Quattro
EX: BMW E91 325dA M-sport
EX: BMW E46 320d touring M-sport
EX: VW Golf IV Variant 1.9 Tdi PD
EX: Seat Leon 1.9 Tdi PD
EX: Peugeot 605 3.0 v6 sr
EX: Ford Sierra 4D 2.0i DOCH
Comment
-
-
Juu ei mua suuremmin ne käyttökulut huoleta, se on kuitenki pieni raha verrattuna itse auton ostohintaan. Lähinnä pointtina oli, että samalla ostohinnalla saisi nelosdiisselinä tuoreemman ja vähemmän ajetun yksilön mitä kutosta. Muttamutta varmaan kaikinpuolin varmempi valinta ottaa vähän enemmän ajeltu vuoden tai kaks vanhempi 330/325d mitä tommonen tuoreempi (08-09) 320d. Lähinnä yleistäen tekniikkansa puolesta, kaikki yksilöthän on luonnollisesti tapauskohtasia. Ja joka tapauksessa kulutus laskee noista lukemista mitä toi edellinen e46 330i ryysti, mikä on pääasia.
Mutta pitää jatkaa suunnitteluja ja kyttäillä sekä suomen, että saksan tarjontaa, noin 25kilon budjettiin pitäisi auto saada mahdutettua, kuhan nyt kevääseen mennessä löytyis. Tässä ollaan jo heinäkuusta asti suunniteltu .
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View Post^ Käyttökuluilla ei ole väliä mutta pääasia että kulutus laskee?
Comment
-
-
Originally posted by henkka100 View PostJ
Mutta pitää jatkaa suunnitteluja ja kyttäillä sekä suomen, että saksan tarjontaa, noin 25kilon budjettiin pitäisi auto saada mahdutettua, kuhan nyt kevääseen mennessä löytyis. Tässä ollaan jo heinäkuusta asti suunniteltu .Tesla Model 3 Performance
EX: BMW F36 420d Gran Coupé x-drive M-Sport
EX: VW Touran 2.0 TDI
EX: VW R6 Polo GTI
EX: Audi 4F A6 Avant 3.0Tdi Quattro
EX: BMW E91 325dA M-sport
EX: BMW E46 320d touring M-sport
EX: VW Golf IV Variant 1.9 Tdi PD
EX: Seat Leon 1.9 Tdi PD
EX: Peugeot 605 3.0 v6 sr
EX: Ford Sierra 4D 2.0i DOCH
Comment
-
Comment