Originally posted by ///Jone
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Autokuumeilua ja autonvaihtopohdintaa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by asis View PostOnpas siellä vähän ajettuja helmiä
Vaikka ny kuinka on M3 ja CSL niin eikai -04 voi maksaa enää 70t€?Mercedes Benz Cls 350cdi W218
Opel Insignia 2.0 Cdti
Scania R560 8x4
Ex. Mercedes Benz Cls 350cgi -07 W219
Ex. E60 530dA -05
Ex. E39 530dA -01
Ex. Volkswagen Golf 1.6 -05
Ex. Opel Vectra 2.0i 16V -00
Ex. Opel Vectra 1.6i -99
Comment
-
-
Originally posted by tuomkiti81 View PostSamasta putiikista: http://www.premiumclassics.nl/index....-topstaat.html
Vaikka ny kuinka on M3 ja CSL niin eikai -04 voi maksaa enää 70t€?
Comment
-
-
Otan sen verran osaa tähän keskusteluun.. aiemmin on ollut noita reilun 10v ikäisiä ja 150-200tkm ajettuja käyttöautoja minulla. Jatkuvasti jotain pienempää rakentelua on riittänyt. Yleensä alusta ja jarrut saa aina rempata.
3v takaperin ostin 2007 / 50tkm ajetun auton. Etujarrut jouduin siihen remppaamaan kun palat oli ruostunu satuloihin kiinni, muuten ei oo mitään häiriötä tai vikaa ollut. 3 vuotta senkun ajellut eikä ole tarttenut rahaa syytää. Nyt on mielessä taas sen myynti, ja jonku taka/nelivedon hankinta 10-15 budjetilla. Vahvasti taas näyttää sille että e46/e39 linjalle menee, ja rahaa alkaa taas palamaan siihen korjaamiseen. Se sitten että onko mitään järkeä laittaa toimivaa, erittäin siistiä ja vähänajettua (74tkm) autoa kiertoon..Last edited by Antti O; 08-02-2014, 21:30.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View Post855 Language version Italian
Mikä lie vanha Italialainen taksi, ei edes penkinlämmittimiä...
EDIT:
Originally posted by Antti O View PostOtan sen verran osaa tähän keskusteluun.. aiemmin on ollut noita reilun 10v ikäisiä ja 150-200tkm ajettuja käyttöautoja minulla. Jatkuvasti jotain pienempää rakentelua on riittänyt. Yleensä alusta ja jarrut saa aina rempata.
3v takaperin ostin 2007 / 50tkm ajetun auton. Etujarrut jouduin siihen remppaamaan kun palat oli ruostunu satuloihin kiinni, muuten ei oo mitään häiriötä tai vikaa ollut. 3 vuotta senkun ajellut eikä ole tarttenut rahaa syytää. Nyt on mielessä taas sen myynti, ja jonku taka/nelivedon hankinta 10-15 budjetilla. Vahvasti taas näyttää sille että e46/e39 linjalle menee, ja rahaa alkaa taas palamaan siihen korjaamiseen. Se sitten että onko mitään järkeä laittaa toimivaa, erittäin siistiä ja vähänajettua (74tkm) autoa kiertoon..Last edited by Paha Arkkitehti; 09-02-2014, 01:37.
Comment
-
-
Originally posted by Micce///M View PostPitäisi tuollaiselle autolle olla oma avara tilansa, vähän kuten kuvassa. klinkkerit lattiassassa ja ei tarvetta siirtää paikaltaan. Harrasteautoksi tuo on kuitenkin hinnaltaan melko överiluokkaa, samaan rahaan saa oikeita harrasteautoja. Esim. E30 M3.Originally posted by JubeEihän sen tyylikkäämpää ja parempaa autoa olekkaan kuin hienokuntoinen vanha kunnon w124
Comment
-
-
Originally posted by 599gtb View Postbmw m3 e36 vai bmw 330i e46
joo kesä lähestyy ja autokuume nousee eli kysytään
täältä bmw m3 houkuttelisi muuttaa pysyykö motorsport kasassa?:think
Itselle ei auto ole enää välttämätön joskus harvoin tarvitsee koska muuttiin helsingin keskustaan.Originally posted by JubeEihän sen tyylikkäämpää ja parempaa autoa olekkaan kuin hienokuntoinen vanha kunnon w124
Comment
-
-
Käyttöauton pitää kulkea. Se ei voi viedä aikaa tai ylim. rahaa, kun pitää käydä töissä, maksaa asuntolainaa ja kuljettaa lapsia. Ongelmana on, että kun sitä rahaa on niukasti, niin käyttöautoksi on valikoitunut allekirjoittaneella sigun Mégane eikä joku kiva F30 (nimenomaan sedan!). Nyt on ilmeisesti tarpeeksi kauan kulunut viimeisimmästä puoliharrastekohteesta, eli 330iA -01:stä, kun tuli puolivakavissaan pyydettyä tarjous ->335iA:sta -07. Pre-LCI:n voisi tuossa muodossa ehkä ottaa ajoon, mutta ajomäärä alkaa olemaan taas harrastusmäärissä. Kohteena on siis n. 50tkm ajettu, ja näitä on kyllä harvoin tarjolla.. Tosin, onko joku käynyt tuosta ottamassa tyyppejä?
Miksi sitten vaihtaa autoa, jos nykyinen on OK? Hyvä kysymys, vastausta ei oikein ole. Nettiautossa vain tulee vietettyä aivan liikaa selausaikaa ja jos ei saa autokuumetta parannettua, niin ehkä on vain hyväksyttävä tosiasiat, ja hankittava joku "kiva" kosla. Nyt vain alkaa ajan kuluessa tuntumaan siltä, että joku ensimmäisten vuosikertojen karvalakki-F30 on sittenkin järkevämpi kohde, koska niitä saa melkein samaan hintaan kuin tuota -07 335:sta.
On muitakin merkkejä kuin BMW ja C-mersu kiinnostaisi ainakin koeajaa. Mèganessa on kohta 45tkm mittarissa ja 50tkm jälkeen voi olla vieläkin vaikeampaa saada kohtuullisia vaihtotarjouksia.. aika kuluu. Lisäksi F10 näyttää entistä paremmalta..jos vain olisi kohtuullisesti ajettuja alle 35k€:oon. Jostain pitäisi löytyä tasapaino, asuntolainaa tuntuu aina olevan, tässä taloudellisessa tilanteessa viisainta olisi pitää rahaa kiinni kohteissa, jotka saa muutettua hätätilanteessa/työttömyyden kohdatessa edes jotenkin rahaksi mutta mutta.. Pahuksen Nettiauto.com. Jos Veikkaus tarjoaa nettipalvelulleen vapaaehtoista määräaikaista omakäyttökatkoa, niin miksi Nettiauto.com ei sitten tee samaa..Last edited by Petteri75; 09-02-2014, 12:50.BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Originally posted by Petteri75 View PostNyt vain alkaa ajan kuluessa tuntumaan siltä, että joku ensimmäisten vuosikertojen karvalakki-F30 on sittenkin järkevämpi kohde, koska niitä saa melkein samaan hintaan kuin tuota -07 335:sta.Maserati 4200 Coupe GT
Ford focus 1.6i
ex:
BMW 320d E90 -05
Porsche boxster 986 2.5 -98
VW Golf 1.6 -90
BMW 850i -91
Nissan KingCab 2.5d 4x4 -90
BMW 316i E36 -91
Nissan Sunny 1.3 -87
Ford Scorpio 2.0i
Comment
-
-
E46:ia katsellessa iskee kyllä epätoivoa, kun bensamalleissa 325-330 ei ainakaan nettiautossa kovin nättejä ole kohtuullisissa hinnoissa. Hyvät ja hyvillä varusteilla olevat on melkeinpä yli 10te ja se on minusta liikaa näin vanhoista kulkineista. Onko tässä nyt kysynnän ja tarjonnan vaikutus vai onko noiden hinnoissa reilusti ilmaa?Ex
F11 530d m-sport
E46 325i cabriolet m-sport
E39 540iA m-sport
E39 523iA
E46 316i
Comment
-
-
Originally posted by Rise View PostE46:ia katsellessa iskee kyllä epätoivoa, kun bensamalleissa 325-330 ei ainakaan nettiautossa kovin nättejä ole kohtuullisissa hinnoissa. Hyvät ja hyvillä varusteilla olevat on melkeinpä yli 10te ja se on minusta liikaa näin vanhoista kulkineista. Onko tässä nyt kysynnän ja tarjonnan vaikutus vai onko noiden hinnoissa reilusti ilmaa?
Comment
-
Comment