No noihan nyt alkaa olla semmosia kilsamääriä, että lähes mitä vaan voi hajota. Ei mikään kestä ikuisesti, mutta on 350tkm jo nykymittapuulla ihan hyvä suoritus. Sen loodan ikää voi muuten pidentää ajelemalla S-asennolla. Ei luistata niin paljon, mutta toisaalta tukinpa sillä enää noissa kilsoissa on mitään väliä. Hassu juttu omassa 220cdi:ssä oli se, että sport asennossa se vei kaupungissa melkein litran vähemmän naftaa, kuin normaalissa modessa. Normaalin ohjelman mukaan öljyt vaihdetaan noihin 80tkm välein. Se vaihto tehdään huuhtomalla, jos asioi merkiliikkeessä.
Eikait se S-asento mikään Sport ole? Eikö se ole kesäasento ja sitten W on talvimoodi?
En tiedä. Oli mikä hyvänsä niin luistattaa vähemmän.
Taitaa itse asiassa tarkoittaa Standardia tuo S. Joka tapauksessa sillä ajettaessa liikkeellelähdöt on ykkösellä ja vaihtopiste isommalla kierrosluvulla. Voi olla jotain muutakin, josta en tiedä. W:llä (tai uudemmissa malleissa C:llä) lähtee kakkosella ja vaihtaa aiemmin.
Taitaa itse asiassa tarkoittaa Standardia tuo S. Joka tapauksessa sillä ajettaessa liikkeellelähdöt on ykkösellä ja vaihtopiste isommalla kierrosluvulla. Voi olla jotain muutakin, josta en tiedä. W:llä (tai uudemmissa malleissa C:llä) lähtee kakkosella ja vaihtaa aiemmin.
Tero
Tais ainakin ohjekirjassa tosiaan olla Standard / Winter... mutta sitten näistä uudemmista C/S joku väitti olevan Comfort / sport... kuka näistä tietää
Vai ostanko sitteki Bemarin taas, jonkun. Ongelmana on, että pieniruokaisia dieseleitä kohtuurahalla BMW-puolelta ei tahdo oikein löytyä, joka tulisi C-sarjan kanssa samoille kantimille muiden ominaisuuksien puolesta. E46 ei sitä tee, ja E90 ja uudemmat pienet DSL-koneet (2.0d) ei pysty ostaan sen paskan koneen vuoksi.
Tero
e90 lci 325-335D m-sport? Menee kyllä tosi pienellä nuokin ja pitäis olla koneen puolesta huoleton peli.
BMW G20 330e M-Sport Dravit Grey metallic Individual BMW F15 X5 30d M-Sport Mineralweiss metallic Semivoll BMW E21 315 Alpinweiß Originell zustand
Ex. BMW E90 335dA M-Sport 2011 Saphirschwarz Vollaustattung BMW E39 530dA M-Sport Topasblau Touring, BMW E39 530dA M-Sport Touring Estorilblau Individual , BMW E46 330d M-Sport II Topasblau, BMW E36 328iA M-Sport Daytonaviolet Individual, BMW E39 528i M fahrwerke Cosmosschwarz, BMW E36 328i M-Sport Cosmosschwarz
Melko orpoa tuntuu olevan E46 M3:sten tarjonta suomessa, etenkin täällä Oulun seudulla... Suurin osa suomessa tarjolla olevistakin on tuolla SMG-laatikolla, josta en niin välittäisi... :think
Olisihan se mukava päästä kyytiin tai koittamaan tuommosta että tietäis että onko se mun auto vai ei
Ei kyllähän 2006-2007 uskaltaa ostaa. Niissä nyt on perus \\Pö ominaisuudet, mutta 2008 vuotisiin tuli tämä surullisenkuuluisa jakopäävammainen N47
Palataan tähän vielä. Onko kaikissa alkupään 320d malleissa nyt siis se "hyvä" diisselipata johon uskaltaa sekaantua, miten sen tunnistaa kumpi kone kyseessä? Mitä tämmönen sitten ihan oikeasti vie normiajossa jos jollain ois kokemuksia, meneekö paljon pienemmällä kun e46 320d/330d? Oma auto myynnissä ja jos siitä joskus eroon pääsee niin ois tarkotuksena joku diisseli hommata, se tosin ihan auki vielä mikä, e39, e46, e90, w203...
Perkele kun näitä e90 320d kattelee, farkkuja paljon enemmän ja halvemmalla tarjolla kun sedaneita jotka itteä kiinnostaa Säästäisköhän tän hintasessa vehkeessä jo selvästi kun hakisi ulkomailta :think
Tänään ajoin W203:sta jossa ei Sport-pakettia mutta kuitenkin rattivaihteet. Tässä oli C/S/M.
Tero
Joo muistaakseni toi sport-paketti on ainoastaan w211:n heiniä....isällä W211 E350 bentsiini ja rattivaihteet....vaihtaa sitte aivan käsittämättömän nopeesti...
Mercedes Benz Cls 350cdi W218
Opel Insignia 2.0 Cdti
Scania R560 8x4
Comment