Mikäs se tenoxin budjetti oli:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Autokuumeilua ja autonvaihtopohdintaa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
-
-
Originally posted by Tonton View PostMikäs se tenoxin budjetti oli:think______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
-
Originally posted by ///Jone View Post10-20k€, mieluiten lähelle 10k€ mainittu. Käyttökulujen kannalta 200tkm ajettu motorsportti on vähä niin ja näin. Mint kunnossa tollainen on minusta pidettävä. Maksaako vaivaa ajaa alustasta, vähän laatikon siirtäjistä väljällä ja tehot kadottaneella motosportilla :think ei minusta. Ostaisin silloin kunnon 328i:n. Silti M3 on paras vaihtoehto, Audien tt tiputtaa hintaa vielä vuosia, corvette on jotain tuntematonta merkistöä foorumilla, joten ///M.
Jos E36 M3 puhutaan ehdottomasti 3.2l 6-gang ja varmasti antaa sijoitukselle vastinetta enemmän kuin 328i joka on toki arkiliikennöintiin oiva pata, mutta jos haaveet on ///Motorsportissa ei paljoa kunnossa oleva M52B28 lämmitä
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Just vaihdoin 328ia:n (E46) pois. Arkikäyttöön jees, mutta ei sillä mitään elämyksiä kerätty.. Ainoa 2.8 mitä edes harkitsen on Z3 manuaalina, tuntui liikahtavan ihan kivasti se koppa silläkin koneella.
Duuk on siinä oikeassa, että nyt kannattaisi malttaa mielensä ja odottaa sitä oikeaa. Mä olen vain ollut autojen suhteen siinä aina niin helvetin huono...Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
-
Originally posted by duuk View PostMeinaatko että mainitsemiesi vikojen korjaaminen vaatii kultakimpaleita ja timantteja pankkiholviin?
Jos E36 M3 puhutaan ehdottomasti 3.2l 6-gang ja varmasti antaa sijoitukselle vastinetta enemmän kuin 328i joka on toki arkiliikennöintiin oiva pata, mutta jos haaveet on ///Motorsportissa ei paljoa kunnossa oleva M52B28 lämmitä______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
-
Originally posted by Tenox View PostJust vaihdoin 328ia:n (E46) pois. Arkikäyttöön jees, mutta ei sillä mitään elämyksiä kerätty.. Ainoa 2.8 mitä edes harkitsen on Z3 manuaalina, tuntui liikahtavan ihan kivasti se koppa silläkin koneella.
Duuk on siinä oikeassa, että nyt kannattaisi malttaa mielensä ja odottaa sitä oikeaa. Mä olen vain ollut autojen suhteen siinä aina niin helvetin huono...
Ruotsissa esim yksi E36 M3 GT myynnissä
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Henkilökohtaisesti maksaisin kunnossa olevasta (siis pitäisi olla ihan täydellinen) E36 328i manuaalista maksimissaan 3500e. Jotenkin minusta se ei oikein sovi edes koko tähän keskustelunosaan. Z3 2.8i manuaali on sitten eri lehmä, etenkin avona, mutta en minä sellaisestakaan juuri yli kymppiä maksaisi. Kunnosta riippuen.
Sitten taas halvin Z3M avo on nettiautossa 18te. Seuraava jo yli 20te. Maksaako sitten siitä M lisästä sen 10-12te enemmän onkin sitten kysymys, jota jään miettimään. Tuohon väliin sitten asettuvat nuo paremmat E36 M3:t.
Toisaalta en ole kokonaan siitäkään ajatuksesta luopunut, että ostaisin halvemman E36 M3 3.0 Coupen. Siihen jäisi sitten rempparahaa yms. Esimerkkinä tämä: http://www.nettiauto.com/bmw/m3/6560245
Edit: Duuk - ostoilmoitus foorumilla jo on. Muille maille en lähde. Ei ole mitään kokemusta siitä toiminnasta ja nolla kiinnostusta lähteä opettelemaan.Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
-
Mitä noihin nyt veroja tulee :think
Vaikuttais muutamia juttuja lukuunottamatta kelpo yksilöltä.
edit: ok ohan näitä ruostista autoja tuottavia vaikka ja kuinka
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by duuk View Posthttp://www.blocket.se/ystad/BMW_M3_S....htm?ca=10&w=3
Mitä noihin nyt veroja tulee :think
Vaikuttais muutamia juttuja lukuunottamatta kelpo yksilöltä.
edit: ok ohan näitä ruostista autoja tuottavia vaikka ja kuinkaE34 520iA -92 Vulkangrau
Ex: Toyota Corolla 1.6i & 1.3i -87 & 91, Ford Sierra 1.6i -92
Comment
-
-
Originally posted by Tenox View PostJust vaihdoin 328ia:n (E46) pois. Arkikäyttöön jees, mutta ei sillä mitään elämyksiä kerätty.. Ainoa 2.8 mitä edes harkitsen on Z3 manuaalina, tuntui liikahtavan ihan kivasti se koppa silläkin koneella.
Duuk on siinä oikeassa, että nyt kannattaisi malttaa mielensä ja odottaa sitä oikeaa. Mä olen vain ollut autojen suhteen siinä aina niin helvetin huono...F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
SMG 1 kannattanee unohtaa kokonaan myös kokonaan laskuista..Niissä tuppaa ne hydrauliikkapumput hajoilemaan ja kohtuu tyyriitä ovat.
SMG v2 on jo ihan toinen tarina, ja paljon toimivampi.
Jos siis hakee ///M sarjalaista johon ei nyt ihan maltaita halua kiinni hakata.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
SMG I muunnoksesta manuaaliksi on tarkoitus kysyä yhdeltä tutulta BMW merkkisten autojen kanssa touhuavalta. Lähinnä ajatuksella "Jos se hajoaa, niin sitten" ei siis etukäteen. Jos SMG versioon päädyn.Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
Comment