Originally posted by Laku
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Myyjä antaa tahaallaan väärää tietoa autostaan
Collapse
X
-
Originally posted by heukka View Post
Toivottavasti et paljon yli 3000 EUR maksanut...
Comment
-
-
Originally posted by veku View Post50 autoa\vuodessa ja 20 vuotta vai 100 ja 10v :think
Mutta omaa tyhmyyttäni koko episodi. Oli vaan pakko avautua, kun ottaa päähän, kun tahallaan ja tietoisesti kuseteaan hyötymis tarkoituksessa ja airbaggien osalta ainakin näistä e36 kun olen lukenut, niin ei ole isoja edes viat. Hienoo varmaan elellä loppuikä, kun jonkun muksu kuolee hantissa, kun airbag ei pelitä..
Comment
-
-
Originally posted by heukka View Post
Olen ostanut ja myynyt yli tuhat autoa.
On kyllä ihan jumalattoman kova suoritus siun ikäiselle kaverilleE30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by jakeluvesimies View PostUudenmaan pyynti 3500 EUR ja kurikkassa 5900 EUR :think
Toivottavasti et paljon yli 3000 EUR maksanut...
Kyl toi muuten sentään suht ok cabrio on, kun pikku jutut fiksaa, mut huonoin kauppa mitä oon koskaan tehny. Mut eipä siin, nauttia oon saanu melkein viikon, kun on katsastus suoritettu ja mukavaa keliä ollu, niin ihan siistiähän tuolla on cruisailla ja valkonen tuntuu ihan siistiltä väriltä.
Comment
-
-
Originally posted by heukka View Postväännä vaan puukkoo selässä
Kyl toi muuten sentään suht ok cabrio on, kun pikku jutut fiksaa, mut huonoin kauppa mitä oon koskaan tehny. Mut eipä siin, nauttia oon saanu melkein viikon, kun on katsastus suoritettu ja mukavaa keliä ollu, niin ihan siistiähän tuolla on cruisailla ja valkonen tuntuu ihan siistiltä väriltä.
Comment
-
-
Originally posted by heukka View PostMuutama sata on ollut omia harrasteluja.
Originally posted by heukka View PostMut eipä siin, nauttia oon saanu melkein viikon, kun on katsastus suoritettu ja mukavaa keliä ollu.
Olettaen siis että on kunnossa kun leimakin tuli?
Comment
-
-
Originally posted by heukka View PostAutomyyjä tekee noin 200 kauppaa per vuosi, jos meinaa edes joten kuten elää provikoilla. Muutama sata on ollut omia harrasteluja ja muutama vuosi liikkeessä liikkeen autoja myyden ja jos olisin ollut koko 20 vuotta aikuis iästäni myyjänä, niin tuo luku olisi noin 5000 kauppaa.
Mutta omaa tyhmyyttäni koko episodi. Oli vaan pakko avautua, kun ottaa päähän, kun tahallaan ja tietoisesti kuseteaan hyötymis tarkoituksessa ja airbaggien osalta ainakin näistä e36 kun olen lukenut, niin ei ole isoja edes viat. Hienoo varmaan elellä loppuikä, kun jonkun muksu kuolee hantissa, kun airbag ei pelitä..Originally posted by Benzi87 View PostPakko kysyä vielä että minkä ikäinen kaveri olet kun harraste autojakin on jo ollut nuin paljon? :thinkLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postsulle tuntuu osuvan noita "kusettajia" aika usein kohdalle... :think
http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...9&postcount=10
Siinä onkin räikeimmät tapaukset, mutta en ymmärrä mikä siinä on väärin, että toin nämä esille. Pikkuasioista ei kannata narista. Mun kohdalla pikkuasia vaihtuu vituttamisen puolella siinä kohtaa, kun huijaus on tehty tahallisesti.
Comment
-
-
Originally posted by Benzi87 View PostPakko kysyä vielä että minkä ikäinen kaveri olet kun harraste autojakin on jo ollut nuin paljon? :think
Ja jottei mene ihan jutun vierestä niin mikä siinä bägissä oli?
Olettaen siis että on kunnossa kun leimakin tuli?
En tarkoittanut siis mitään itse alusta loppuun tehtyjä näyttelyautoja.
Ja testeri viittasi apukuskin penkin istuintunnistimeen, joka ei vieläkään toimi kunnolla, mutta katsastettua sain kuitenkin jo.
Comment
-
-
Originally posted by heukka View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/320/5818478
Otin tyhmyyttäni vastaa törkeetä kusetusta kusipäältä, mutta kun mun vanha punainen e30 m10 ahdettu tulee myyntiin Kurikan suunnalla, niin olkaahan tarkkana.Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Originally posted by JHo View PostJotenkin tuntuu että jos on myynyt/ostanut tuhansia käytettyjä autoja niin voisi arvata minkälaisia patentteja nuista vanhoista pommeista löytyy. Ja edelleenkään en puolustele millään lailla tätä edellistä omistajaa ja sen patentteja.
Aikaisemmin mainittu auton hintataso antaa jo olettaa kyseisiä vikoja autoon. Jälleen kerran halpa ja hyvä ei ollutkaan samassa paketissa... Mikäli olet noin paljon autoja ostanut / myynyt, niin kyllä pitäisi siinä vaiheessa tietää jo minkälaista autoa olit menossa katsomaan...
Näkeehän sen jo noista kuvistakin, kun ei ole yhtään kunnollista sisusta kuvaa ja se yksikin mistä näkyy vähän kuskin penkkiä... Jep jep...
Comment
-
Comment