Autonostureista?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• BeamR
    replied
    Originally posted by Pekuz View Post
    Hydraulinen Nussbaum ehdottomasti, jos ei olla penninvenytys budjetilla liikkeellä.

Merkkituotteista Stenhoj ja Rotary ovat omasta mielestäni huonoimmat. Kiinalaista nostinta en edes ajattelisi.
    ihan tuntuu toi kiinalainen ajavan asiansa. Hieman on ronskia viimeistely mutta kun ei Se ole ammattikäytössä niin olkoon mitä on.

Leave a comment:

• BeamR
    replied
    osta sitten sellainen missä on mekaaniset lukot. Pelkän hydrauliikan varaan en jättäisi autoa kovin pitkäksi aikaa.
    Originally posted by Ramzez View Post
    Olen itsekin harkinnut nosturia, tosin saksimallista ja vain metrin nostavaa kun nostin tulisi isäukon talliin, johon ei kunnollinen nostin mahdu. Oma budjettini venyy vielä nostimeen, mutta ei kokonaisen hallin rakentamiseen.

Olen muutamaan otteeseen nähnyt Tampereella Biltemassa erästä nostinta ja mahtaakohan sillä tehdä mitään? Hinta 2t€.

http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Tyokalut-ja-korjaamon-varustus/Nostotyokalut/Saksinostin3-tonnia-158400/

Leave a comment:

• Pekuz
    replied
    Hydraulinen Nussbaum ehdottomasti, jos ei olla penninvenytys budjetilla liikkeellä.

Merkkituotteista Stenhoj ja Rotary ovat omasta mielestäni huonoimmat. Kiinalaista nostinta en edes ajattelisi.

Leave a comment:

• KanaDimmy
    replied

Tollanen olis kova

Leave a comment:

• grab_
    replied
    Originally posted by Ramzez View Post
    Vaihtoehtoa toki saa tarjota.

Tuskinpa kuitenkaan tuo biltemankaan saksi voi kauhean huono olla, kun onhan noissa aika tiukat turvallisuusmääräykset.
    No googlella löyty heti pari vaihtoehtoa ni ei ainakaan lue biltema siinä laitteessa

Leave a comment:

• Ramzez
    replied
    Originally posted by grab_ View Post
    no on ainakin hintaa..ja bilteman ni en lähtis ihan ilman jonkun kokemuksia hankkimaan..
    Vaihtoehtoa toki saa tarjota.

Tuskinpa kuitenkaan tuo biltemankaan saksi voi kauhean huono olla, kun onhan noissa aika tiukat turvallisuusmääräykset.

Leave a comment:

• grab_
    replied
    no on ainakin hintaa..ja bilteman ni en lähtis ihan ilman jonkun kokemuksia hankkimaan..

Leave a comment:

• Ramzez
    replied
    Olen itsekin harkinnut nosturia, tosin saksimallista ja vain metrin nostavaa kun nostin tulisi isäukon talliin, johon ei kunnollinen nostin mahdu. Oma budjettini venyy vielä nostimeen, mutta ei kokonaisen hallin rakentamiseen.

Olen muutamaan otteeseen nähnyt Tampereella Biltemassa erästä nostinta ja mahtaakohan sillä tehdä mitään? Hinta 2t€.

http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Tyokalut-ja-korjaamon-varustus/Nostotyokalut/Saksinostin3-tonnia-158400/

Leave a comment:

• grab_
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Mitäs tuollaisia voisi etsiä ?
    Siirrettävistä en tiiä mutta googlella löytyy vaikka mitä kun itekkin oon etsimässä nosturia..ja 2k€ saa jo hemmetin pätevän olosia..

Leave a comment:

• jr66
    replied
    Originally posted by jukkae View Post
    2-pilari vaan jos on tilaa vielä kun laittaa siirreltävän niin saapahan pois edestä..
    Mitäs tuollaisia voisi etsiä ?

Leave a comment:

• BeamR
    replied
    Originally posted by j-a View Post
    Mites saksinostimen kanssa onnistuu vaihdelaatikon irroitus? Itsellä on tuollainen keinutunkki kun ei talliin muunlaista mahdu, en ole laatikon irroitusta kokeillut mutta epäilen hankalaksi ja luulisi vastaavia hankaluuksia olevan saksarillakin?
    ei kai siinä mitään jos aski mahtuu nostimien väliin. Mulla taitaa olla metri siltojen välissä.
    auton alle mahtuu tällainen 180-senttinen ukko seisomaan suorana.

Leave a comment:

• buksin-1
    replied
    Nussbaum saksinosturi

Leave a comment:

• jukkae
    replied
    2-pilari vaan jos on tilaa vielä kun laittaa siirreltävän niin saapahan pois edestä..

Leave a comment:

• j-a
    replied
    Originally posted by petrolhead View Post
    Ainoa miinuspuoli saksinostimessa on jos joutuu helmaa vaihtamaan tai jarrulinjoja ja sen sellasia tekemään pohjaan. Muuten hiton hyvä ja tilaa säästävä.

Mites saksinostimen kanssa onnistuu vaihdelaatikon irroitus? Itsellä on tuollainen keinutunkki kun ei talliin muunlaista mahdu, en ole laatikon irroitusta kokeillut mutta epäilen hankalaksi ja luulisi vastaavia hankaluuksia olevan saksarillakin?

Leave a comment:

• Jolli
    replied
    Tälläinen löytyy Itä-suomen tallista. Todella hyvä laite, ainut vaan on tolpista tulevat katvealueet kylkiin, ei muita ongelmia.

Leave a comment:

Working...
X