Autonostureista?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• BeamR
    replied
    mulla on tasan sama nostin
    noita helmoja ei tarvi tehdä niin hirmu usein, joten Se on mulle pieni vaiva.

Originally posted by petrolhead View Post
    Mulla on about tommonen. Ei ole ihan kuvan mukainen mut periaatteessa sama. Olen ollut tyytyväinen.

Ainoa miinuspuoli saksinostimessa on jos joutuu helmaa vaihtamaan tai jarrulinjoja ja sen sellasia tekemään pohjaan. Muuten hiton hyvä ja tilaa säästävä.

Leave a comment:

• petrolhead
    replied
    Mulla on about tommonen. Ei ole ihan kuvan mukainen mut periaatteessa sama. Olen ollut tyytyväinen.

Originally posted by BeamR View Post
    omassa tallissa 3000kg saksinostin upotettuna lattiaan. Itselle oli tärkeää että lattia jää täysin tasaiseksi ilman mitään pystytolppi. Nostaa helmoista joten sopii kaikenlaiseen puuhasteluun.

pilarinostimissa itseä ärsyttää se, että auton vieressä on vaikea tehdä töitä (esim vahaukset).
    Ainoa miinuspuoli saksinostimessa on jos joutuu helmaa vaihtamaan tai jarrulinjoja ja sen sellasia tekemään pohjaan. Muuten hiton hyvä ja tilaa säästävä.

Leave a comment:

• BeamR
    replied
    omassa tallissa 3000kg saksinostin upotettuna lattiaan. Itselle oli tärkeää että lattia jää täysin tasaiseksi ilman mitään pystytolppi. Nostaa helmoista joten sopii kaikenlaiseen puuhasteluun.

pilarinostimissa itseä ärsyttää se, että auton vieressä on vaikea tehdä töitä (esim vahaukset).

Leave a comment:

• grab_
    replied
    minkähänlaista haet? 2pilari nosureita saa jo alta 2k€ ja ihan päteviä nettivaraosassa työkalu puolella vaikka kuinka paljon ilmotuksia ihan uusista

Leave a comment:

• bmwbmw
    started a topic Autonostureista?

Autonostureista?

Noniin. Eli alkaisi talli olla pihassa viittä ville valmis joten vielä pistettä iin päälle kaipaa, eli nosturia. Millaisia kokemuksia porukalla mistäkin nostureista on? Mikä on toiminut kuten pitää ja mihin ette koskisi kokemuksien perusteella pitkällä tikullakaan? Hintakattona olen pitänyt ~3t€ ja nostokykyä se 3000kg. Edit: 2-pilari nosturi toisaan hakusessa.
    Last edited by bmwbmw; 03-11-2013, 15:37.
Working...
X