Originally posted by teropa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemun myymisen sietämätön vaikeus III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Boiga View PostNyt ehkäpä hinta jo linjassa suomen kysyntään nähden, sellaiselle joka tuota arvostaa :-)
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Eipähän tarvinnu taaskaan tuskailla viikkotolkulla E30:n myynnin kanssa. Ilmoitus foorumille ja parin tunnin päästä kaupat sovittu. Erikoinen ostaja, ei halunnu edes koeajaa, tuumas vaan; se on se mikä on
EDIT: Pitääkin päivittää tuo sigu heti ajantasalle....
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by isop View PostKai tässäkin ilmoituksessa kaikkea vikaa on, lumihanki, hinta, lintta, oikeinkirjoitus, yms, mutta milläköhän sais kaupaksi? Uusi 220i polttelis... Tarjouksia toki kuunnellaan ja suoralla kaupalla mieluiten tietty
http://www.nettiauto.com/bmw/125/6181892
Onko tuo ollut edellisellä omistajalla myös Tampereella?E28 - E30
HUNAJATA HUNAJATA
Comment
-
-
Originally posted by mulletti View PostOisit laittanu sen legendaarisen LUISUPULKAN vielä niin sitten
Onko tuo ollut edellisellä omistajalla myös Tampereella?
Mälli oli etukulma ja sen takia vaihdettu lokasuoja, etupuskuri, umpio ja tolppa. Eli varsin rajoittunut ja pieni mälli. Runko oli suora kolarin jäljiltä.
Comment
-
-
Originally posted by isop View PostKai tässäkin ilmoituksessahttp://www.nettiauto.com/bmw/125/6181892
harmaa auto harmaalla nahkasisustalla, ei, se on jo liikaa
PS kun tuon hintaisessa pudottaa hintaa 2000 euroa kerralla, alkaa miettimään mikähän on se oikea hinta :thinkBMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostKöyhän pitää tyytyä mitä saa, mutta joku raja siinäkin tulee vastaan:
harmaa auto harmaalla nahkasisustalla, ei, se on jo liikaa
PS kun tuon hintaisessa pudottaa hintaa 2000 euroa kerralla, alkaa miettimään mikähän on se oikea hinta :think
No väri on mikä on. Itse pidän hienona, mutta makuasioita sanoi koira...
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostEi se N52 taida N53:ksi ihan pelkällä softalla muuttua tehoineen
Ei siitä tietenkään N53 tule, mutta sama mylly (N52B30) kuitenkin kuin 130i/ 330i ja tämän mukaan onnistuu.
Lisäksi asia tiedusteltu "lastutuspajalta" ja kuulemma tehonlisäys max tuohon 265-270hv asti. En vain ole viitsinyt autoa viedä vielä tuonne.
Ovat BMW:llä juuri tässä 125i -mallissa muuttaneet softan niin että venttiilin nousua rajoitettu ja tehot siten vain 218hv.
Comment
-
-
Originally posted by isop View PostKyllä pitäisi tehonlisäys onnistua
Ei siitä tietenkään N53 tule, mutta sama mylly (N52B30) kuitenkin kuin 130i/ 330i ja tämän mukaan onnistuu.
Lisäksi asia tiedusteltu "lastutuspajalta" ja kuulemma tehonlisäys max tuohon 265-270hv asti. En vain ole viitsinyt autoa viedä vielä tuonne.
Ovat BMW:llä juuri tässä 125i -mallissa muuttaneet softan niin että venttiilin nousua rajoitettu ja tehot siten vain 218hv.
EDIT: tässä: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=283004S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostOn siellä eri imusarjaa ja muuta mukavaa. Tälläkin foorumilla on hyvä keskustelu aiheesta, miten tavoitellaan N52B30:stä N53B30:n tehoja, mutta pelkällä softalla ei päästä kovin pitkälle.
EDIT: tässä: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=283004
Kiitos linkistä en ehtinyt vielä sitä kokonaan lukemaan, mutta tässä realoem:n mukaan nuo imusarjat
130i
ja 125i
Eroja en itse ainakaan löydä. Ja tuo konehan on siis N52B30 josta löytyy versioita 160-200kW
Comment
-
-
Originally posted by isop View PostKiitos linkistä en ehtinyt vielä sitä kokonaan lukemaan, mutta tässä realoem:n mukaan nuo imusarjat
130i
ja 125i
Eroja en itse ainakaan löydä. Ja tuo konehan on siis N52B30 josta löytyy versioita 160-200kW
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N52S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostJa tarkkoja jos ollaan niin taisi tuo linkkaamani keskustelu koskea eri N53:n versioita. No kuitenkin. Pointti oli kommentoida myynti-ilmoitusta, jossa lupaillaan ulkomaisten nettikeskustelujen perusteella 272hp tehoja softavirityksellä. Itse ostajaehdokkaana kyseenalaistaisin tuollaisen lupailun kyllä huuhaana samointein.
Tokihan tuon saa kyseinalaistaa.
Sen verran harvinainen taitaa tuo 125i suomessa olla, että pakko turvautua ulkomaisiin keskusteluihin aiheesta ja tuskin nekään nyt sen enempää huuhaata ovat kuin suomalaisetkaan
Itselläni ei tehonlisäykselle ole ollut tarvetta, mutta mikäli ostaja niin haluaa auto voidaan lastuttaa ennen myyntiä ja dynolapun kanssa sitten todetaan tuliko autosta 258 vai 265 tai jopa 272hv. Toki hinnassa/ tinkauksessa huomioin tuon remappauksen ja varmaan enemmän saa tingattua jos vie itse lastutukseen.
Taitaa tuo E82 125i olla niitä harvoja vaparibensoja, joka on mahdollista remapata suht asiallisiin tehoihin. Muissa 1 -korimalleissa (E81, E87) ei tuota moottoriversiota ollut saatavilla.
Comment
-
Comment