Ostajan mielestä kaikki pitäisi saada ilmaiseksi tai ainakin ottaa vaihdossa mummon vanhat kalsarit. Käteistä ei ole kellään, joten aika vaikeaa on autojen myynti. En tosin itse nyt mitään ole myymässäkään, vaan annan "ennemmin" märäntyä pihassa. No ajetaan niillä joskus.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemun myymisen sietämätön vaikeus III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Laku View PostTämä nyt on minun mielipiteeni vain, mutta kyllä tuollakin koneella pitäisi Z3 coupen olla halvempi jo, jotta kauppa kävisi....:thinkMusti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Laittaisin Zetan pyyntihinnaksi 14 900€ ja siitä alkaisi sitten ostajan kanssa neuvottelu.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by eki_boomer View PostPari kuukautta ollut nyt myynnissä, muutama kiinnostunut, yksi jopa käynyt pitkään ihmettelmässä / ajamassa. Mutta edelleen seisoo omassa tallissa. Nooh, olkoot siellä vaikka seuraavat pari kuukautta jos ei ketään kiinnosta...
http://www.nettiauto.com/bmw/530/6146775
Comment
-
-
Originally posted by Kepa View PostYli 10 vuotta vanha ja lähemmäs 400tkm ajettu. Ei varmasti helppo myytävä ellei hintapyynti laske muutamalla tonnilla heti kättelyssä.
Totta, kaikki E39 ovat yli 10 vuotta vanhoja. Näkisin että muutaman tonnin halvemmalla saa saman verran ajetun pre-faceliftin, voin toki olla myös väärässä.F31 moped edition...
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostEn väitä että olet väärässä koska auto ei ole mennyt kaupaksi, mutta halvempaa tuolla koneella ja ajomäärällä ei muualta löydy. Vertailin tällä kertaa Saksan tarjontaan ja halvimmillaan tuollaisen saa sieltä n.15k€+verot (n. 3500-4000€) ja kulut päälle. Toki pitää hintaa tiputella ajan mittaan jos ei ostajaa löydy. Mikä olisi sun mielestä realistinen pyynti tuollaisesta?
En nyt osaa ennustaa miten puhelin soi sun auton suhteen, mutta faktahan on että hinnalla myydään. Se on sitten siitä kiinni mihin hintaan siitä on valmis luopumaan vs. roikottaako pitempään myynnissä. Minullakin on tuo clio rs197 myynnissä, taloudellista painetta ei ole myydä mutta tavallaan auto on hieman turha tällähetkellä joten voin sen myydä jos saan siitä mielestäni oikean hinnan.
Toki sekin asia on aika selvänä mielessä, jos ei nyt kevään aikana saa kauppoja tehtyä on sitten ensitalvi vielä ajettava, tai todella rankasti pudotettava pyyntiä ja hyväksyttävä se hinta mitä siitä saa. Vasta myytiin 14900€ pyynnillä liikkeestä enempi ajettu.Last edited by Antti O; 16-03-2014, 20:39.
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostEn väitä että olet väärässä koska auto ei ole mennyt kaupaksi, mutta halvempaa tuolla koneella ja ajomäärällä ei muualta löydy. Vertailin tällä kertaa Saksan tarjontaan ja halvimmillaan tuollaisen saa sieltä n.15k€+verot (n. 3500-4000€) ja kulut päälle. Toki pitää hintaa tiputella ajan mittaan jos ei ostajaa löydy. Mikä olisi sun mielestä realistinen pyynti tuollaisesta?
Suomessa ei ole toimivia markkinoita harrasteautoille. Ainoat mitkä voivat mitenkään liikahtaa ovat avot tai urheiluautot. Ei sellaisille kummajaisille kuin Z Coupe, M Touring, Alpinat jne oikein ole sitä ostajakuntaa.M3 Cabrio Individual
530d GT xDrive
GL420 CDI
ZX-12R
Comment
-
-
Todella vähän ollut kysyntää compactilla.. Auto on kunnossa ja oikeasti tosi siisti mutta ei kiinosta ketään.. Korimalli vain ei taida olla monen mieleen, coupena tai sedanina olisi jo varmaan mennyt..
Outoa ettei edes vaihtoja ole tarjottu mitä normaalisti satelee kaikenaikaa..
Pitää varmaan kyhätä huoltokirja tuohon kun sitä kaikki lukee ku piru raamattua..
EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91
Comment
-
-
Originally posted by eki_boomer View PostTotta, kaikki E39 ovat yli 10 vuotta vanhoja. Näkisin että muutaman tonnin halvemmalla saa saman verran ajetun pre-faceliftin, voin toki olla myös väärässä.
Mittarilukema tuossa jaaraa sen lisäksi että e39 530d tarjonta ylittää tällähetkellä kysynnän ja em- syistä saa varautua pitkään myyntiaikaan, hyvin monella on "vääristynyt" mielikuva siitä että pre-face e39:llä saa olla jo ajettu mutta loppupään mallit pitäisi olla max. 200tkm ajettuja oli bensa tai diesel
Kyllä tuollainen yleisilmeeltään erittäin siisti ja hyvin varusteltu yksilö vielä kaupaksi menee, yksi auto tarvii onneksi vain yhden oikean ostajan
Itsekkin luulin että ruosteeton manuaali 530d sporttisisustalla ja facelift/M-sport keulalla menee nopeasti kaupaksi mutta erehdyin, vuosi sitten myin vastaavan 500tkm ajettun yli 5000€ ja nyt 370tkm ajetulle kokolailla eri siistille yksilölle ei ole kysyntää käytännössä lainkaan...Last edited by Jube; 16-03-2014, 21:16.Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostLaittaisin Zetan pyyntihinnaksi 14 900€ ja siitä alkaisi sitten ostajan kanssa neuvottelu.
Originally posted by jussi_r View PostSaanko antaa vinkin? Ota autostasi vientipalautus autoverosta, aja se Saksaan ja myy siellä. Vaihtoehtoisesti myy täällä tax-freenä.
Suomessa ei ole toimivia markkinoita harrasteautoille. Ainoat mitkä voivat mitenkään liikahtaa ovat avot tai urheiluautot. Ei sellaisille kummajaisille kuin Z Coupe, M Touring, Alpinat jne oikein ole sitä ostajakuntaa.
Originally posted by Antti O View PostTässä taitaa nyt olla sellainenkin asia jos Saksan hintoja katsellaan että tuo asetelma on kääntynyt melko mielenkiintoiseksi. Suomessa pitäisi myydä reilusti auto halvemmalla kun Saksan hinta veroineen ja hakuineen.
En nyt osaa ennustaa miten puhelin soi sun auton suhteen, mutta faktahan on että hinnalla myydään. Se on sitten siitä kiinni mihin hintaan siitä on valmis luopumaan vs. roikottaako pitempään myynnissä. Minullakin on tuo clio rs197 myynnissä, taloudellista painetta ei ole myydä mutta tavallaan auto on hieman turha tällähetkellä joten voin sen myydä jos saan siitä mielestäni oikean hinnan.
Toki sekin asia on aika selvänä mielessä, jos ei nyt kevään aikana saa kauppoja tehtyä on sitten ensitalvi vielä ajettava, tai todella rankasti pudotettava pyyntiä ja hyväksyttävä se hinta mitä siitä saa. Vasta myytiin 14900€ pyynnillä liikkeestä enempi ajettu.
Tämäkään ei minkäänlaisessa pakkomyynnissä ainakaan vielä ole, mutta tuntuu hassulta taas seisottaa sitä suurimman osan kesästä kun joku sillä voisi ajaakin.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by jukkae View PostHelkatin hyvä hinta kyllä.
tuo imola aiheuttaa joka kerta vaan sellaisia kivekset napaan ja kypärä turpeeseen fiiliksiä-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
-
Originally posted by icecold View PostHyväkuntoinen E39 523i -00 M-Sport Imolarot II ns.''karvalakki''. Ajettu 205tkm.
Alle 24h myyntiinlaittamisesta siihen kun rahat kourassa ja auto poistuu pihasta.
8100€ pyynti, 8000€ sain. Nettiautossa ~180 katsojaa, toinen soittaja vei.
:think
Onnittelut, väri oli kyllä komea..
Comment
-
Comment