Originally posted by ///saMuli
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
135i Coupe kokemuksia?
Collapse
X
-
Originally posted by bemmeri View PostKannattaa kysyä jos haluaa muulla välityksellä, tms. muuta erikoista sekä tilata Ebayn ohi, niin varmaan hintaa voi hieman koputella...https://www.instagram.com/hackberryracing/
BMW M240i -17 rwd man, oem lsd, MHD stage 2+ E40, Finturbo hybrid, Dorch stage 2, yli 500hv
EX: BMW e36 S54T touring drifting, BMW E36 M3 -93 Coupe, BMW E46 M3 -01, BMW 130 M-Sport -05
Comment
-
-
Originally posted by ///saMuli View PostNice! 135i on kiinnostanut hankkia monet kerrat mutta en huoli ilman bmw lukkoperää. Swappi on teoriassa mahdollinen mutta käytännön toteuttaminen on ihan liian vaikea. En ole ainakaan löytänyt osakokonaisuutta joka olis bolt on. Johtuen M perästä, joutunee kardaanin teetättää. Sama ongelma tulee vetarien kanssa. Tästä olis kiva saada lisää tietoa. Mutta tuskin sinullakaan on dokumentaatiota swapista?
Autoa en ole niinikään ajanut, mutta kohtuullisen tiukka taitaa olla alusta puheiden mukaan.
Annan raportin, kun laitteen joskus saan käsiini.- M3 convertible 2005
- Saleen S281 S/C HH Special Edition 2003 1 of 18
- Ford Mustang GT 5.0 convertible 1988
- Fiat 850 Special 1969
- Lexus GS300 2000 TwoTone
- Lexus LS600h 2008
- Volvo S60 2.5 T AWD 2006
Autojen kiillotusta, sisustanpesuja, ajovalojen kiillotusta, kovavahauksia, pinnoituksia ym. ym. n. 20 vuoden kokemuksella parhaimmalla lopputuloksella mistään tinkimättä. Kysy lisää!
o44-531 82oo
Comment
-
-
Nyt on härpäke tontilla ja ajossa.
Kohtuullisen ripeäliikkeinen tapaus, ja on se M3:sen perä kuin tehty tähän, on niin makea viedä.
Eilen vaan pieni ongelma, kun kaasua enemmän painaessa hirvee suhina, eli onko hukkaportti jäänyt auki? :think Talliin päästyäni annoin muutaman kerran happea paikallaan, niin vaikutti siltä, että alkoi taas pelittää. Tai ei ainakaan kuulunut enää sitä tajutonta vihellystä.Last edited by SC90; 01-07-2020, 12:35.- M3 convertible 2005
- Saleen S281 S/C HH Special Edition 2003 1 of 18
- Ford Mustang GT 5.0 convertible 1988
- Fiat 850 Special 1969
- Lexus GS300 2000 TwoTone
- Lexus LS600h 2008
- Volvo S60 2.5 T AWD 2006
Autojen kiillotusta, sisustanpesuja, ajovalojen kiillotusta, kovavahauksia, pinnoituksia ym. ym. n. 20 vuoden kokemuksella parhaimmalla lopputuloksella mistään tinkimättä. Kysy lisää!
o44-531 82oo
Comment
-
-
Originally posted by SC90 View PostNyt on härpäke tontilla ja ajossa.
Kohtuullisen ripeäliikkeinen tapaus, ja on se M3:sen perä kuin tehty tähän, on niin makea viedä.
Eilen vaan pieni ongelma, kun kaasua enemmän painaessa hirvee suhina, eli onko hukkaportti jäänyt auki? :think Talliin päästyäni annoin muutaman kerran happea paikallaan, niin vaikutti siltä, että alkoi taas pelittää. Tai ei ainakaan kuulunut enää sitä tajutonta vihellystä.
Välijäähdyttimen letkusta oli klemmari irronnut, ja sieltä välistä puhalteli ilmat pihalle.- M3 convertible 2005
- Saleen S281 S/C HH Special Edition 2003 1 of 18
- Ford Mustang GT 5.0 convertible 1988
- Fiat 850 Special 1969
- Lexus GS300 2000 TwoTone
- Lexus LS600h 2008
- Volvo S60 2.5 T AWD 2006
Autojen kiillotusta, sisustanpesuja, ajovalojen kiillotusta, kovavahauksia, pinnoituksia ym. ym. n. 20 vuoden kokemuksella parhaimmalla lopputuloksella mistään tinkimättä. Kysy lisää!
o44-531 82oo
Comment
-
-
Originally posted by BMW View PostOnnea uudesta harrastelaitteesta! Hienolta näyttää SC90 E82
Lisää on tulossa, kunhan saadaan puunattua valmiiksi.- M3 convertible 2005
- Saleen S281 S/C HH Special Edition 2003 1 of 18
- Ford Mustang GT 5.0 convertible 1988
- Fiat 850 Special 1969
- Lexus GS300 2000 TwoTone
- Lexus LS600h 2008
- Volvo S60 2.5 T AWD 2006
Autojen kiillotusta, sisustanpesuja, ajovalojen kiillotusta, kovavahauksia, pinnoituksia ym. ym. n. 20 vuoden kokemuksella parhaimmalla lopputuloksella mistään tinkimättä. Kysy lisää!
o44-531 82oo
Comment
-
-
Originally posted by 599gtb View PostOnko tästä vaikea saada irti 600 hp
Originally posted by 599gtb View Postmitäs maksaa jos haluaa lukkoperän tähän.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Nostellaas tätä topikkia...
Mulla olis pari kysymystä ko. automalliin liittyen. Onko täällä ihmisiä kenellä 135i on palvellut ihan tavallisessa arkiajossa kesät talvet? Minkälaisella bensan kulutuksella selviää sekalaisessa kaupunki/maantie -ajossa? Millainen auto talvella esim. kitkarenkailla? Uskaltaako antaa vaimolle talvella esim. työmatkan taittoon?
Olen vähän miettinyt tälläistä talouden kakkosautoksi, kilsoja tulisi vuodessa max. 5000km. Auto joka on nyt kiikareissa on varustettu N55 tekniikalla ja DCT-laatikolla. Mitä kaikkea pitäisi ottaa myös huomioon tekniikan osalta ennen kuin laittaa "nimen paperiin". Ajettu 200tkm joten oletan että jotain remppaa saa alkaa jo kohta tekemään jos ei ole ennakoivasti laitettu vielä kuntoon...
Comment
-
-
Täältä näkee statistiikkaa ko. mallin kulutuksesta: https://www.spritmonitor.de/de/ueber...5i&powerunit=2
DCT-laatikkoa ei tuo filtteri erottele, eikä coupe-koriakaan, mutta tuskin kumpikaan paljon kulutusta muuttaa.Last edited by Petri.Kekkonen; 09-05-2023, 08:12.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Danukos View PostNostellaas tätä topikkia...
Mulla olis pari kysymystä ko. automalliin liittyen. Onko täällä ihmisiä kenellä 135i on palvellut ihan tavallisessa arkiajossa kesät talvet? Minkälaisella bensan kulutuksella selviää sekalaisessa kaupunki/maantie -ajossa? Millainen auto talvella esim. kitkarenkailla? Uskaltaako antaa vaimolle talvella esim. työmatkan taittoon?
Olen vähän miettinyt tälläistä talouden kakkosautoksi, kilsoja tulisi vuodessa max. 5000km. Auto joka on nyt kiikareissa on varustettu N55 tekniikalla ja DCT-laatikolla. Mitä kaikkea pitäisi ottaa myös huomioon tekniikan osalta ennen kuin laittaa "nimen paperiin". Ajettu 200tkm joten oletan että jotain remppaa saa alkaa jo kohta tekemään jos ei ole ennakoivasti laitettu vielä kuntoon...
Kulutusta en ole niin tarkasti seurannut, mutta sanoisin että vähintään 10 litraa satasella.
Talvella mulla oli nastarenkaat alla ja ei tuo nyt niilläkään mikään vakaa maantiekulkija ole, joten itse en välttämättä lähtisi kitkoilla yrittämään (riippuu toki missäpäin Suomea asuu ja milaisia teitä ajelee). Pahimmissa talvikeleissä kyllä jännitti välillä. Tuossahan ei vakiona ole lukkoperää, joten meno on sen mukaista. Mulla on Quaife asennettuna ja se kyllä jeesaa todella paljon liikkumista talvella. Eli kyllä tolla talvellakin pärjää tarvittaessa
Koneen tyyppivikoja kannattaa etsiä foorumilta suoraan, mulla on N54 joten en nyt ulkomuistista muista N55:n tyyppivikoja.N54 pienet remontit, huollot ja vianselvitys Vantaalla, ota yhteyttä yksityisviestillä!
Muun muassa suuttimien vaihto ja koodaus, MHD ja xHP asennusapu sekä koodaukset ProToolilla.
Vuokrataan harrastelijaystävälliseen hintaan moottorin kannatinpalkki, kaarimankeli, N54 suuttimien vaihtotyökalu sekä virtalähde koodausta varten.
Comment
-
-
Originally posted by eljas View PostPahimmissa talvikeleissä kyllä jännitti välillä.Last edited by Petri.Kekkonen; 09-05-2023, 10:23.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostEikö kuitenkin E82 ole ihan samaan tyyliin hyvinkin herkästi toimiva luistonesto kuin E92, joka ei ainakaan normimoodissa anna sutia tippaakaan ja ite kuvittelisin että silloin on huoletonta ajaa liukkaallakin. Pitoahan se ei tietenkään silti lisää, mutta poistaa pelon siitä että parin millin kaasun painalluksella on poikittain maantiellä. Ja vakkari tippuu pois päältä jos luistoa ilmenee.N54 pienet remontit, huollot ja vianselvitys Vantaalla, ota yhteyttä yksityisviestillä!
Muun muassa suuttimien vaihto ja koodaus, MHD ja xHP asennusapu sekä koodaukset ProToolilla.
Vuokrataan harrastelijaystävälliseen hintaan moottorin kannatinpalkki, kaarimankeli, N54 suuttimien vaihtotyökalu sekä virtalähde koodausta varten.
Comment
-
Comment