Announcement

Collapse
No announcement yet.

135i Coupe kokemuksia?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pohjoisen Poika
    Bimmer Fanatic
    • May 2014
    • 464
    • Lappi

    #46
    :think viimeiset 50hv taisi jäädä ottamatta vs. mitä olisi mhd:lla saanut aikaiseksi.

    Comment

    • pwd83
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 1004
      • Espoo

      #47
      Originally posted by Pohjoisen Poika View Post
      :think viimeiset 50hv taisi jäädä ottamatta vs. mitä olisi mhd:lla saanut aikaiseksi.
      Noniin joo!! Sovitaanko että säätäkööt kuka haluaa puhelimellaan pokemoni pelien välissä autoaan!

      Olen itse tyytyväinen sekä tuin jotain suomalaista viemällä hänelle enkä lähettämällä rahojani maasta ulos.

      Comment

      • pwd83
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 1004
        • Espoo

        #48
        Originally posted by Tommix View Post
        Vika palaa takaisin kun konetta viritetään. Vika ilmenee vain kun mosaa rasitetaan. Jos pidät vakiona vika tulee uudestaan vasta myöhemmin mutta viritettynä heti...
        Ei tullut vika heti takaisin virityksen jälkeen:think:think:think

        Comment

        • pwd83
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2004
          • 1004
          • Espoo

          #49
          Originally posted by pwd83 View Post
          Noniin joo!! Sovitaanko että säätäkööt kuka haluaa puhelimellaan pokemoni pelien välissä autoaan!

          Olen itse tyytyväinen sekä tuin jotain suomalaista viemällä hänelle enkä lähettämällä rahojani maasta ulos.
          Ja olen kuuluisa siitä että kyllästyn nopeasti menopeleihin! Joten ehkä hyvä vaan jos tajuan itse ton mhd maailman vähän myöhemmin ja sitä kautta saan taas uutta innostusta kiesiä kohden😂

          Comment

          • hoikkas
            BTCF Member
            • Oct 2005
            • 1579
            • TURKU

            #50
            Originally posted by pwd83 View Post
            Noniin joo!! Sovitaanko että säätäkööt kuka haluaa puhelimellaan pokemoni pelien välissä autoaan!

            Olen itse tyytyväinen sekä tuin jotain suomalaista viemällä hänelle enkä lähettämällä rahojani maasta ulos.
            MIKSI MIKSI MIKSI?


            Onko auton tehojen kasvattamisen peruste, että mihin maksaa veroja. Noh, kukin tekee onneksi kuinka haluaa

            Tietysti olisi voinut perehtyä mm. JB4 ja MHD juttuihin. Olisi melkein samalla rahalla tai 400€ halvemmalla saanut sen 400-420hv. Ja nyt jos joskus jotain muuta palikkaa haluaa lisätä niin softa ei paljoa siinä enää lämmitä. Tietysti jos vain sellaisen haluaa eikä mitään muuta edes aio miettiä niin siinä kohtaa varmaan vaihtoehto on myös softaaminen... mutta muussa tapauksessa kannattaa hyvä n54 moottorin omistaja tai tulevat kelata em. vaihtoehtoja. Ovat vaan hinta-laatu-teho-jatkoviritys seikoiltaan täysin ylivoimaisia
            BMW i4M50

            Comment

            • pwd83
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2004
              • 1004
              • Espoo

              #51
              Originally posted by hoikkas View Post
              MIKSI MIKSI MIKSI?


              Onko auton tehojen kasvattamisen peruste, että mihin maksaa veroja. Noh, kukin tekee onneksi kuinka haluaa

              Tietysti olisi voinut perehtyä mm. JB4 ja MHD juttuihin. Olisi melkein samalla rahalla tai 400€ halvemmalla saanut sen 400-420hv. Ja nyt jos joskus jotain muuta palikkaa haluaa lisätä niin softa ei paljoa siinä enää lämmitä. Tietysti jos vain sellaisen haluaa eikä mitään muuta edes aio miettiä niin siinä kohtaa varmaan vaihtoehto on myös softaaminen... mutta muussa tapauksessa kannattaa hyvä n54 moottorin omistaja tai tulevat kelata em. vaihtoehtoja. Ovat vaan hinta-laatu-teho-jatkoviritys seikoiltaan täysin ylivoimaisia
              Kylläpäs nyt jengiä kiristää 😂 😂 laitetaan vaan kaikki jb4:set ja muut mhd:t kuhan joku tulee ystävällisesti näyttää kuinka ne toimii👍

              Comment

              • bemmeri
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2006
                • 4181

                #52
                Originally posted by pwd83 View Post
                Kylläpäs nyt jengiä kiristää 😂 😂 laitetaan vaan kaikki jb4:set ja muut mhd:t kuhan joku tulee ystävällisesti näyttää kuinka ne toimii👍
                JB4 kanssa on kyllä opettelua enemmän. Mutta tuo MHD on naurettavan helppo, onnistuu jos osaa älypuhelinta käyttää.
                EVERYTHING | WORKS

                Comment

                • Tommix
                  BTCF Member
                  • Dec 2006
                  • 5332
                  • S:t Karins

                  #53
                  Originally posted by pwd83 View Post
                  Kylläpäs nyt jengiä kiristää 😂 😂 laitetaan vaan kaikki jb4:set ja muut mhd:t kuhan joku tulee ystävällisesti näyttää kuinka ne toimii👍
                  Luulen että tässä tapauksessa kaikki voittaa, kun et itse tee autoosi mitään...
                  Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                  Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                  ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                  Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                  Comment

                  • pwd83
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2004
                    • 1004
                    • Espoo

                    #54
                    Originally posted by Tommix View Post
                    Luulen että tässä tapauksessa kaikki voittaa, kun et itse tee autoosi mitään...
                    Hienoa Tommix että olet itse niin taitava! Enpäs ymmärtänytkään että on niin noloa olla sitä mieltä että parempi ku joku joka on asiaan paneutunut tekee näitä juttuja jos itseä vähän jännittää!

                    Comment

                    • Kissvesala
                      Moderator
                      • Jun 2010
                      • 3110
                      • Liminka

                      #55
                      Miksipäs ei sitä nykyistä ajtechin softaakin voi muokata sitten jos laittaa palikoita lisää
                      Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
                      Kissvesala.fi
                      Priva tai o443424479

                      Comment

                      • pwd83
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2004
                        • 1004
                        • Espoo

                        #56
                        Oma tarkotus ei ole kenenkään mieltä pahoittaa��
                        Olen vain tottunut foorumilla siihen että täältä löytyy apu rahallista korvausta vastaan sellaisissa asioissa jotka itseä jännittää.
                        Näin on tähän asti 12vuotta ainakin ollut ja todella paljon oon jeesiä saanut��

                        Comment

                        • Tommix
                          BTCF Member
                          • Dec 2006
                          • 5332
                          • S:t Karins

                          #57
                          Originally posted by pwd83 View Post
                          Hienoa Tommix että olet itse niin taitava! Enpäs ymmärtänytkään että on niin noloa olla sitä mieltä että parempi ku joku joka on asiaan paneutunut tekee näitä juttuja jos itseä vähän jännittää!
                          OFFTOPIC
                          En oikeasti ole , mutta olen yrittänyt oppia asioita mm. kuuntelemalla muita. Jokainen saa ja pitää harrastaa tavallansa. Joten jatketaan molemmat tavallamme .
                          Jatketaan topicin otsikon merkeissä
                          Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                          Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                          ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                          Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                          Comment

                          • pwd83
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jan 2004
                            • 1004
                            • Espoo

                            #58
                            32tkm nyt mittarissa ja huomasin tänään että ilmeisesti joku nostimista naputtaa vähän ku seisoo tyhjäkäynnillä pitkää. Naputus häviää heti ku hipaseekin kaasuun.

                            Vai onko joku muu joka voi tuollaisen naputuksen tyhjäkäynnillä?

                            Tommix tai joku muu heittäkää ideoita😊

                            Comment

                            • pwd83
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2004
                              • 1004
                              • Espoo

                              #59
                              Originally posted by pwd83 View Post
                              32tkm nyt mittarissa ja huomasin tänään että ilmeisesti joku nostimista naputtaa vähän ku seisoo tyhjäkäynnillä pitkää. Naputus häviää heti ku hipaseekin kaasuun.

                              Vai onko joku muu joka voi tuollaisen naputuksen tyhjäkäynnillä?

                              Tommix tai joku muu heittäkää ideoita😊
                              Huomasin myös että ilmastoinnin poiskytkentä lopetti naputuksen. On toki mahdollista että vain kierrokset muuttuvat siinä samalla.

                              Comment

                              • Grandy
                                Bimmer Rookie
                                • Mar 2016
                                • 99
                                • Ristiina

                                #60
                                Originally posted by pwd83 View Post
                                Huomasin myös että ilmastoinnin poiskytkentä lopetti naputuksen. On toki mahdollista että vain kierrokset muuttuvat siinä samalla.
                                Itse olen huomannut saman ja siitä naputuksesta kysellyt tälläkin foorumilla. Ilmastoinnin kytkennän pois olen huomannut auttavan mutta naputus "hiipii" takaisin mutta ei niin kovana. Ei ole vielä selvinnyt mistä johtuu, mutta laittelen autoani pikku hiljaa kun tietämystä karttuu tekniikasta. Vanoksen tiivisteet varmaan seuraavana niin saan tuon tyhjäkäynnin tasaantumaan ja tukkoisuuden alakierroksilla pois! Kieltämättä naputus häiritsee varsinkin kun ei tiedä mistä se tulee?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎