Announcement

Collapse
No announcement yet.

135i Coupe kokemuksia?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tommix
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 5332
    • S:t Karins

    #61
    Nämä suorasuihkutuskoneet kyllä naputtaa terveenäkin aika miehekkäästi, eli yleensä on ominaisuus. Ilman venttiilikopan suojaa kilkattaa pahemmin kuin kiisseli. Jos mitään vikakoodia ei pukkaa niin ajoa vaan.
    Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
    Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
    ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
    Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

    Comment

    • Grandy
      Bimmer Rookie
      • Mar 2016
      • 99
      • Ristiina

      #62
      Originally posted by Tommix View Post
      Nämä suorasuihkutuskoneet kyllä naputtaa terveenäkin aika miehekkäästi, eli yleensä on ominaisuus. Ilman venttiilikopan suojaa kilkattaa pahemmin kuin kiisseli. Jos mitään vikakoodia ei pukkaa niin ajoa vaan.
      Suoraruiskutus pitää kyllä ääntä mutta yksittäinen napsu kierrosta kohden kuuluu sieltä välistä. Nauhoituksia on turha oikein ottaa kun muut äänet sekoittuu nauhoitukseen. Joku joka tuntee tämän koneen paremmin kuin minä, voisi kuunnella ääntä siinä auton äärellä, niin tietäisi paremmin mistä on kyse. Jossain ovat kirjoitelleet yksittäisestä suuttimesta johtuvaa ääntelyä jne. Inpalla katsoin suuttimien arvoja ja asiasta enempää ymmärtämättä arvot olivat melko yhtäläisiä. Mulla itselläni on aina turvallisempi olo kun tiedän autoni tekniikasta enemmän ja se että kaikki on sitä kautta ok..tämä auto ja sen tekniikka vaatii vähän enemmän opiskelua

      Comment

      • pwd83
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 1004
        • Espoo

        #63
        Originally posted by Grandy View Post
        Suoraruiskutus pitää kyllä ääntä mutta yksittäinen napsu kierrosta kohden kuuluu sieltä välistä. Nauhoituksia on turha oikein ottaa kun muut äänet sekoittuu nauhoitukseen. Joku joka tuntee tämän koneen paremmin kuin minä, voisi kuunnella ääntä siinä auton äärellä, niin tietäisi paremmin mistä on kyse. Jossain ovat kirjoitelleet yksittäisestä suuttimesta johtuvaa ääntelyä jne. Inpalla katsoin suuttimien arvoja ja asiasta enempää ymmärtämättä arvot olivat melko yhtäläisiä. Mulla itselläni on aina turvallisempi olo kun tiedän autoni tekniikasta enemmän ja se että kaikki on sitä kautta ok..tämä auto ja sen tekniikka vaatii vähän enemmän opiskelua
        Ei ilmeisesti ollutkaan mitään normaalista poikkeavaa😊

        Comment

        • vilivaltteri
          Bimmer Rookie
          • Jul 2013
          • 58
          • Söderkulla

          #64
          Itse nyt ajellut melkein viikon päivät minulle uudella vm. 2010 135:sella. Täytyy sanoa, että pidän kyllä autosta kovasti. Hieno ajettavuus ja vakio moottorikin toimii hienosti, tosin lisää tehoahan sitä aina kaipaa :think Ainoa valituksen aihe minkä ehkä löydän, on ajoittaiset särinät käsinojasta, jota pitäisi varmaan hieman vilkaista.

          Onkos muuten kukaan löytänyt paikkaa josta saisi hiilikuituiset munuaiset autoon? Bmw:n kauttahan saa nuo mustat performance munuaiset, mutta jos jostain löytyisi aidot hiilikuituiset niin semmoiset kiinnostaisivat. Tuntuvat olevan muuten hiilikuituteipillä päällystetyt nuo ebayn vaihtoehdot.

          Mitäs öljyä olette muuten käyttäneet autoissanne? Castrolin sivut antavat 0W-30, mutta kun soitin paikalliseen bemari liikkeeseen, siellä sanoivat laittavansa 5W-40 LL öljyä.
          Last edited by vilivaltteri; 12-08-2016, 12:45.

          Comment

          • hoikkas
            BTCF Member
            • Oct 2005
            • 1579
            • TURKU

            #65
            Aidot saat bemariosat.fi kautta, suomalainen firma. Joku aika sitten katsoin BMW:n alkuperäisosia jotka oli juurikin hiilikuituosia... Kysy sieltä hintaa👍 Ei myy mitään epävarmaa tai arveluttavaa kopiota tms. Muuta vinkkiä en osaa sanoa...
            BMW i4M50

            Comment

            • uusis
              Bimmer Fanatic
              • Jul 2016
              • 192
              • finland

              #66
              kysyppä niitä munuaisia futurez.fi.
              suomalainen netti kauppa ja mukava kaveri kuka aina valmis auttamaan.

              Comment

              • ster
                Bimmer Fanatic
                • Jan 2014
                • 344
                • Tku

                #67
                Se on muuten totta, että keskikyynärnoja vitisee. Pieni juttu, mutta vittuimainen ku kivi kengässä. Jotain rasvaa pitänee suihkuttaa sinne saranan väliin.
                F06 640i GC M-sport.
                F22 M235i.
                F32 428i xDrive M-sport.
                E92 M3.
                E82 135i M-sport.
                E91 320D M-sport.

                Comment

                • BFI18
                  BTCF Member
                  • Aug 2012
                  • 1456
                  • Turku

                  #68
                  Originally posted by pwd83 View Post
                  Ja olen kuuluisa siitä että kyllästyn nopeasti menopeleihin! Joten ehkä hyvä vaan jos tajuan itse ton mhd maailman vähän myöhemmin ja sitä kautta saan taas uutta innostusta kiesiä kohden��
                  Taisit kyllästyä tosiaan nopeasti?
                  G26 i4 M50 Black Sapphire

                  Comment

                  • Tommix
                    BTCF Member
                    • Dec 2006
                    • 5332
                    • S:t Karins

                    #69
                    Originally posted by ster View Post
                    Se on muuten totta, että keskikyynärnoja vitisee. Pieni juttu, mutta vittuimainen ku kivi kengässä. Jotain rasvaa pitänee suihkuttaa sinne saranan väliin.
                    Ennemmi teflonspray, ei likasta...
                    Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                    Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                    ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                    Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                    Comment

                    • SC90
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2007
                      • 280

                      #70
                      Heps!

                      Tulipa ostettua tuollainen e82 2009 135i Alpinweiss III -värillä ja ruskealla nahkasisustalla.

                      Autoon rakenteluun lyöty rahaa yli 20 tonnia.

                      Oletteko muuttaneet omistanne alustoja kuinka paljon, siis muutakin, kuin iskareita + jousia?

                      Tähän ostamaani coupeen on vaihdettu taakse kaikki e92 M3:sen osat aina perää myöten. Myös eteen vaihdettu M3:sen tukivarret ainakin.

                      Kokemuksia näistä olisi kiva saada.

                      Itse en ole autoa päässyt vielä ajamaan, on vasta tulossa ulkomailta.
                      - M3 convertible 2005

                      - Saleen S281 S/C HH Special Edition 2003 1 of 18

                      - Ford Mustang GT 5.0 convertible 1988

                      - Fiat 850 Special 1969

                      - Lexus GS300 2000 TwoTone

                      - Lexus LS600h 2008

                      - Volvo S60 2.5 T AWD 2006

                      Autojen kiillotusta, sisustanpesuja, ajovalojen kiillotusta, kovavahauksia, pinnoituksia ym. ym. n. 20 vuoden kokemuksella parhaimmalla lopputuloksella mistään tinkimättä. Kysy lisää!
                      o44-531 82oo

                      Comment

                      • ///saMuli
                        BTCF Member
                        • Jan 2007
                        • 964
                        • Seinäjoki

                        #71
                        Originally posted by SC90 View Post
                        Heps!

                        Tulipa ostettua tuollainen e82 2009 135i Alpinweiss III -värillä ja ruskealla nahkasisustalla.

                        Autoon rakenteluun lyöty rahaa yli 20 tonnia.

                        Oletteko muuttaneet omistanne alustoja kuinka paljon, siis muutakin, kuin iskareita + jousia?

                        Tähän ostamaani coupeen on vaihdettu taakse kaikki e92 M3:sen osat aina perää myöten. Myös eteen vaihdettu M3:sen tukivarret ainakin.

                        Kokemuksia näistä olisi kiva saada.

                        Itse en ole autoa päässyt vielä ajamaan, on vasta tulossa ulkomailta.
                        Nice! 135i on kiinnostanut hankkia monet kerrat mutta en huoli ilman bmw lukkoperää. Swappi on teoriassa mahdollinen mutta käytännön toteuttaminen on ihan liian vaikea. En ole ainakaan löytänyt osakokonaisuutta joka olis bolt on. Johtuen M perästä, joutunee kardaanin teetättää. Sama ongelma tulee vetarien kanssa. Tästä olis kiva saada lisää tietoa. Mutta tuskin sinullakaan on dokumentaatiota swapista?
                        https://www.instagram.com/hackberryracing/


                        BMW M240i -17 rwd man, oem lsd, MHD stage 2+ E40, Finturbo hybrid, Dorch stage 2, yli 500hv

                        EX: BMW e36 S54T touring drifting, BMW E36 M3 -93 Coupe, BMW E46 M3 -01, BMW 130 M-Sport -05

                        Comment

                        • bemmeri
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2006
                          • 4181

                          #72
                          Miksi ei voi ostaa Bulgarian pojalta lukkoperää 135i:een joka on bold on vanhan tilalle? Saa vielä valita perän speksitkin.

                          Edit, vai oliko se Portugalista sittenkin.
                          EVERYTHING | WORKS

                          Comment

                          • ///saMuli
                            BTCF Member
                            • Jan 2007
                            • 964
                            • Seinäjoki

                            #73
                            Originally posted by bemmeri View Post
                            Miksi ei voi ostaa Bulgarian pojalta lukkoperää 135i:een joka on bold on vanhan tilalle? Saa vielä valita perän speksitkin.

                            Edit, vai oliko se Portugalista sittenkin.
                            En mä ainakaan näillä vinkeillä mitään löydä
                            https://www.instagram.com/hackberryracing/


                            BMW M240i -17 rwd man, oem lsd, MHD stage 2+ E40, Finturbo hybrid, Dorch stage 2, yli 500hv

                            EX: BMW e36 S54T touring drifting, BMW E36 M3 -93 Coupe, BMW E46 M3 -01, BMW 130 M-Sport -05

                            Comment

                            • bemmeri
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2006
                              • 4181

                              #74


                              Kysy tuolta myyjältä. Ite tilasin e39 540i:iin 3.38 välityksellä ja 40% lukolla (siis koko perämurikka tuli tuolta ja vanhan möin täällä).
                              EVERYTHING | WORKS

                              Comment

                              • ///saMuli
                                BTCF Member
                                • Jan 2007
                                • 964
                                • Seinäjoki

                                #75
                                Originally posted by bemmeri View Post
                                https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?si...ne=true&_pgn=1

                                Kysy tuolta myyjältä. Ite tilasin e39 540i:iin 3.38 välityksellä ja 40% lukolla (siis koko perämurikka tuli tuolta ja vanhan möin täällä).
                                Kiitos! Tuollahan oli ihan e82 n54 murikka myynnissäkin 2150 puntaa.

                                Custom built LSD conversion for BMW E82 135i N54 typ 215L 3.08 differential using ZF "008" 40%/15% lock. (used between 03/2008 - 09/2009 N54). We are BMW LSD diferential specialists, more than 600 LSD units and 800 open dif units rebuilt/installed on the last 10 years.


                                Juuri tollasta oon etsinytkin.
                                https://www.instagram.com/hackberryracing/


                                BMW M240i -17 rwd man, oem lsd, MHD stage 2+ E40, Finturbo hybrid, Dorch stage 2, yli 500hv

                                EX: BMW e36 S54T touring drifting, BMW E36 M3 -93 Coupe, BMW E46 M3 -01, BMW 130 M-Sport -05

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎