Originally posted by Juppe
View Post
120d chip tuning?
Collapse
X
-
Juuri näin, sillä esimerkiksi mallia uudempi w204 mursu joita on saatavilla 180/200/220/250 CDI-moottoreilla on kaikissa sama laatikko perä, jne jne. 180cdi:ssa potkua löytyy 122hv ja 300Nm kun 250cdi:ssä on 204hv ja 500Nm. Itsellä 200cdi 136hv ja 330Nm, josta penkitettiin 212hv ja 521Nm eli käytännössä on sama kuin 250cdi, josta taas saa 260hv ja 580Nm
. Tämä nyt oli yksi esimerkki, mutta kyllä niissä varoja on vaikka ei valmistaja ole lastutusta varten noin tehnyt!
Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
-

Siitä 123d Maxitune käppyrää. 286,5 heppaa ja 519,4Nm. DPF ja EGR OFF
Vakiona oli 214 hepoa ja 424,9Nm.
Kulutus maantie 4.5litraa ja motari mittari @120 5.3litraa
Tankilliset ollu 5.6 - 6.0 litraa sekalaisessa motari / kaupunki.
Ollut erittäin tyytyväinen tuohon Ecotunen settiin. Viel ecotune mapilla 234hp @4450rpm ja 483Nm @2400rpm.
Ja dynot tietty Neste Prodieselillä. Ja ei pölläyttele yhtikäs.Last edited by Scyber; 04-10-2012, 00:24.
Comment
-
Hyvin on löylyä!
Pitäis varmaan itsekin käyttää dynossa ihan mielenkiinnosta
F33 435i X-drive Cabriolet -14
Ex:E82 123d -08 M-Sport
Ex:E82 120d -08
Comment
-
Terve,
Ajattelin käyttää tätä topicia omaan kysymykseen, turhaan sitä uutta tekemään, kun samaa aihetta on.
Itsellä on tuommoinen -09 118d ja ajattelin lastuttaa sen. Mietin, että onko auto tekniikaltaan sama kuin 120d, ainoana erona viritysaste?
Toisekseen, ajattelin viedä auton tuonne Valkeakoskelle Hariselle, onko muut käyttäneet siellä? Hinnastoa en löytänyt, mutta luulisi olevan 650-800 välissä? Varmaankin ihan asiallinen paikka.
Lastutettu 118d näyttäisi olevan hyvin 120d tehoinen, joten ongelmia kestävyyden kanssa tuskin ilmenee. Kulutuskaan tuskin kovin lisääntyy. Tällä hetkellä 5,8 litraa, erittäin vikkelällä ajotavalla.
Kiitokset näin etukäteen vastauksista.
Comment
-
Sama se on tekniikaltaan ja kulutus muuten laskee softattaessa tai muuten se on epäonnistunut!Originally posted by asddsa View PostTerve,
Ajattelin käyttää tätä topicia omaan kysymykseen, turhaan sitä uutta tekemään, kun samaa aihetta on.
Itsellä on tuommoinen -09 118d ja ajattelin lastuttaa sen. Mietin, että onko auto tekniikaltaan sama kuin 120d, ainoana erona viritysaste?
Toisekseen, ajattelin viedä auton tuonne Valkeakoskelle Hariselle, onko muut käyttäneet siellä? Hinnastoa en löytänyt, mutta luulisi olevan 650-800 välissä? Varmaankin ihan asiallinen paikka.
Lastutettu 118d näyttäisi olevan hyvin 120d tehoinen, joten ongelmia kestävyyden kanssa tuskin ilmenee. Kulutuskaan tuskin kovin lisääntyy. Tällä hetkellä 5,8 litraa, erittäin vikkelällä ajotavalla.
Kiitokset näin etukäteen vastauksista.
Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
Perusmoottorin pitäisi olla sama, turbo, loota, perä jne on sitten eri kauraa.Originally posted by asddsa View PostItsellä on tuommoinen -09 118d ja ajattelin lastuttaa sen. Mietin, että onko auto tekniikaltaan sama kuin 120d, ainoana erona viritysaste?- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
Onpa muuten helvetin hienon mallinen käyrä pikkudieselissä. Varmasti miellyttävä laite ajella.Originally posted by Scyber View PostSiitä 123d Maxitune käppyrää. 286,5 heppaa ja 519,4Nm. DPF ja EGR OFF
Vakiona oli 214 hepoa ja 424,9Nm.
Kulutus maantie 4.5litraa ja motari mittari @120 5.3litraa
Tankilliset ollu 5.6 - 6.0 litraa sekalaisessa motari / kaupunki.
Ollut erittäin tyytyväinen tuohon Ecotunen settiin. Viel ecotune mapilla 234hp @4450rpm ja 483Nm @2400rpm.
Ja dynot tietty Neste Prodieselillä. Ja ei pölläyttele yhtikäs.
1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
Sitä se todellakin on. Ei tarvi hirmusesti kierrätellä. Ainoastaan noi pienet välit harmittaa, aikamoista kepitystä kun lähettää.Originally posted by r.w. View PostOnpa muuten helvetin hienon mallinen käyrä pikkudieselissä. Varmasti miellyttävä laite ajella.

Comment
-
Autona 120d, 2006. ajettu n 185tkm;
DPF-purkki tyhjennetty ja samalla ohjelmoitu..
Kesärenkaita ei ollut mukana, niin ei saanut penkitettyä. Täytynee odottaa kevättä..
Mitähän tässä mahtaa olla tehoja nyt ?E53 X3 3.0sd -07
ex:
E87 120d -06
E46 m3 -01
E39 535i -98
E36 318 cabriolet -96
Comment
-
itellä 118da ja tekis mieli ottaa lisätehoja. mitäs toi laatikko kestää vääntöä? vissii sama loota ku 120da? vm. 09G11 740e
Ex: Ford Probe, Vw Golf, Mitsubishi Galant, Vw Golf, Peugeot 205, Honda CRX, Volvo 360, Ford Taunus, Dodge Aspen, Ford Taunus, Ford Probe, Audi S4, Volvo 850, Audi A6, Toyota Aristo, Seat Leon, 540 e39, Fiat Coupé, Alfa Romeo 156, 750 e38, MB CLK, MB SLK, VW Jetta, Seat Ibiza, 118d e87, Z4 e85, Audi A5, Alfa Romeo Mito, 530da e60, MB CLS, Porsche Cayenne, Audi A6, Maserati QP, Range Rover, M3 e93, M6 e64, MB S600L, 750iL xDrive F02, Maserati QP, MB CLS, F13 640d, Tesla Model S 85d
Comment
-
Näyttäisi siltä, että kyseessä zf6hp19z laatikko.Originally posted by joni88 View Postitellä 118da ja tekis mieli ottaa lisätehoja. mitäs toi laatikko kestää vääntöä? vissii sama loota ku 120da? vm. 09
zf:n specsien mukaan kestää 450nm, mutta tuotahan käytetään myös mm. E90 325da.ssa.
ja ilmeisesti kestää näissäkin...(n 550nm) eli ota kaikki vaan mitä saa koneesta irti.
Kaikkihan saa hajotettua joten tietysti ajellessa terve järki päässä
Tesla M3 performance
ExF30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment

Comment