dsc ongelmat e90/e87

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 120e87
    replied
    Originally posted by Clavurion View Post
    No johan on perk...

    Kannattaa varmaan käydä läpi myös muut merkit, jotka käyttävät tuota samaa osaa. Ainakin Fordin osalta tästä keskustelusta löytyy suoraan osanumero.
    Juu näin teen. Lisäksi huomenna heti aamusta soitto Tampereelle ja Rovaniemellä näyttis olevan joku Sercap joka näitä myy, mutta nettivaraosan ilmotus päivitetty viimeks marraskuussa

    Valtava kiitos teille kaikille näin nopeista vastauksista!!!

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    No johan on perk...

    Kannattaa varmaan käydä läpi myös muut merkit, jotka käyttävät tuota samaa osaa. Ainakin Fordin osalta tästä keskustelusta löytyy suoraan osanumero.

    Leave a comment:


  • suppari
    replied
    BMW nosti osan hintaa huhtikuussa. Maksaa siis 900e nyt aikaisemman 300e sijaan. Maksaa myös saksassa sen 600e

    Leave a comment:


  • sirkus
    replied
    Sen hydro-osan Suomi ovh on noussu hiljan n.200e > 1005e

    Leave a comment:


  • Scyber
    replied
    Originally posted by 120e87 View Post
    Vieläkö noita hydro unitteja (34516797896) saa siihen parin sadan euron hintaan? Ku jotain 1100e:n (vissiin koko paska eikä vaan hydrauliikka puoli) osaa koittivat tarjota tähän 5e20 vikakoodin korjaamiseen
    Kysäse Tampereen autokeskukselta, ainaki pari kk. sit oli vielä.

    Leave a comment:


  • 120e87
    replied
    Vieläkö noita hydro unitteja (34516797896) saa siihen parin sadan euron hintaan? Ku jotain 1100e:n (vissiin koko paska eikä vaan hydrauliikka puoli) osaa koittivat tarjota tähän 5e20 vikakoodin korjaamiseen

    Leave a comment:


  • kmr
    replied
    Lisää selviteltyäni asiaa 6-sylinterisissä on eri pumppu (ate mk61) johon ei saa hydraulipuolen korjaussarjaa. 4-sylinterisissä on pumppuna
    ate mk60, johon saa korjaussarjan. Eli käytetyn/korjatun osan metsästykseksi menee itsellä.

    Originally posted by kmr View Post
    Mulla on satunnaisesti myös ABS-vika päällä. Auto on E92 325d 2007. Vikakoodit 5DF0 ja 5DF1. Hydro Unitteja on paria erilaista näissäkin malleissa. Itsellä selvitettiin vikapolku merkkiliikkeessä ja tulos on koko yksikön vaihto. Sähköpuolen repair kit ei auta ja hydrauliikkapuolen korjaussarja 34516797896 ei sopinut 34506777160 pumppuun.

    Onko tuohon 34506777160 pumppuun olemassa hydrauliikkapuolen korjaussarjaa? Pumppu on melkeen kaikissa 6-sylinterisissä ainakin 6/2006-9/2007.

    Leave a comment:


  • kmr
    replied
    Mulla on satunnaisesti myös ABS-vika päällä. Auto on E92 325d 2007. Vikakoodit 5DF0 ja 5DF1. Hydro Unitteja on paria erilaista näissäkin malleissa. Itsellä selvitettiin vikapolku merkkiliikkeessä ja tulos on koko yksikön vaihto. Sähköpuolen repair kit ei auta ja hydrauliikkapuolen korjaussarja 34516797896 ei sopinut 34506777160 pumppuun.

    Onko tuohon 34506777160 pumppuun olemassa hydrauliikkapuolen korjaussarjaa? Pumppu on melkeen kaikissa 6-sylinterisissä ainakin 6/2006-9/2007.

    Leave a comment:


  • zeniitti
    replied
    Osa vaihdettu. Pelkkä hydrauliikkayksikkö maksoi 250e autokeskuksessa. Vaihtoon tais mennä pari-kolme-neljä tuntia. Samalla tietty sitten uuden jarrunesteet. Taas pelaa nätisti. Pulikka oli siellä kuskin puolella lähellä tulipeltiä. Löytyy kun seuraa jarrunestesäiliöstä putkia. Jonkun verran piti purkaa mm. akkua ja akkukoteloa yms tieltä pois.
    Last edited by zeniitti; 19-01-2015, 11:46.

    Leave a comment:


  • zeniitti
    replied
    Originally posted by suppari View Post
    Muistaakseni apukusin puolelta moottorin ja tulipellin välistä.

    Ford ja BMW muuten käykkään ristiin, mutta Volvo ja Ford käy. Volvolla osa maksaa ~800e. Esim s40 v50 yms. Bmw ja Ford välillä yksi tyhmä ero..
    Ok, pitää sitten sieltä alkaa etsiä. Osaa pitäisi löytyä autokeskuksesta hyllystä, joten eiköhän se siitä.

    Leave a comment:


  • suppari
    replied
    Originally posted by zeniitti View Post
    Oliko tällä foorumilla hajua, mistä ko. osa C-Maxista löytyy?
    Muistaakseni apukusin puolelta moottorin ja tulipellin välistä.

    Ford ja BMW muuten käykkään ristiin, mutta Volvo ja Ford käy. Volvolla osa maksaa ~800e. Esim s40 v50 yms. Bmw ja Ford välillä yksi tyhmä ero..

    Leave a comment:


  • zeniitti
    replied
    Oliko tällä foorumilla hajua, mistä ko. osa C-Maxista löytyy?

    Leave a comment:


  • zeniitti
    replied
    Autokeskus Tampere, osa 250e ja työ 250e. Olikohan jossain osaa saatavilla siihen alle kahden sadan hintaan. Ei väliä onko siinä bemarin vaiko hondan tarrat, jos se vaan C-Maxiin käy. Siitä en tiedä minkä verran eroa sitten on Focuksen ja Focus C-Maxin välillä...

    Olikohan missään netissä purkuohjeita Focukseen ja sitä parempi jos suoraan Focus C-maxiin. Focus C-Max on varmaan liki sama kun ensimmäisen sukupolven C-Max.

    Leave a comment:


  • suppari
    replied
    Justiin näin, eli moduulin vaihto on sama operaatio, siihen käsiksi pääsy on ...

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Se moduli on Fokkerissa oheispurkamisineen vähän hankalassa paikassa. Ei siinä vaihdossa muuten mitään ihmeellistä ollut Fordinkaan tapauksessa.

    Leave a comment:

Working...
X