Originally posted by phoenixx
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
dsc ongelmat e90/e87
Collapse
X
-
Originally posted by BMW323 View Postnostetaas..
onkos kellään tullu vastaa 5DF0 ja 5DF1 koodia herjaa tuossa Pumppumoottori tai pumpun rele viallinen
kävin autolla ajaan ja normaalisti jarrutin risteykseen niin rämähti abs dsc yms yms valot tauluu
autoon vaihdettiin jarrunesteet vähän aikasemmin mutta ei testerillä.. painepönttö oli kumminki niin ei pitäis ainakaan ilmaa mistään mennä silloin
Comment
-
-
Dsc+dbc failure
Eilen illalla töistä lähties pamahti kyseiset viat päälle kun virrat laitoin päälle. Auto E91 320dA -05. Käsijarru ja luistoesto valo jäi palamaan keltaisena.
Tänään sit vikakoodeja lukemaan ha tuli tuo 5E20 - HYDRAULIC PRESSURE SENSOR INTERNAL. 350€ töineen sanoi kaarinassa oleva paja. Eikä kuulemma onnistunut poistamaan vikaa testeril. Ja kuulemma joka viikko saa vaihtaa tuon paineanturin jostain autosta.
Comment
-
-
Eilen tehtiin yhden asiakkaan autoon (E90 318i) jarrujen ilmaus erään toisen pajan jäljiltä uusiks. Järjestelmästä tuli reilusti ilmaa, mutta paineanturista jäi vikakoodi silti pysyväksi.
Paineanturin koodin lisäksi antaa koodin sähköisestä rattilukosta, eli voiko toi vika olla sittenkin ratin kääntökulma-anturissa, vai liittyykö kääntökulma-anturi ollenkaan rattilukkoon?
Mietin tässä just, että tilaanko tuon uuden hydroyksikön, vai vaihdanko ratin anturin ensiksi?
Edellisellä korjaamolla käyttivät joitakin satasia vianetsintään, ja lopputuloksena oli kuulemma, että abs-sähköboksi hajalla...
Vituttaa toi meininki, kun tietämätöntä asiakasta viedään, kuin pässiä narussa.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Täällä samaa ongelmaa, keltaset valot taulussa ja hyöstettynä vielä "runflat indicator" huudolla aina auton käynnistäessä. Autona -06 e91 320da. Mittarin check valikosta antaa koodin CC-ID 24, mitä lie tarkoittaa? Vikakoodeja koitettu lueskella boschin laitteella lähes tuloksetta, tarvii kuulemma bemarin oman laitteen. Löytyykö pirkanmaa/häme/uusimaa alueelta ihmistä joka noi haluaisi pientä korvausta vastaan lueskella, merkkiliikkeeseen ei huvita mennä lykkäämään sataa euroa koodien luvusta.E46 330d sedan -00 cosmosschwarz metallic
E36 325i sedan -91 sterlingsilber metallic
E36 318is coupe -93 daytona violet
E91 320dA -06 diamand schwarz
E36 325i coupe -92 lagunengrun metallic
E39 523i sedan -96 glaciegrun metallic
E39 528i touring -97 oxfordgrun metallic
E36 325i coupe -92 schwarz ||
E39 528i sedan -98 biarritz blue
Comment
-
-
Löytyis tuollainen Focus C-Max 2007 1.8 bensamanuaali. Siinä on pari kuukautta ollu EPS:n varoitusvalo mittaristossa ja ESP SYSTEM FAILURE:n kera. FORScan-ohjelmalla sain kaivettua vikakoodin C1288 ja vika lienee juurikin paineanturin jumituksessa. Ongelman saa varmaankin korjattua vaihtamalla sen mekaanisen osan. No osa maksaa kuta kuinkin 300e nykyään, mitä olen muutamasta paikasta kysynyt. RS-Huolto veloittaa 550e töineen osineen.
Oliko nyt niin, että bemarin osa on tismalleen sama kuin tuon fordin osa? Jos bemarin osaa saa kahteen sataan, niin senkin satasen käytän mielelläni johonkin muuhun.
Comment
-
-
Originally posted by scorpion83 View PostEilen illalla töistä lähties pamahti kyseiset viat päälle kun virrat laitoin päälle. Auto E91 320dA -05. Käsijarru ja luistoesto valo jäi palamaan keltaisena.
Tänään sit vikakoodeja lukemaan ha tuli tuo 5E20 - HYDRAULIC PRESSURE SENSOR INTERNAL. 350€ töineen sanoi kaarinassa oleva paja. Eikä kuulemma onnistunut poistamaan vikaa testeril. Ja kuulemma joka viikko saa vaihtaa tuon paineanturin jostain autosta.
Comment
-
-
Originally posted by zeniitti View PostLöytyis tuollainen Focus C-Max 2007 1.8 bensamanuaali. Siinä on pari kuukautta ollu EPS:n varoitusvalo mittaristossa ja ESP SYSTEM FAILURE:n kera. FORScan-ohjelmalla sain kaivettua vikakoodin C1288 ja vika lienee juurikin paineanturin jumituksessa. Ongelman saa varmaankin korjattua vaihtamalla sen mekaanisen osan. No osa maksaa kuta kuinkin 300e nykyään, mitä olen muutamasta paikasta kysynyt. RS-Huolto veloittaa 550e töineen osineen.
Oliko nyt niin, että bemarin osa on tismalleen sama kuin tuon fordin osa? Jos bemarin osaa saa kahteen sataan, niin senkin satasen käytän mielelläni johonkin muuhun.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Se moduli on Fokkerissa oheispurkamisineen vähän hankalassa paikassa. Ei siinä vaihdossa muuten mitään ihmeellistä ollut Fordinkaan tapauksessa.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Justiin näin, eli moduulin vaihto on sama operaatio, siihen käsiksi pääsy on ...sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Autokeskus Tampere, osa 250e ja työ 250e. Olikohan jossain osaa saatavilla siihen alle kahden sadan hintaan. Ei väliä onko siinä bemarin vaiko hondan tarrat, jos se vaan C-Maxiin käy. Siitä en tiedä minkä verran eroa sitten on Focuksen ja Focus C-Maxin välillä...
Olikohan missään netissä purkuohjeita Focukseen ja sitä parempi jos suoraan Focus C-maxiin. Focus C-Max on varmaan liki sama kun ensimmäisen sukupolven C-Max.
Comment
-
-
Originally posted by zeniitti View PostOliko tällä foorumilla hajua, mistä ko. osa C-Maxista löytyy?
Ford ja BMW muuten käykkään ristiin, mutta Volvo ja Ford käy. Volvolla osa maksaa ~800e. Esim s40 v50 yms. Bmw ja Ford välillä yksi tyhmä ero..sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
Comment