M135i / M235i -kokemuksia
Collapse
X
-
Voisi olla kokoontuminen jossain paikassa X, missä olisi mahdollisuus myös kahvitella ja vaikka napata jotain purtavaa, jonka jälkeen kävisi ajelemassa vaikka porukalla jonkun mukavan reitin :think Vähän kun saisi hahmoteltua niin tästähän voisi tehdä oman threadin tuonne tapahtumien puolelle niin saisi enemmän huomiota, vaikkapa "M-Lite Miitti" nimellä
Leave a comment:
-
Hyvä juttu
! Alkaa löytymään jengiä kasaan, ei mene ihan Kummeli sketsiksi
. Nyt on hyvää aikaa pohtia, mitenkä se toteutetaan. :think
Leave a comment:
-
Originally posted by 4llu- View PostItse huomannut saman, että aika pieni porukka näitä suomessa harrastaa! Olisi mukava nähdä muitakin kanssaharrastajia joten kannatetaan
Ajankohtaa pitää vain miettiä että yrittääkö saada järjestymään talvella vai siirtääkö suosiolla keväälle.
Hyvä juttu
! Kaippa se kesä/kevät aika olis mukavampi, mutta ei suljeta mitään vaihtoehtoa pois. Jos intoa löytyy, niin nähdään vaikka esim. pienemmällä porukalla jo talven aikana. Myös BTCF Ratapäivien yhteyteen olis hauskaa sopia tapaaminen.
Leave a comment:
-
Itse huomannut saman, että aika pieni porukka näitä suomessa harrastaa! Olisi mukava nähdä muitakin kanssaharrastajia joten kannatetaanOriginally posted by Jussi140i View PostTervehdys, itsellä on herännyt kiinnostus jonkinlaiseen M135/235 - M140/240 tapaamiseen. Vaikuttais että kyseiset autot ovat melko harvinaisia, ja jäävät aika lailla paitsioon harrastaja piireissä. Olisi hauska vaihtaa ajatuksia kyseisistä autoista, ja tietysti niiden Tuunauksesta, ihan kasvotusten porukan kanssa. Se voisi olla hyvinkin vapaamuotoinen kokoontuminen esim. jollain isolla parkkialueella, ilman mitään "virallista ohjelmaa".
Ajankohtaa pitää vain miettiä että yrittääkö saada järjestymään talvella vai siirtääkö suosiolla keväälle.
Leave a comment:
-
M135/235 - M140/240 tapaaminen
Tervehdys, itsellä on herännyt kiinnostus jonkinlaiseen M135/235 - M140/240 tapaamiseen. Vaikuttais että kyseiset autot ovat melko harvinaisia, ja jäävät aika lailla paitsioon harrastaja piireissä. Olisi hauska vaihtaa ajatuksia kyseisistä autoista, ja tietysti niiden Tuunauksesta, ihan kasvotusten porukan kanssa. Se voisi olla hyvinkin vapaamuotoinen kokoontuminen esim. jollain isolla parkkialueella, ilman mitään "virallista ohjelmaa".
Leave a comment:
-
Jos pitkään meinaat pitää, niin kannattaa ne ölpät vaihtaa koko voimansiirtoon mahd. pian.Originally posted by zimmardi View PostLueskelin tuolta, että nuo öljyt vasta 150tkm jälkee. Onko tuohon uskominen vai onko porukka tehnyt aikasemmin? Kaveri sano, että oli kiskonu e61 535d +300tkm eikä kertaaka vaihtanu laatikkoöölejä. Itse en uskaltaisi noin kauaa
Ensimmäisenä luultavasti jakolaatikko kaipailee öljynvaihtoa.
Omassa f11 meni aikanaan alle 70tkm kohdilla jakolaatikkoöljyt vaihtoon, kun vedättäessä alkoi nypyttämään.
Leave a comment:
-
Lueskelin tuolta, että nuo öljyt vasta 150tkm jälkee. Onko tuohon uskominen vai onko porukka tehnyt aikasemmin? Kaveri sano, että oli kiskonu e61 535d +300tkm eikä kertaaka vaihtanu laatikkoöölejä. Itse en uskaltaisi noin kauaaOriginally posted by 4llu- View PostJoo ei varmasti huono ajatus vaihdattaa nuo ölpät. Itsellä vielä tehtaan öljyt sisässä mutta keväällä ajattelin vaihdattaa, ei ole ollut vielä mitään ongelmia jakolaatikon kanssa onneksi.
Mhd ja xhp muuttaa auton luonteen kyllä kertaheitolla
Leave a comment:
Leave a comment: