https://www.nettiauto.com/bmw/m135i/11184080
Onko kenellekkään tuttu yksilö?
M135i / M235i -kokemuksia
Collapse
X
-
Eipä nuo taida paljon rengasmeluun kyllä vaikuttaa. Nastarenkailla taas raiskattu tiet siihen kuntoon, että tarvii varmaan laittaa pelttorit päähän.Originally posted by arben View Posthttps://www.2addicts.com/forums/show....php?t=1200964
Otti tänään silmään ettei 228 löytynyt näitä,vanhassa 220d nämä löytyivät.
Mites muilla? Huonolla englannilla lueskelin mutta mitään selitystä ei löytynyt miksi ne joistain puuttuu.
Kai niillä saisi rengasmelua hiukan piennettyä.
Leave a comment:
-
Otti tänään silmään ettei 228 löytynyt näitä,vanhassa 220d nämä löytyivät.
Mites muilla? Huonolla englannilla lueskelin mutta mitään selitystä ei löytynyt miksi ne joistain puuttuu.
Kai niillä saisi rengasmelua hiukan piennettyä.
Leave a comment:
-
Lineaarinen kaasunvaste tekee autosta kyllä paljon ajettavamman varsinkin päivittäis ajoon.Originally posted by msalojaa View PostSain tänään nyt vasta kuukauden myöhässä päivitettyä tän autoon.. Yhden ajelun perusteella tää oli just sitä mitä kaipasin, linear throttle jääköön päälle.
helpompi muutenkin hallita sutimista...
Leave a comment:
-
Sain tänään nyt vasta kuukauden myöhässä päivitettyä tän autoon.. Yhden ajelun perusteella tää oli just sitä mitä kaipasin, linear throttle jääköön päälle.Originally posted by like_a_glove View PostOn lähempänä comfortia, eli "pitkä kaasu". ECO Pro paranee jonkin verran myös, ei ole niin kuollut mutta pykältää vaihteita samoin kuin ennenkin.
Sport+, Äkäisyys häviää siinä määrin että ei ole enää täysi kaasu puolella kaasulla...Kumminkin niin että ahto kartan agressiivisuus tuntuu olevan vielä tallella.
Kaikin puolin loogisempi ja helpompi ajaa, takaveto vehkeille sanoisin että aika ehdoton jos meinaa
jotain lähtöjä ottaa...
Kai sen lineaarisen kaasun luulis tarkoittavan että sama vaste kaikilla ajomodeilla, mun mielestä ei ihan.
Suosittelen kokeilemaan, ite tykkäsin.
Leave a comment:
-
Originally posted by 4llu- View PostNoniin. En tiennyt ollenkaan että noita saa bemarilta orkkiksenakin, ovat siis selvästi huomanneet heikon kohdan tuossa. Olisivat kyllä voineet asentaa suojan jo tehtaalta. Tuo pitää kyllä omaankin hankkia :think
Juu, se on aika uusi juttu. Päivittivät heat exchangerin, ja laittoivat myös tuon kivisuojan tarjolle siihen. Se mitä toi päivitys tarkoittaa käytännössä, en ole ottanut selvää. Toivotaan että myös sen ominaisuudet paranivat
. . . ainakin se on eri värinen 

Leave a comment:
-
Noniin. En tiennyt ollenkaan että noita saa bemarilta orkkiksenakin, ovat siis selvästi huomanneet heikon kohdan tuossa. Olisivat kyllä voineet asentaa suojan jo tehtaalta. Tuo pitää kyllä omaankin hankkia :thinkOriginally posted by Jussi140i View PostSe on BMW alkuperäisosa : 17-11-8-485-042-AK , Rock Guard
https://www.getbmwparts.com/oem-part...rd-17118485042
Leave a comment:
-
Originally posted by 4llu- View PostHyvä että tuli kuntoon!
Mikä suoja sulle tuli sinne, oliko ihan OEM kamaa?
Se on BMW alkuperäisosa : 17-11-8-485-042-AK , Rock Guard
https://www.getbmwparts.com/oem-part...rd-17118485042
Leave a comment:
-
Hyvä että tuli kuntoon!Originally posted by Jussi140i View PostNyt on uusi lämmön siirtäjä - Heat exchanger, vaihdettu. Se Kivisuoja on kaksi osainen eli se on avoimien ylä- ja ala ilmanotto aukon kohdalla.
Ja puskurin taakse jäävä osa kennostoa on ilman lisäsuojausta.
Auto toimii taas, eikun Hanaa
!!
Ja suosittelen kaikkia M140/M240 omistajia hommaan sellaisen suojan,oli varsin kallis remontti . . .
Mikä suoja sulle tuli sinne, oliko ihan OEM kamaa?
Leave a comment:
-
Heat exchanger
Nyt on uusi lämmön siirtäjä - Heat exchanger, vaihdettu. Se Kivisuoja on kaksi osainen eli se on avoimien ylä- ja ala ilmanotto aukon kohdalla.
Ja puskurin taakse jäävä osa kennostoa on ilman lisäsuojausta.
Auto toimii taas, eikun Hanaa
!!
Ja suosittelen kaikkia M140/M240 omistajia hommaan sellaisen suojan,oli varsin kallis remontti . . .
Leave a comment:
-
Tuollaset muodottamat ysäri-lookin kakkos-neloset ne vasta hirveeltä näyttääkin.Originally posted by BMW525Xda View PostMolemmat lokarit pitäis jatkaa alas oven puolelta tai lokareiden välille "palkki" yhdistämään. Noin näyttää keskeneräiselle.
Kuvan tyylinen välipalkki.
jotain hieman tuoreempaa ja modernimpaa muotoilua kaipaa.
Leave a comment:
-
Kyllä niitä vakioita joutuu leikkaamaan. Juu helmat jää töpön oloisiksi.Originally posted by ///THe View PostOnko tarkoituksena silpoa vakiolokarit ja pyöräkotelot takaa jotta sinne oikeasti sopii kunnon fillari paikalleen ja uppoamaan vielä kaareenkin? Muutenhan tuo on härski, mutta helmoille kyllä tarvii tehdä jotain. :think
Leave a comment:
-
Onko tarkoituksena silpoa vakiolokarit ja pyöräkotelot takaa jotta sinne oikeasti sopii kunnon fillari paikalleen ja uppoamaan vielä kaareenkin? Muutenhan tuo on härski, mutta helmoille kyllä tarvii tehdä jotain. :think
Leave a comment:
-
Originally posted by tommi69 View Post👍 asiaa: laita kuvia kun valmis.Laitetaan juu kuvia, kun jotain uutta tulee. Auto vaan on Uudenmaan ulkopuolella, että vähän ahdistaa kaikki sen suhteen.Originally posted by 4llu- View PostAi perkele! Tässä alkaa olemaan jo meininkiä!
Mielellään katsoisi lisää kuvia ja kuuntelisi tarinaa autosta, tee ihmeessä showroom/projektitopikki kun noin isosti lähdit muokkaamaan ”uutta” autoa 
Tuo tankkaus kohta aiheuttaa ongelmia, kun tuon korisarjan mukana se siirtyisi kylkipaneelin kohdalle ja tankkausputki menisi sisätilan kautta. Sehän ei varmaan katsastusmiestä lämmittäisi. Tämä kun on tarkoitus pitää tieliikenne kelpoisena.
Onhan se hurjaa silpoa ehjää autoa, mutta jos tän haluaa ei siinä muu auta.
Tuon näköinen siitä tulee muuten paitsi minä jouduin aukottamaan tankin luukun kohdan.
Leave a comment:
Leave a comment: