M135i / M235i -kokemuksia

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Erkkipura
    replied
    https://www.nettiauto.com/bmw/m135i/11184080
    Onko kenellekkään tuttu yksilö?

    Leave a comment:


  • Tiik
    replied
    Originally posted by arben View Post
    https://www.2addicts.com/forums/show....php?t=1200964



    Otti tänään silmään ettei 228 löytynyt näitä,vanhassa 220d nämä löytyivät.

    Mites muilla? Huonolla englannilla lueskelin mutta mitään selitystä ei löytynyt miksi ne joistain puuttuu.

    Kai niillä saisi rengasmelua hiukan piennettyä.
    Eipä nuo taida paljon rengasmeluun kyllä vaikuttaa. Nastarenkailla taas raiskattu tiet siihen kuntoon, että tarvii varmaan laittaa pelttorit päähän.

    Leave a comment:


  • arben
    replied




    Otti tänään silmään ettei 228 löytynyt näitä,vanhassa 220d nämä löytyivät.

    Mites muilla? Huonolla englannilla lueskelin mutta mitään selitystä ei löytynyt miksi ne joistain puuttuu.

    Kai niillä saisi rengasmelua hiukan piennettyä.

    Leave a comment:


  • ///THe
    replied
    Originally posted by msalojaa View Post
    Sain tänään nyt vasta kuukauden myöhässä päivitettyä tän autoon.. Yhden ajelun perusteella tää oli just sitä mitä kaipasin, linear throttle jääköön päälle.
    Lineaarinen kaasunvaste tekee autosta kyllä paljon ajettavamman varsinkin päivittäis ajoon. helpompi muutenkin hallita sutimista...

    Leave a comment:


  • msalojaa
    replied
    Originally posted by like_a_glove View Post
    On lähempänä comfortia, eli "pitkä kaasu". ECO Pro paranee jonkin verran myös, ei ole niin kuollut mutta pykältää vaihteita samoin kuin ennenkin.

    Sport+, Äkäisyys häviää siinä määrin että ei ole enää täysi kaasu puolella kaasulla...Kumminkin niin että ahto kartan agressiivisuus tuntuu olevan vielä tallella.

    Kaikin puolin loogisempi ja helpompi ajaa, takaveto vehkeille sanoisin että aika ehdoton jos meinaa
    jotain lähtöjä ottaa...

    Kai sen lineaarisen kaasun luulis tarkoittavan että sama vaste kaikilla ajomodeilla, mun mielestä ei ihan.

    Suosittelen kokeilemaan, ite tykkäsin.
    Sain tänään nyt vasta kuukauden myöhässä päivitettyä tän autoon.. Yhden ajelun perusteella tää oli just sitä mitä kaipasin, linear throttle jääköön päälle.

    Leave a comment:


  • Jussi140i
    replied
    Originally posted by 4llu- View Post
    Noniin. En tiennyt ollenkaan että noita saa bemarilta orkkiksenakin, ovat siis selvästi huomanneet heikon kohdan tuossa. Olisivat kyllä voineet asentaa suojan jo tehtaalta. Tuo pitää kyllä omaankin hankkia :think

    Juu, se on aika uusi juttu. Päivittivät heat exchangerin, ja laittoivat myös tuon kivisuojan tarjolle siihen. Se mitä toi päivitys tarkoittaa käytännössä, en ole ottanut selvää. Toivotaan että myös sen ominaisuudet paranivat . . . ainakin se on eri värinen

    Leave a comment:


  • 4llu-
    replied
    Originally posted by Jussi140i View Post
    Se on BMW alkuperäisosa : 17-11-8-485-042-AK , Rock Guard


    https://www.getbmwparts.com/oem-part...rd-17118485042
    Noniin. En tiennyt ollenkaan että noita saa bemarilta orkkiksenakin, ovat siis selvästi huomanneet heikon kohdan tuossa. Olisivat kyllä voineet asentaa suojan jo tehtaalta. Tuo pitää kyllä omaankin hankkia :think

    Leave a comment:


  • Jussi140i
    replied
    Originally posted by 4llu- View Post
    Hyvä että tuli kuntoon!

    Mikä suoja sulle tuli sinne, oliko ihan OEM kamaa?

    Se on BMW alkuperäisosa : 17-11-8-485-042-AK , Rock Guard


    https://www.getbmwparts.com/oem-part...rd-17118485042

    Leave a comment:


  • 4llu-
    replied
    Originally posted by Jussi140i View Post
    Nyt on uusi lämmön siirtäjä - Heat exchanger, vaihdettu. Se Kivisuoja on kaksi osainen eli se on avoimien ylä- ja ala ilmanotto aukon kohdalla.

    Ja puskurin taakse jäävä osa kennostoa on ilman lisäsuojausta.

    Auto toimii taas, eikun Hanaa !!
    Ja suosittelen kaikkia M140/M240 omistajia hommaan sellaisen suojan,oli varsin kallis remontti . . .
    Hyvä että tuli kuntoon!

    Mikä suoja sulle tuli sinne, oliko ihan OEM kamaa?

    Leave a comment:


  • Jussi140i
    replied
    Heat exchanger

    Nyt on uusi lämmön siirtäjä - Heat exchanger, vaihdettu. Se Kivisuoja on kaksi osainen eli se on avoimien ylä- ja ala ilmanotto aukon kohdalla.

    Ja puskurin taakse jäävä osa kennostoa on ilman lisäsuojausta.

    Auto toimii taas, eikun Hanaa !!
    Ja suosittelen kaikkia M140/M240 omistajia hommaan sellaisen suojan,oli varsin kallis remontti . . .

    Leave a comment:


  • ///THe
    replied
    Originally posted by BMW525Xda View Post
    Molemmat lokarit pitäis jatkaa alas oven puolelta tai lokareiden välille "palkki" yhdistämään. Noin näyttää keskeneräiselle.

    Kuvan tyylinen välipalkki.
    Tuollaset muodottamat ysäri-lookin kakkos-neloset ne vasta hirveeltä näyttääkin. jotain hieman tuoreempaa ja modernimpaa muotoilua kaipaa.

    Leave a comment:


  • BMW525Xda
    replied
    Molemmat lokarit pitäis jatkaa alas oven puolelta tai lokareiden välille "palkki" yhdistämään. Noin näyttää keskeneräiselle.

    Kuvan tyylinen välipalkki.
    Last edited by BMW525Xda; 17-04-2020, 16:45.

    Leave a comment:


  • Rale
    replied
    Originally posted by ///THe View Post
    Onko tarkoituksena silpoa vakiolokarit ja pyöräkotelot takaa jotta sinne oikeasti sopii kunnon fillari paikalleen ja uppoamaan vielä kaareenkin? Muutenhan tuo on härski, mutta helmoille kyllä tarvii tehdä jotain. :think
    Kyllä niitä vakioita joutuu leikkaamaan. Juu helmat jää töpön oloisiksi.

    Leave a comment:


  • ///THe
    replied
    Onko tarkoituksena silpoa vakiolokarit ja pyöräkotelot takaa jotta sinne oikeasti sopii kunnon fillari paikalleen ja uppoamaan vielä kaareenkin? Muutenhan tuo on härski, mutta helmoille kyllä tarvii tehdä jotain. :think

    Leave a comment:


  • Rale
    replied
    Originally posted by tommi69 View Post
    👍 asiaa: laita kuvia kun valmis.
    Originally posted by 4llu- View Post
    Ai perkele! Tässä alkaa olemaan jo meininkiä! Mielellään katsoisi lisää kuvia ja kuuntelisi tarinaa autosta, tee ihmeessä showroom/projektitopikki kun noin isosti lähdit muokkaamaan ”uutta” autoa
    Laitetaan juu kuvia, kun jotain uutta tulee. Auto vaan on Uudenmaan ulkopuolella, että vähän ahdistaa kaikki sen suhteen.
    Tuo tankkaus kohta aiheuttaa ongelmia, kun tuon korisarjan mukana se siirtyisi kylkipaneelin kohdalle ja tankkausputki menisi sisätilan kautta. Sehän ei varmaan katsastusmiestä lämmittäisi. Tämä kun on tarkoitus pitää tieliikenne kelpoisena.
    Onhan se hurjaa silpoa ehjää autoa, mutta jos tän haluaa ei siinä muu auta.
    Tuon näköinen siitä tulee muuten paitsi minä jouduin aukottamaan tankin luukun kohdan.
    Attached Files

    Leave a comment:

Working...
X