M135i / M235i -kokemuksia

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 4llu-
    replied
    Joo ei varmasti huono ajatus vaihdattaa nuo ölpät. Itsellä vielä tehtaan öljyt sisässä mutta keväällä ajattelin vaihdattaa, ei ole ollut vielä mitään ongelmia jakolaatikon kanssa onneksi.

    Mhd ja xhp muuttaa auton luonteen kyllä kertaheitolla

    Leave a comment:


  • zimmardi
    replied
    Originally posted by 4llu- View Post
    Siistin oloinen peli, onnittelut

    Onko jatkojalostus ajatuksia?
    Keväällä mennään varmaa MHD+xHP :think

    Leave a comment:


  • zimmardi
    replied
    Originally posted by 4llu- View Post
    Siistin oloinen peli, onnittelut

    Onko jatkojalostus ajatuksia?
    Kiitoksia! Ei nyt toistaseks mitään erikoista. Mietityttää, että pitäisikö vaihteiston ja jakolaatikon öljyt vaihdattaa näin alkuun?

    Leave a comment:


  • 4llu-
    replied
    Originally posted by zimmardi View Post
    Minä kävin ostamassa
    Siistin oloinen peli, onnittelut

    Onko jatkojalostus ajatuksia?

    Leave a comment:


  • zimmardi
    replied
    Originally posted by asse21 View Post
    Kuka tämän tänään haki?
    Minä kävin ostamassa

    Leave a comment:


  • asse21
    replied
    Originally posted by tonkka alpina b3 3.3 View Post
    https://www.nettiauto.com/bmw/m135i/10914845
    Tarvis kipeisesti tietoja tästä yksilöstä! Ja mietityttää myös kilsat , miten on muilla kestäny vehkeet kyseisillä kilometreillä?
    Kuka tämän tänään haki?

    Leave a comment:


  • asse21
    replied
    Originally posted by tonkka alpina b3 3.3 View Post
    Kiitoksia paljon. Nakkaa inffoa mikäli saat autosta vielä lisätietoja
    Eipä tuosta hirveästi infoa herunut... Ei kolarihistoriaa, Saksan tuonti.:think

    Leave a comment:


  • msalojaa
    replied
    Originally posted by asse21 View Post
    Kuvasin auton
    Sorry ot. Tää oli yllättävä käänne Mietin eka et miten ihmeessä pelkästä nettiauton ilmosta vinin päättelit, et mitä mä oon missannut.

    Leave a comment:


  • tonkka alpina b3 3.3
    replied
    Originally posted by asse21 View Post
    Ei oikeastaan. Siistikuntoinen oli tämä.
    Lukuunottamatta Saksalaisten tapaa kiinnittää kilvet ihan päistä.
    Ajamassa en käynyt. Myyjä on varmasti ihan kuutamolla niinkuin automyyjät yleensä.
    Voin koittaa ma saada parempia tietoja historiasta
    Kaikkia leimoja ei ollut sähköisessä kirjassa, mutta leimat oli silti kaikki vihreänä, eli ajallaan tehty? Keskiviikolle varasin huoltoon ajan rk- cityhuoltoon.
    Kiitoksia paljon. Nakkaa inffoa mikäli saat autosta vielä lisätietoja

    Leave a comment:


  • asse21
    replied
    Originally posted by tonkka alpina b3 3.3 View Post
    No hitto onko sulla jotain muuta infoa autosta kertoa?
    Ei oikeastaan. Siistikuntoinen oli tämä.
    Lukuunottamatta Saksalaisten tapaa kiinnittää kilvet ihan päistä.
    Ajamassa en käynyt. Myyjä on varmasti ihan kuutamolla niinkuin automyyjät yleensä.
    Voin koittaa ma saada parempia tietoja historiasta
    Kaikkia leimoja ei ollut sähköisessä kirjassa, mutta leimat oli silti kaikki vihreänä, eli ajallaan tehty? Keskiviikolle varasin huoltoon ajan rk- cityhuoltoon.

    Leave a comment:


  • tonkka alpina b3 3.3
    replied
    Originally posted by asse21 View Post
    Kuvasin auton
    No hitto onko sulla jotain muuta infoa autosta kertoa?

    Leave a comment:


  • asse21
    replied
    Originally posted by tonkka alpina b3 3.3 View Post
    Noni! Sieltä irtos tarkat varusteet. Mistä oikeen kaivoit?
    Kuvasin auton

    Leave a comment:


  • tonkka alpina b3 3.3
    replied
    Originally posted by asse21 View Post
    Vin E758571
    Noni! Sieltä irtos tarkat varusteet. Mistä oikeen kaivoit?

    Leave a comment:


  • asse21
    replied
    Originally posted by tonkka alpina b3 3.3 View Post
    https://www.nettiauto.com/bmw/m135i/10914845
    Tarvis kipeisesti tietoja tästä yksilöstä! Ja mietityttää myös kilsat , miten on muilla kestäny vehkeet kyseisillä kilometreillä?
    Vin E758571

    Leave a comment:


  • miyli
    replied
    Originally posted by tonkka alpina b3 3.3 View Post
    Mitä näistä PWG versioista on otettua tehoa perus vireillä? Esim katti plus ohjelmointi?
    380-400hv paikkeilla saa esim. MHD stage 2, mutta suositellaan myös isomman coolerin vaihtoa.

    Leave a comment:

Working...
X