Originally posted by Rale
View Post

10" subin tai paremmat penkinalussubit vois vielä päivitellä. Pitää kokeilla meneekö e61:ssä olevat Etonit tuohon f20: seen.

. Mulle tulee alkuperäinen BMW:n osa, näin ainakin ymmärsin kun sitä Autokeskuksen kautta tilattiin.
. Mutta englaninkielellä puhutaan Charge coolerista. Joka tapauksessa on haavottuva paikka.
. Mutta englaninkielellä puhutaan Charge coolerista. Joka tapauksessa on haavottuva paikka.
10" subin tai paremmat penkinalussubit vois vielä päivitellä. Pitää kokeilla meneekö e61:ssä olevat Etonit tuohon f20: seen.
Leave a comment: