Oliko tarvike/orkkispumppu? Onkohan niitä edes erilaisia.. Sata euroa tais olla about hinta sille? Joutuu itekin vielä testaamaan, tulppien ja vj-kannen ohella.
samanlainen ku siellä oli edellinen...Eli Boschin pumppu makso joitain yli 130€ en muista tarkkaa hintaa
no edellisen olis voinu laittaa paikalleen, mutta seiskööt nyt tuo auto sen aikaa, että uus tulee takuuseen
axu83 kirjoitti
Venakopan tiivistekin alko vähän vuotamaan öljyä, tiedä tulisiko jo siitä imuvuotoa. Vanha öljyntäyttökorkkikin muuten vuoti (paskana, eli lohjennut) ja vaihdoin sen tänään ehjään. Tuokin on voinu aiheuttaa imuvuotoa..
Onko sinulla paljonkin imua venttiilikopan alla?, taitaa olla aika väljät ohjarit venttiileissä Eiköhän imuvuotoja yleensä etsitä imusarjan, kaasuläpän ja ilmamittarin välisistä liitoksista ja letkuista. Huohotinputken voi vetää vaikka auton alle ja saa pelaamaan, eikä varmaan ole painetta liikaa järjestelmässä.
Emt, mut kattelin toisesta ketjusta että korkin avaaminen pitäis sammuttaa auton, tai ainakin huonontaa tyhjäkäyntiä. L-jetissä tarkempi kai kun tässä motronicissa.
E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.
no niin elikkä...vaihdettiin vanha bensapumppu takasin ja käynttin lähti...Nyt auto on huoltopaíkan edessä ja huomenna käyn sanomassa mitä pitää maalata ja sitte tutkia sitä käynnistyvyys ongelmaa, että kattoo ne suuttimet, vai onko vika hävinny lumien mukana pois
Vaikuttaako moottorin lämpöanturi ajotietokoneen näyttämiin lämpötiloihin? Tuntuu olevan liian pieniä lukemia.. Sahaus tallella mutta aina on nyt lähteny käyntiin kun lämpöset kelit.
Lämpöanturi ja bensanpaineensäädin seuraavat kohteet..
E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.
eli nyt kun auto saatiin vanhalla pumpulla käyntiin...niin se vietiin nyt huoltoon jne...
niin siellä sanottiin, että ei toimita vaihtaa niitä suuttimia, sillä monesti asia on korjaantunut kun laittaa tankkiin sitä ainetta joka pushdistaa ne suuttimet...Ja sitten kerran lämpösenä lähtee käyntiin paremmin, niin epäili sitä lämpöanturia...Ja kerran käynnistyksessä on vain vikaa eikä ajon aikana...Eikä kulutuskaan ole hirveen kova, niin polttoaineen paineensäädin
mut nyt ensiks maalataan autoa...Ja sitte ruetaan kattomaan tuo...Ainaki nyt lähti taas hyvin käyntti, paitsi meni jonki aikaa, että sai bensaa kone, ku oli letkut ja kaikki tyhjinä....
Ite veikkaisin sitä polttoaineen paineensäädintä, mut sittenhän sen näkee
PS: onko muuten minkä hintanen polttoaineen paineensäädin on...Kun katoin kl-varaosilta, niin ei tienny kun niitä oli montaa eri mallia....Hinnat väliltä 59€-110€
mikähän niistä on passeli tohon 320i -88...kun joissaki oli 2.5bar, toisessa oli 3.0bar ja joissaki ei lukenu mitn
Piä ajantasal.. Tota puhistusainettakin vois joskus testata, nyt kuitenki lähteny "vaan" 5sek sahauksella ni ei o jaksanu tehä asialle mitään. Tuo säädin voi kyllä olla se paikka..
E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.
Ootkos jo viisaampi? Mulla se vielä sahailee mutta sentään lähtee pakkasillakin.. Yks alipaineletku oli poikki, vaihto ei oikee auttanu mitenkään. Jos ruiskun nollais.
E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.
On niin paljon tullu tuota viestiä etten jaksanut lukea kaikkia.
Itsellä oli aikoinaan e30 ja käynntistämisen kanssa oli ongelmia kun ei saanut maita kunnolla. Eli kun välillä ei startannut piti antaa vasaraa siihen paksun jodon liittimeen joka menee moottorin kiinnitys korvakkoon kiinni...(muistaakseni)...
Kaverillakin oli sama vika samanlaisessa autossa...
Sen kun hioi niin sitte alkoi pelittämään.
E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.
Mitattu puristukset, ohivuodot, b-paineet, lämpöanturi, startille menevä virta, päästöt. Kaikki kunnossa eli ei kai tässä vikaa sitten olekaan! Kunhan sahailee. Kovaa ajoa vaan..
P.S. Hintaa tuli 22€ mittauksille; kallista mutta elämä on.
E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.
Comment