kyl se auto voi olla liian matala jos sillä oikein meinaa ajaa jossain, mutta nyt on niin matala et puskuri jää ensimmäiseen pieneen kuoppaan. Eli nyt jos sais niit mittoi siit pyörännavasta siihen kaaren reunaan ja autohan oli E30 uudenpi korinen.
jos sun auto on kutoskoneella ni myy mulle noi vanhat jouset.
kuulostaa hyvältä.
on mun auto sattumoisin kutoskoneella. Voisiko joku mitata sen lokarin ja pyörännavan välin ja ilmoittaa sen ja millä madalluksella se oli? Kun en hyödy noista tämän hetkisistä tiedoista kun tarvitsisi saada tietoon kuinka paljon auto nousisi jos siihen laittaisi jonkun vähän madaltavan sarjan... Kun nykyisestä ei tiedä että makaako auto pohjaanlyönti kumien varassa... Kun ei meinaa joustaa yhtään eli kun ajaa niin hampaan paikat meinavat tippua suusta.. Ja autohan oli uudenpaa koria.
Et sä mitään lokarin-navan mittoja tarvi. Katastuksesta menee ihan laillisesti läpi ilman poppaskonsteja toi mikä tossa mun alarivillä lukee. Lisäksi se on maksimi madallus mukavuuden kannalta. Mittaa moottorin alla menevän poikkipalkin maavara. Jos se ei täytä lain vaatimaa, on autosi liian matala. Jos taas talliin haluat ajaa, tarviit vakiohetekan...
Mutta, ÄLÄ sitten laita alimittapyöriä, vaan vähintään halkasijaltaan 175/70x14 vastaavat!
"Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
eli niitä sentti lukemia kehiin. ja on se nyt aivan liian matala kun autoa ei saa talliin ilman ramppeja ja jos etupuskuriksi pistää riegerin gts:n niin puskurin ja maan väliin jää aika tarkkaan 6 cm. ja lisäksi alusta on aivan liian kova.
se riippuu tallista vähä mihin yrittää ja eniten mulla on ongelmana nuo sivuhelmat, ku pitäs olla n.1cm ylenpänä
ja ennemmin ajna matalalla autolla, vaikka sitte jossaki paikoissa joutuu kattomaan mistä ajaa
mulla on tosiaan se 60mm keulasta ja talvella 205/45/16 ja edestä maahan sellaset ihan pikkusen yli 8cm ja kesällä vähä yli 9cm
tuohan riittää sillä auto saa olla matalimmillaan 8cm ja jos sillä ei pääse niin sitte on huonot tiet tai liian korkeet korokkeet
on mun auto sattumoisin kutoskoneella. Voisiko joku mitata sen lokarin ja pyörännavan välin ja ilmoittaa sen ja millä madalluksella se oli? Kun en hyödy noista tämän hetkisistä tiedoista kun tarvitsisi saada tietoon kuinka paljon auto nousisi jos siihen laittaisi jonkun vähän madaltavan sarjan... Kun nykyisestä ei tiedä että makaako auto pohjaanlyönti kumien varassa... Kun ei meinaa joustaa yhtään eli kun ajaa niin hampaan paikat meinavat tippua suusta.. Ja autohan oli uudenpaa koria.
Mullahan on puolet pohjaanlyöntikumeista tunkiolla...
Mattoveitti vuan vilahti...
Muistaakseni noiden miun G&Mämmien iskarit oli apaut 5cm lyhemmät ku vakiot...
mulla on 325 vuosimallia ´85 ja alusta on H & R:n 60/40 ja olen erittäin tyytyväinen. Kesävanteina edessä on 7,5" x 16" ja takana 9" x 16" ja kumit on 215mm leveät ja 40mm korkeat. Suojankaaren väliin jää jonkinverran tilaa..että taakse menis ehkä 225 mutta siitä leveämmät ottais varmaan jo kaariin.
Nostellaan mielenkiintoista topiccia ylös kun itellä olis aiheeseen kysymys. Millaisia Madalluksia olette käyttäneet e30 nelikkomalleissa?
Itellä olis takavetoon käyvät -60 weitecit ja konin sportit, käykö ne ix touringiin heittämällä?
Nostellaan mielenkiintoista topiccia ylös kun itellä olis aiheeseen kysymys. Millaisia Madalluksia olette käyttäneet e30 nelikkomalleissa?
Itellä olis takavetoon käyvät -60 weitecit ja konin sportit, käykö ne ix touringiin heittämällä?
kaverilla oli edellisessä bimmerissä 60/40mm madallus, ja 325iX -87 ja 17" vanteet en muista miten leveet ja millä ET:llä ja mitkä kumit
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että montako senttiä teillä on joustovaraa jäljellä jos on joku 80 millin madallus??
Oma autoni ei ole ollut E30 enää pariin vuoteen mutta nykyisessä E34 535i:ssa on 80/20mm madallus ja keulassa on ehkä pari senttiä joustovaraa alaspäin.. Paketti on K.A.W. jouset + iskarit. Keula on todella kova ajettava mutta olen katsastanut auton kyseisellä alustalla. Talvirenkailla taisi olla noin 7 - 8 cm maavaraa, kesärenkailla ehkä 6 - 7cm matalimmasta kohdasta.
Kannattaa valita sopiva katsastuskonttori.. ihan vinkiksi vaan!
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
60/40 satsi taitaa tossa touringissa olla, mutta takaa nivoa säädetty matalemmalla, niin että takarenkaat on hieman kaaren sisässä. Edestä pitäs vielä jokunen sentti saada alas
Ts. -75 tai 80mm jouset ja -15m jousilautanen olis bueno eteen.
Tosin ei se nyt sika korkea ole oikealla rengastuksella, orkkiskoko + tuuma tekee näin talvella siitä piiirun korkean.
mutta eikös -60mm jousi jää hölskymään tavallisella iskarilla? mulla on -40 H&R ja keulalle tulossa -60H&R jouset ja iskareina toimii bilsteinin sprintit.. jännittää että putooko keula alaspäin...
Comment