eli vielä on epäselvänä,auto -85 e30 316 ja se pitäs sitte saaha 2,0l turbona katsastettua.searchia käytin,ja ETIN,mutta siellä ku tuntuu olevan melkein kaikki aiheesta 316 m10----m20 325.seen,ja tiedän nyt et vaihdan 325 osaa: etutolpat,etujarrut,takakynkät,takajarrut..onko muuta pakollista,vai voiko nuilla saada läpi??mites onko tuo vaihdeloota ja perä+kardaani sit aivan pakollisia??jos täällä on joku joka on kyseiseen vehkeeseen leiman saanu,niin mitä oletta vaihtanu 325.sesta ja paljonko tuli prosentit,näistä tiedoista olisin tosi kiitollinen...ja huomena yritän käyä tosa katsastus konttorilla selvittään asiaa,,,mut täällä olevien autojen prosentit ja vaihdetut osat kiinnostaa tietää...
m10 e30 turbottajat
Collapse
X
-
M10 vai M20?- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
-
tuli vain mieleen..et eiks sen vois tehä 318is mukaan eli onko siinä nyt tuo 140hv+20%=168hv paperit dynosta,niin ei tarvis vaihtaa ku jarrut joka kulmaan,ja nekään ei vissin ole pakolliset,onko 318is.ssä levyt vai rummut takana??näin ei prosentit nousis kovinkaan korkealle,vaihdelootan ja muut voimansiirtolaitteet sais pitää vaikka 316.sta...onko tommonen mahollista???
Comment
-
Ja sehän on niin että mallisarjan tehokkaimmasta se +20% eli jos alusta vastaa 325i niin 170+20%=204 hpOriginally posted by afafafet eiks sen vois tehä 318is mukaan eli onko siinä nyt tuo 140hv+20%=168hv paperit dynosta
muuten ei mene laillisesti läpi tuo +20%, mutta konttorit tekee virheitä...E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
Originally posted by afafaftuli vain mieleen..et eiks sen vois tehä 318is mukaan eli onko siinä nyt tuo 140hv+20%=168hv paperit dynosta,niin ei tarvis vaihtaa ku jarrut joka kulmaan,ja nekään ei vissin ole pakolliset,onko 318is.ssä levyt vai rummut takana??näin ei prosentit nousis kovinkaan korkealle,vaihdelootan ja muut voimansiirtolaitteet sais pitää vaikka 316.sta...onko tommonen mahollista???
Eikö tätä koskaan muisteta oikein- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
taitaa olla viisaampi ku heittää hyvästit koko projektille...alkaa tuntuun siltä,jos sitä vuoden kyhää ku iisakin kirkkoa ja sitte ei saakaan kilpiin...niin johan kyrsii...muuten prosentit riittäis mut se on tuo vaihdeloota mitä ei kestä vaihtaa tohon 35% tai menee yli et heilahtaa...voishan sitä tietenki kokeilla tolla 316 lootala...mut epäilen..niin siks aattelin et voimansiirto vois olla toi mikä nyt on ,jos sen vois tolla 318is mukaan muutoskatsastaa...luin nuo ake pykälätki mut eihän niitä normaali ihminen tajua...prkle
Comment
-
aijoo.. niinpäs onkinOriginally posted by afafafotsikon mukaan m10- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
Olisiko mahdollista käydä henk.kohtaisesti katsastussedän juttusilla ja varmistaa nuo "epäselvät" kohdat ohjeistuksessa.Sen jälkeen on helpompi projektia viedä eteen päin,jos tuuntuu vielä kannattavalle.Yleensäkin tuota isompia projekteja harkitessa olisi syytä varmistaa konttorilta homman onnistuminen laillisesti.Muuten voi kallista projektia katsastettaessa tullakin eteen pahakin yllätys.Ja rahaa on palanut ehkä paljonkin.Originally posted by afafaftaitaa olla viisaampi ku heittää hyvästit koko projektille...alkaa tuntuun siltä,jos sitä vuoden kyhää ku iisakin kirkkoa ja sitte ei saakaan kilpiin...niin johan kyrsii...muuten prosentit riittäis mut se on tuo vaihdeloota mitä ei kestä vaihtaa tohon 35% tai menee yli et heilahtaa...voishan sitä tietenki kokeilla tolla 316 lootala...mut epäilen..niin siks aattelin et voimansiirto vois olla toi mikä nyt on ,jos sen vois tolla 318is mukaan muutoskatsastaa...luin nuo ake pykälätki mut eihän niitä normaali ihminen tajua...prkleLast edited by Heguli 31; 10-02-2005, 11:43.
Comment
-
Eihän sitä kuutiotilavuutta kukaan päällepäin tiedä...Nakkaa vaa sinne m10b18 lohkoon 2L kampiaskeli, rahalla saa jo m3:n kampuran...Loputhan on säädöistä kiinni esim: 320 jarruilla...thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
Alex von Falkenhausen
Comment
-
Eteen tolpat jarruineen ja vakaaja,taakse kynkät jarruineen ja vakaaja,nämä siis 325:sta.Originally posted by afafafeli vielä on epäselvänä,auto -85 e30 316 ja se pitäs sitte saaha 2,0l turbona katsastettua.
Koneeksi se 2.0 ahtimella ja alkuperäisillä apulaitteilla.Laatikon jätät alkuperäisen,kestää yllättävän paljon,ja sitten kun hajoaa vaihdat tilalle paremman(älä kerro kelleen).
Peränkin voit vaihtaa huoletta.
Näin prosentit jää alle 35:n,auto on saatu leimattua.E24 635csi
Comment
-
no niin tällästä vastausta ootinki...thanks sulle,mut viel et mitä sanon katsastus äijäle ku/jos se kysyy et olenko voimansiirron vaihtanu???ku jos sanon et olen niin sit prossat hyppää,ja jos en niin sitte se voi takertua siihen et ne pitää vastata 325.sen voimansiirtoa...yritänkö vain sillai et en ilmota koko vaihelootasta mitään..Originally posted by MuumiEteen tolpat jarruineen ja vakaaja,taakse kynkät jarruineen ja vakaaja,nämä siis 325:sta.
Koneeksi se 2.0 ahtimella ja alkuperäisillä apulaitteilla.Laatikon jätät alkuperäisen,kestää yllättävän paljon,ja sitten kun hajoaa vaihdat tilalle paremman(älä kerro kelleen).
Peränkin voit vaihtaa huoletta.
Näin prosentit jää alle 35:n,auto on saatu leimattua.
Comment

Comment