Announcement

Collapse
No announcement yet.

m10 e30 turbottajat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • peinooo
    Bimmer Rookie
    • Jun 2005
    • 93

    #76
    Niin ja semmonen asia tuli vielä mieleen kun tuossa koneessa on mekaaninen bensapumppu niin pitäiskö se vaihtaa sähköiseen jos laitan nuo tuplat? Ja sitten varmaan pitää laittaa joku paineen säädin ja siitä takaisin kierto tankkiin?

    Olisko tuohon tuo 2litrasen oma kansi hyvä vai olisiko parempi 1.8i kansi?
    Last edited by peinooo; 04-06-2005, 13:19.

    Comment

    • peinooo
      Bimmer Rookie
      • Jun 2005
      • 93

      #77
      No minne kaikki BMW tietäjät ovat hävinneet?

      Comment

      • sirkus
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2004
        • 2195
        • kaustinen

        #78
        Kaasutin koneeseen tarkoitettu sähköinen bensapumppu esim. facet ei tarvii mitään paineen säädintä eikä paluuta. 2.0 kansi on parempi kuin 1.8.
        Chrysler 300c crd touring 2010
        Daily driver
        Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
        Man cave on wheels
        Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
        Built not bought
        V8, only juice&milk come in 2 litres

        Kawasaki zzr1100 fighter


        Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88

        Comment

        • ropo
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2003
          • 648

          #79
          Originally posted by sirkus
          Kaasutin koneeseen tarkoitettu sähköinen bensapumppu esim. facet ei tarvii mitään paineen säädintä eikä paluuta. 2.0 kansi on parempi kuin 1.8.
          Mutta onko välttämättä laitettava sähköinenpumppu?
          Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!

          Comment

          • Muumi
            BTCF Member
            • Oct 2002
            • 1702
            • Rovaniemi

            #80
            Originally posted by sirkus
            Kaasutin koneeseen tarkoitettu sähköinen bensapumppu esim. facet ei tarvii mitään paineen säädintä eikä paluuta. 2.0 kansi on parempi kuin 1.8.
            Siis nythän oltiin tekemässä turbokonetta kaasuttimilla,eikö?

            Vaatii ehdottomasti sähköisenpumpun joka tarkoitettu ruiskupeleihin,paluukierron ja paineensäätimen!

            Ilman paineensäädintä on hiukka hankalaa säätää bensanpainetta ahtopainetta isommaksi...
            E24 635csi

            Comment

            • Muumi
              BTCF Member
              • Oct 2002
              • 1702
              • Rovaniemi

              #81
              Originally posted by peinooo
              Olisko tuohon tuo 2litrasen oma kansi hyvä vai olisiko parempi 1.8i kansi?
              Nuissa kansissahan ei ole muuta eroa kuin palotilat.Käytä kumpaa haluat.
              E24 635csi

              Comment

              • peinooo
                Bimmer Rookie
                • Jun 2005
                • 93

                #82
                Mihinkähän teholukemiin suunnilleen kaksi DeLorto DHLA-40 kaasaria riittää?

                Comment

                • ykä
                  Bimmer Fanatic
                  • Sep 2003
                  • 478
                  • Alaviirre

                  #83
                  Originally posted by peinooo
                  Mihinkähän teholukemiin suunnilleen kaksi DeLorto DHLA-40 kaasaria riittää?

                  no kyllä ne riittää jos osaa vaan laittaa kaikki suuttimet ja muut oikeen niin iha hyvin tuonne 0-500hv
                  Bmw 525 Td e61
                  Bmw e34 535 Turbo



                  EX :BMW E36 316i E30 325 Tic E30 320i E30 323i E30 325i E32 750ial

                  -FatBoyRacing-

                  Comment

                  • peinooo
                    Bimmer Rookie
                    • Jun 2005
                    • 93

                    #84
                    Vielä semmonen kyssäri, että onko KKK K03 turbo sopiva tähän koneeseen? Ja mihin asti riittää?
                    Sanokaa myös jotain muita ahtimia jotka olisi sopivia tähän 2 litraseen.
                    Last edited by peinooo; 10-06-2005, 15:07.

                    Comment

                    • ropo
                      Bimmer Fanatic
                      • Nov 2003
                      • 648

                      #85
                      Tulivaan mieleen, että pitääkö 2litrasen kannelle/nokalle tehdä jotain kun laittaa turbon? Kun jostain tältä foorumilta luin, että ei riittäisi kuin 140hv! Pitääkö paikkansa?
                      Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!

                      Comment

                      • vpernu
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2003
                        • 522
                        • Kouvola

                        #86
                        en tiiä mitä virtaa vaparis mut turbokäytös niil virtauksil ei taida olla mitää merkistyst..tain no on jotain mut ne virtaukset riippuu käytetyst ahtopaineest..ja sitä enemmän huipputehoo mitä isompi paine on imusarjas verrattuun pakosarjaa..ja nokka tietyst vaikuttaa mut vakiol pääsee jo aika pitkälle alaväännön kärsimättä.

                        Comment

                        • peinooo
                          Bimmer Rookie
                          • Jun 2005
                          • 93

                          #87
                          Originally posted by peinooo
                          Vielä semmonen kyssäri, että onko KKK K03 turbo sopiva tähän koneeseen? Ja mihin asti riittää?
                          Sanokaa myös jotain muita ahtimia jotka olisi sopivia tähän 2 litraseen.
                          Kellään tietoa?

                          Comment

                          • TheLoial
                            Bimmer Enthusiast
                            • Mar 2003
                            • 1109
                            • Helsinki

                            #88
                            Originally posted by ropo
                            Tulivaan mieleen, että pitääkö 2litrasen kannelle/nokalle tehdä jotain kun laittaa turbon? Kun jostain tältä foorumilta luin, että ei riittäisi kuin 140hv! Pitääkö paikkansa?
                            Ei pakko mut miten haluaa. Tuo 140hv tarkoittaa varmaan vapaastihengittävässä koneessa. Turbossahan siitä saa vaikka 300 kun on ahtoja tarpeeksi. Voi tosin jo paineet nousta turhankin korkealle. Sehän on niin että sen paremmin rakennettu peruskone jos pienillä ahdoilla saa suuria tehoja...

                            Comment

                            • bmw harrastelija
                              BTCF Member
                              • Oct 2004
                              • 757
                              • -

                              #89
                              meikällä on herra isoherran tekemä turbo race nokka. 19A/300dec./L8. Nosto vent. 10.5mm. Savuja ei oo vielä otettu
                              thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
                              Alex von Falkenhausen

                              Comment

                              • peinooo
                                Bimmer Rookie
                                • Jun 2005
                                • 93

                                #90
                                Originally posted by peinooo
                                Vielä semmonen kyssäri, että onko KKK K03 turbo sopiva tähän koneeseen? Ja mihin asti riittää?
                                Sanokaa myös jotain muita ahtimia jotka olisi sopivia tähän 2 litraseen.
                                Niin mikä olisi sopiva ahdin tähän koneeseen?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎