Mitenkäs projekti edistyy?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30TV. M20 ->M52
Collapse
X
-
Joko nähdään bimmerfesteillä projektiauto vai mikä on tilanne??
Kustannukset mitä joutuisit maksamaan minulla myynnissä olevasta moottorista eli 2.5 litran m50 vanos pannu.
1500 euroa ja sisältää kaiken eli suoraan sopivan öljypohjan e30 malliin. pakoputken, ruiskun ohjauksen jossa ei ole ajonestoa ym. tarvittavat hilppeet, tehtaan ilmoittamat 194 hv...yms.
Tämä viesti ei oo tarkoitettu vittuiluks, mutta kannattaa miettiä 2 kertaa kuitenkin kannattaako laittaa paljon rahaa kiinni 2.0 litraseen koneeseen vaikka onkin vähän ajettu ja ei välttämättä saa vanoksia toimimaan yms...
Myös turbopakosarja kyseiseen moottoriin löytyisi yksi ylimääräinen eli tehoja tommosesta motista sais 300 hv avaamatta moottoria vakio boxilla....tietysti säätäähän se pitää...
Comment
-
-
Originally posted by SamiJoko nähdään bimmerfesteillä projektiauto vai mikä on tilanne??
Kustannukset mitä joutuisit maksamaan minulla myynnissä olevasta moottorista eli 2.5 litran m50 vanos pannu.
1500 euroa ja sisältää kaiken eli suoraan sopivan öljypohjan e30 malliin. pakoputken, ruiskun ohjauksen jossa ei ole ajonestoa ym. tarvittavat hilppeet, tehtaan ilmoittamat 194 hv...yms.
Tämä viesti ei oo tarkoitettu vittuiluks, mutta kannattaa miettiä 2 kertaa kuitenkin kannattaako laittaa paljon rahaa kiinni 2.0 litraseen koneeseen vaikka onkin vähän ajettu ja ei välttämättä saa vanoksia toimimaan yms...
Myös turbopakosarja kyseiseen moottoriin löytyisi yksi ylimääräinen eli tehoja tommosesta motista sais 300 hv avaamatta moottoria vakio boxilla....tietysti säätäähän se pitää...
Tuollainen konehan se olisi e21 näppärä, ei vaan taida saada laillisesti kilpiin.
Comment
-
-
nonniin, näin pitkästä aikaa pääsee taas käväsemään netissä..
perjantaina pitäisi boxin tulla.. mutta saa nähä. :roll:
kyllä se auto nähdään bimmerfesteillä, jos ei vaan ole muita hommia esteenä sille.. vaikka hinaten
luvattu toimitus aika on ensiviikon tiistai..
ja auto on papereissakin 2litraselle.B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment
-
-
JOO.. Enhän mä pääsekkään festeille, kun pitää lähtä studioon..
eikä autokaan ole valmis..
ilmottelen tulevasta, mutta näillä näkymin suunitelmat muuttuvat.. ainakin hieman.. :roll: voi olla että tuo kone lähteekin vielä kerran vaihtoon. :lol:B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment
-
-
nonniin, kusipäiset britit eivät saa nähtävästi tällä vuosituhannella sitä boxia tänne suomeen. no, löytyipä sopivasti sopivasti piristetty M20B25.. kipatusta kisavehkeestä.. tällä viikolla valmiiksi saakka, tuolla koneella.
elikkä tämä projekti kaatui moottorinohjausjärjestelmän toimitusvaikeuksiin.
ja asian kääntöpuoli: auto on valmis lähipäivinä, mutta tänään läksi kortti! voi vittu kun on elämä kivaa!! :lol: no, nyt alkaakin kunnon :juo seuraavat 3vko..
PS: taitaa lassikin jäädä kohta toiseksi... ja varmaan tuo m20nenkin on paskana..B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment
-
-
Ihan uteliaisuudesta. Onko kenelläkään tietoa miten tuota Vanosta ohjataan. Eli minkälaista signaalia sinne "vanos-pistokkeeseen" syötetään DME:ltä ?
Jos Vanos on ohjattavissa katkaisijalla, niin kai se onnistuu sitten mikrokontrollerillakin. Eri asia tietysti on minkälaisia arvoja eri kuormitustilanteessa vanokselle pitää syöttää.
Comment
-
-
Originally posted by gnzIhan uteliaisuudesta. Onko kenelläkään tietoa miten tuota Vanosta ohjataan. Eli minkälaista signaalia sinne "vanos-pistokkeeseen" syötetään DME:ltä ?
Jos Vanos on ohjattavissa katkaisijalla, niin kai se onnistuu sitten mikrokontrollerillakin. Eri asia tietysti on minkälaisia arvoja eri kuormitustilanteessa vanokselle pitää syöttää.
Eli se Vanos toimii öljynpaineella eikä sähköllä.
Tiedon Vanoksen liikkumisesta DME saa siinä olevalta asentoanturilta.
Venttiilille syötetään jännitettä, kun nokka-akselin asentoa halutaan muutta. Jos nokan asento on ok, niin venttiili on jännitteetön ja se pitää öljynpaineen siellä sisällä.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by FreakSiis tuota noin. Ei sitä Vanosta varsinaisesti ohjata vaan sähköistä venttiiliä joka ohjaa öljyn kulkua Vanokseen ja sieltä pois.
Eli se Vanos toimii öljynpaineella eikä sähköllä.
Tiedon Vanoksen liikkumisesta DME saa siinä olevalta asentoanturilta.
Venttiilille syötetään jännitettä, kun nokka-akselin asentoa halutaan muutta. Jos nokan asento on ok, niin venttiili on jännitteetön ja se pitää öljynpaineen siellä sisällä.
Säätovaraa on kuulemma +-12.5 astetta.
Comment
-
Comment