Originally posted by afafaf
View Post
E30 facelift-faktoja?
Collapse
X
-
obc kysymys
laitampa tähän jatkoksi,ku en viitti uutta ketjua tehä,eli jos ostan 13-nappisen obc paketin englannista,niin saako siitä mööpelistä vaihdettua mailit-km,celsiukset ym..vai onko ne maan mukaan vakiot?
Ja miten saako tuota kulutusta jne, Pelaamaan M50 mosassa?lähinnä yritän varmistaa,et tuosta olis jotain hyötyäki autossa,ennen ostoa.
Comment
-
-
Originally posted by afafaf View Postlaitampa tähän jatkoksi,ku en viitti uutta ketjua tehä,eli jos ostan 13-nappisen obc paketin englannista,niin saako siitä mööpelistä vaihdettua mailit-km,celsiukset ym..vai onko ne maan mukaan vakiot?
Ja miten saako tuota kulutusta jne, Pelaamaan M50 mosassa?lähinnä yritän varmistaa,et tuosta olis jotain hyötyäki autossa,ennen ostoa.
Kulutuksen saanee toimimaan, toimiihan E30 kulutusmittarikin M50:n kanssa, eri asia sitten mitä se näyttää.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostPystyy vaihtamaan.
Kulutuksen saanee toimimaan, toimiihan E30 kulutusmittarikin M50:n kanssa, eri asia sitten mitä se näyttää.
Olli.
Comment
-
-
Ei tästä topicista selvinnyt tai sitten en vain osaa lukea, eli mitä eroja on pre-facelift ja facelift 325i mallien m20b25 moottoreissa? Siis jos vanhassa mallissa olleen moottorin vaihtaa facelift malliin niin onko niissä sitten mitä eroja?BMW E30 325i 1988 Delphin Metallic
BMW E34 5XXi 1990 Delphin Metallic
Honda Civic EF 1989 Rio Red
BMW E36 318i 1997 Ascot Grün
Nissan R32 Skyline GT-R 1991 Gun Metal Gray
Comment
-
-
Originally posted by niiksu View PostEi tästä topicista selvinnyt tai sitten en vain osaa lukea, eli mitä eroja on pre-facelift ja facelift 325i mallien m20b25 moottoreissa? Siis jos vanhassa mallissa olleen moottorin vaihtaa facelift malliin niin onko niissä sitten mitä eroja?
Comment
-
-
Perusmoottoreissa ei juurikaan eroja, muuten kuin puristussuhteissa ja parissa pienessä kohdassa. Vanhemmat Motronicit lukivat pyörintänopeutta ja YKK:ta vauhtipyörältä, vaihdelaatikossa olevien antureiden kautta. Tällöin ei moottorin etupäässä värinänvaimentimella ole triggeröintiä. Eli jos haluaa vanhemman moottorin uudempaan koriin ja käyttää uudempaa Motronicia, joutuu vaihtamaan värinänvaimentimen ja lisäämään asentotunnistimen/telineen tälle lohkon etupäähän. Vaihdettaessa toisinpäin, hommat tietysti päinvastoin. Vanhemmalla Motronicilla ei saa toimimaan, ellei vaihteistossa ole em. tunnistimien paikkoja.
jr66 kertoilikin jo tuossa ecujen eroista yms. Nämä eivät tietenkään käy kaikki ristiin vanhemman ja uudemman johtosarjan kanssa..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Comment