Originally posted by M5 talviautona
					
				
				
			
		jos on pientäkin lukutaitoa niin varmaan osaa lukee tuolta alusta että paperilla on tulosta mitä on saatu ulos!

 Ja kyllä helpottaa.
 Ja kyllä helpottaa. 
  Kyllähän noi lukemat ihan mahdolliset vielä periaatteessa olis, riippuu mitä tehty.
 Kyllähän noi lukemat ihan mahdolliset vielä periaatteessa olis, riippuu mitä tehty.
							
						
 Ja kyllä helpottaa.
 Ja kyllä helpottaa. esim: oma E34 m20b25 menee aikalailla tasoihin E34 m50b20:n kanssa.. on ihan sama missä dynossa on eri autot mitattu, eroja on varmasti! kaikki kuluu, osaa huolletaan huonommin. vaikuttaa renkaiden leveys, koko ja KAIKKI. mutta se ihmetyttää että miksi ei m20 ole helppo virittää, saahan TAUNUKSEN 2.0 OHC koneestakin kevyemmillä männillä, jyrkemmällä nokalla, 45mm tuplilla sekä isommilla venttiileillä vajaa parisataa hummaa.. (älä rupea tästä väittämään, tätä ei ole pakko niellä, en väitä todeksi, vain kuulo puhetta, mutta silti moni tuota konetta mainostaa)
 esim: oma E34 m20b25 menee aikalailla tasoihin E34 m50b20:n kanssa.. on ihan sama missä dynossa on eri autot mitattu, eroja on varmasti! kaikki kuluu, osaa huolletaan huonommin. vaikuttaa renkaiden leveys, koko ja KAIKKI. mutta se ihmetyttää että miksi ei m20 ole helppo virittää, saahan TAUNUKSEN 2.0 OHC koneestakin kevyemmillä männillä, jyrkemmällä nokalla, 45mm tuplilla sekä isommilla venttiileillä vajaa parisataa hummaa.. (älä rupea tästä väittämään, tätä ei ole pakko niellä, en väitä todeksi, vain kuulo puhetta, mutta silti moni tuota konetta mainostaa)
							
						
Comment