Originally posted by M325i
View Post
E30 tekniikanvaihto kymysyksiä
Collapse
X
-
Katsastusinssi saa noista eri 325 tekniikanvaihto variaatioista myös AKE:lta tarvittavat lippulaput joissa näkyy muutettavat osat esim. 316->325 tai 320->325. Nämä muutokset on niin saatanan vanhoja juttuja sekä paljon tehtyjä, että niihin löytyy jopa AKElta valmis proseduuri.
Tämäkin riippuu tasantarkkaan siitä miten aktiivinen inssi haluaa olla ja haluaako hän yleensäkkään leima autoa.Mystinen.Fi @ FB
IG @tarmohanninen
http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.
Comment
-
Ei tarviOriginally posted by Syntinen View Postherätän vanhan topikin henkiin.
Omistuksessa on e30 316 -89, tartteeko alkaa asentamaan abseja jos haluaa muutoskatsastaa 320malliks, m20b20 tekniikalla? :thinksigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
e30 320i 129hv e30 318is 136hv e36 318is 140hvOriginally posted by SanMiguel View PostEikös tuossa tapauksessa kannata verrata suoraan 318is. 318is tai 323i verrattaessa joutuu kuitenkin vaihtamaan isot etutolpat ja levyt taaksekki vaikka abs ei olekkaan:think
pakko verrata 323/325
teholapun kanssa onnistuu kun kuristaa sieltä sen 4hv pois.. kannattaa kysyä konttorilta millainen kuristuksen toteutus kelpaasigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
joo elikkäs tuli ostettua tuollainen e30 316 vm88 johon on laitettu jo m20b25 moottori mutta ei muutos katsastettu. eli siihen pitää laittaa ne kallistuksen vakaajat ja taakse uudet tukivarret, eteen ja taakse jäähdytetyt levyt ja eteen isot tolpat. onko mahdollista myös ahtaa kone jos on vaan tehot alle sen 204hp vai tuleeko liikaa prosentteja. :think
Comment
-
Ei tuu, prosentit arviolta 30
voi ahtaa
Ja riippuu mihin vertaa
325i 204hv 320is omamassan mukaan 7kg/kw
Arviolta noin 210-220hvLast edited by Tonton; 20-07-2015, 23:35.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
Originally posted by jape06 View PostMites nämä 320is vertailut menee otetaanko niissä huomioon korimalli vai riittääkö samaan mallisarjaan kuuluminen? Avoa ja touringia kun ei koskaan valmistettu 320is moottorilla.Mallisarja ratkaisee.Originally posted by KanaDimmy View PostEntäs kun itsellä on 320 johon muutos katsastettu m20b25 tarviiko enää muutoksia leimalle jos haluaa laittaa m50b25. Vm.85 325i alusta osilla
Ei tarvi
Lukekaa trafin sivuilta soveltamis ohjeet katsasttajalle
Ennen kuin kysytte lisääsigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
vm. -88 318I:hin(m40b18) olen vaihtamassa m20b20 tekniikkaa ja heräsi nyt muutama kysymys. Tuossa m20 tekniikkassa on kaikki kiinni johtosarjaa ja laatikkoa myöden, mutta mahtaako tuo alkuperänen kardaani sopia uuden koneen mukana tulleen askin perään/sopiiko tuo vanhan koneen aski m20 koneeseen ja sitä kautta kardaani siihen? Ja tuon m20 koneen johtosarjasta on myyjä ottanu yhden ison liittimen(korin johtosarjaan tuleva?) omaansa m50 tekniikanvaihtoa varten, joten onkohan tuon vanhan koneen johtosarjassa johtojen värit samat, että voisi vain siitä ottaa liittimen ja yhdistää m20 johtosarjaan väri-väriin systeemillä? Saako m40 jäähdyttimen sovellettua m20 koneen kaveriksi? Toki osaan selviää vastaus varmasti tekniikka vaihtaessa, mutta aina olis helpompi jos olisi tietoa jo hommaa aloittaessa
Edit: m20 koneen vuosimallista ei tietoa, mutta motronic moottorinohjauksella kumminkinMB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
Comment