Katsastusinssi saa noista eri 325 tekniikanvaihto variaatioista myös AKE:lta tarvittavat lippulaput joissa näkyy muutettavat osat esim. 316->325 tai 320->325. Nämä muutokset on niin saatanan vanhoja juttuja sekä paljon tehtyjä, että niihin löytyy jopa AKElta valmis proseduuri.
Tämäkin riippuu tasantarkkaan siitä miten aktiivinen inssi haluaa olla ja haluaako hän yleensäkkään leima autoa.
Onnistuuko vm87 auton(316) vertailu 323:een, kun niitä ei vissiin ole valmistettu kuin 1986 asti? 323:ssa ei taida olla vakiona ABS-jarruja. Tarkoitus olisi vaihtaa moottoriksi E36 M42.
Eikös tuossa tapauksessa kannata verrata suoraan 318is. 318is tai 323i verrattaessa joutuu kuitenkin vaihtamaan isot etutolpat ja levyt taaksekki vaikka abs ei olekkaan:think
Eikös tuossa tapauksessa kannata verrata suoraan 318is. 318is tai 323i verrattaessa joutuu kuitenkin vaihtamaan isot etutolpat ja levyt taaksekki vaikka abs ei olekkaan:think
e30 320i 129hv e30 318is 136hv e36 318is 140hv
pakko verrata 323/325
teholapun kanssa onnistuu kun kuristaa sieltä sen 4hv pois.. kannattaa kysyä konttorilta millainen kuristuksen toteutus kelpaa
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
joo elikkäs tuli ostettua tuollainen e30 316 vm88 johon on laitettu jo m20b25 moottori mutta ei muutos katsastettu. eli siihen pitää laittaa ne kallistuksen vakaajat ja taakse uudet tukivarret, eteen ja taakse jäähdytetyt levyt ja eteen isot tolpat. onko mahdollista myös ahtaa kone jos on vaan tehot alle sen 204hp vai tuleeko liikaa prosentteja. :think
Mites nämä 320is vertailut menee otetaanko niissä huomioon korimalli vai riittääkö samaan mallisarjaan kuuluminen? Avoa ja touringia kun ei koskaan valmistettu 320is moottorilla.
Mites nämä 320is vertailut menee otetaanko niissä huomioon korimalli vai riittääkö samaan mallisarjaan kuuluminen? Avoa ja touringia kun ei koskaan valmistettu 320is moottorilla.
vm. -88 318I:hin(m40b18) olen vaihtamassa m20b20 tekniikkaa ja heräsi nyt muutama kysymys. Tuossa m20 tekniikkassa on kaikki kiinni johtosarjaa ja laatikkoa myöden, mutta mahtaako tuo alkuperänen kardaani sopia uuden koneen mukana tulleen askin perään/sopiiko tuo vanhan koneen aski m20 koneeseen ja sitä kautta kardaani siihen? Ja tuon m20 koneen johtosarjasta on myyjä ottanu yhden ison liittimen(korin johtosarjaan tuleva?) omaansa m50 tekniikanvaihtoa varten, joten onkohan tuon vanhan koneen johtosarjassa johtojen värit samat, että voisi vain siitä ottaa liittimen ja yhdistää m20 johtosarjaan väri-väriin systeemillä? Saako m40 jäähdyttimen sovellettua m20 koneen kaveriksi? Toki osaan selviää vastaus varmasti tekniikka vaihtaessa, mutta aina olis helpompi jos olisi tietoa jo hommaa aloittaessa
Edit: m20 koneen vuosimallista ei tietoa, mutta motronic moottorinohjauksella kumminkin
Comment