Mitenkäs tuo anturi on kiinni? Kuvat näyttäis että ihan vaan yhdellä pultilla mutta mulla ei vaan hievahdakaan sen irrottamisella.. Onkohan vaan ajan saatossa jumiintunut, ei kai siellä liimaakaan ole välissä tjms? CRCtä vaan väliin vai mitäs? Koneena siis M50B20..
se on aika hyvin kiinni. kyllä se lähtee ku vähän aikaa kampeaa ja nuljuttelee. minulla ei ainakaan mitään liimoja siellä ollu vaikkakin tiukassa oli
Nonni. Tulipa sitten postissa uusi kammen anturi mutta kuinka ollakaan, yleismittarilla mitattuna (piikit 1&2) uusi antaa melkein saman resistanssin kuin vanhakin eli about 16 ohmia.. Tuliko postissa valmiiksi paska maanantaikappale vai antaako Bentleyn taulukko ihan väärää infoa (1280+-10% ohmia M50:n anturille)? Onko anturin resistansseilla eroa Boschin ja Siemensin DME:n välillä?
Niin ja mitattu on kahdella mittarilla..
Nonni. Tulipa sitten postissa uusi kammen anturi mutta kuinka ollakaan, yleismittarilla mitattuna (piikit 1&2) uusi antaa melkein saman resistanssin kuin vanhakin eli about 16 ohmia.. Tuliko postissa valmiiksi paska maanantaikappale vai antaako Bentleyn taulukko ihan väärää infoa (1280+-10% ohmia M50:n anturille)? Onko anturin resistansseilla eroa Boschin ja Siemensin DME:n välillä?
Niin ja mitattu on kahdella mittarilla..
Vastaanpa sitten itselleni. Eli ei tosiaan ole samat anturit/resistanssit. Antureiden toimintaperiaate on erilainen. Ehjällä Siemensin anturilla piikeistä 1&2 mitattuna resistanssi on noin 15ohmia jos tämä tieto ketään hyödyttää..
Ja sitten uusi kysymys perään: missä on imuilman lämpötila-anturi? Auto edelleen -94 520i ja M50B20 ja Aivoina Siemensin MS40.1
Ei ole tosiaan kaasuläpän oikealla puolella niinkuin korjausoppaat tarjoaa. Voiko olla mahdollista, että tässä systeemissä kyseinen tieto tulee suoraan ilmamassamittarilta??
Comment