Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 + M50 ei käynnisty enää

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tiainee
    Bimmer Rookie
    • Jul 2007
    • 51
    • Varkaus

    #16
    Originally posted by visentti View Post
    Mitenkäs tuo anturi on kiinni? Kuvat näyttäis että ihan vaan yhdellä pultilla mutta mulla ei vaan hievahdakaan sen irrottamisella.. Onkohan vaan ajan saatossa jumiintunut, ei kai siellä liimaakaan ole välissä tjms? CRCtä vaan väliin vai mitäs? Koneena siis M50B20..
    se on aika hyvin kiinni. kyllä se lähtee ku vähän aikaa kampeaa ja nuljuttelee. minulla ei ainakaan mitään liimoja siellä ollu vaikkakin tiukassa oli
    e36 325 coupe vm-92

    Comment

    • visentti
      Bimmer Rookie
      • Apr 2007
      • 53
      • Espoo

      #17
      Ok. Ei sitten muuta kun yrittämään :think

      Comment

      • visentti
        Bimmer Rookie
        • Apr 2007
        • 53
        • Espoo

        #18
        Nonni. Tulipa sitten postissa uusi kammen anturi mutta kuinka ollakaan, yleismittarilla mitattuna (piikit 1&2) uusi antaa melkein saman resistanssin kuin vanhakin eli about 16 ohmia.. Tuliko postissa valmiiksi paska maanantaikappale vai antaako Bentleyn taulukko ihan väärää infoa (1280+-10% ohmia M50:n anturille)? Onko anturin resistansseilla eroa Boschin ja Siemensin DME:n välillä?
        Niin ja mitattu on kahdella mittarilla..

        Comment

        • visentti
          Bimmer Rookie
          • Apr 2007
          • 53
          • Espoo

          #19
          Eikö kukaan?

          Comment

          • visentti
            Bimmer Rookie
            • Apr 2007
            • 53
            • Espoo

            #20
            Originally posted by visentti View Post
            Nonni. Tulipa sitten postissa uusi kammen anturi mutta kuinka ollakaan, yleismittarilla mitattuna (piikit 1&2) uusi antaa melkein saman resistanssin kuin vanhakin eli about 16 ohmia.. Tuliko postissa valmiiksi paska maanantaikappale vai antaako Bentleyn taulukko ihan väärää infoa (1280+-10% ohmia M50:n anturille)? Onko anturin resistansseilla eroa Boschin ja Siemensin DME:n välillä?
            Niin ja mitattu on kahdella mittarilla..
            Vastaanpa sitten itselleni. Eli ei tosiaan ole samat anturit/resistanssit. Antureiden toimintaperiaate on erilainen. Ehjällä Siemensin anturilla piikeistä 1&2 mitattuna resistanssi on noin 15ohmia jos tämä tieto ketään hyödyttää..

            Comment

            • visentti
              Bimmer Rookie
              • Apr 2007
              • 53
              • Espoo

              #21
              Ja sitten uusi kysymys perään: missä on imuilman lämpötila-anturi? Auto edelleen -94 520i ja M50B20 ja Aivoina Siemensin MS40.1

              Ei ole tosiaan kaasuläpän oikealla puolella niinkuin korjausoppaat tarjoaa. Voiko olla mahdollista, että tässä systeemissä kyseinen tieto tulee suoraan ilmamassamittarilta??

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎