Originally posted by visentti
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 + M50 ei käynnisty enää
Collapse
X
-
Nonni. Tulipa sitten postissa uusi kammen anturi mutta kuinka ollakaan, yleismittarilla mitattuna (piikit 1&2) uusi antaa melkein saman resistanssin kuin vanhakin eli about 16 ohmia.. Tuliko postissa valmiiksi paska maanantaikappale vai antaako Bentleyn taulukko ihan väärää infoa (1280+-10% ohmia M50:n anturille)? Onko anturin resistansseilla eroa Boschin ja Siemensin DME:n välillä?
Niin ja mitattu on kahdella mittarilla..
Comment
-
-
Originally posted by visentti View PostNonni. Tulipa sitten postissa uusi kammen anturi mutta kuinka ollakaan, yleismittarilla mitattuna (piikit 1&2) uusi antaa melkein saman resistanssin kuin vanhakin eli about 16 ohmia.. Tuliko postissa valmiiksi paska maanantaikappale vai antaako Bentleyn taulukko ihan väärää infoa (1280+-10% ohmia M50:n anturille)? Onko anturin resistansseilla eroa Boschin ja Siemensin DME:n välillä?
Niin ja mitattu on kahdella mittarilla..
Comment
-
-
Ja sitten uusi kysymys perään: missä on imuilman lämpötila-anturi? Auto edelleen -94 520i ja M50B20 ja Aivoina Siemensin MS40.1
Ei ole tosiaan kaasuläpän oikealla puolella niinkuin korjausoppaat tarjoaa. Voiko olla mahdollista, että tässä systeemissä kyseinen tieto tulee suoraan ilmamassamittarilta??
Comment
-
Comment