Originally posted by Kapanos
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Muutama kysymys E21 korimalleista
Collapse
X
-
Originally posted by MGT View PostOsaakos kukaan sanoa sopiikos e28 518i 5vaihteisen kytkinpaketti tuohon omaan e21 jossa on mittarivaijerilla oleva 5v laatikko?
Comment
-
-
taas m10b18 weberin kaasarissa ongelmaa..
Lähtee hyvin käyntiin ja kylmänä pysyy käynnissä ryypyn kanssa, tosin vähän v 8 maista käyntiä..
Noh kone lämpimäksi ja ajoon, toimii hyvin..
Ryyppy pois niin nykäsee aina pienellä kaasun painalluksella ja tuntuu vähän "tahmealta", mutta kaasun kun painaa pohjaan niin auto käyttäytyy melko normaalisti...
Ryyppy päällä vikaa ei siis ilmene, noh pyörittelin seos ruuvia hieman kiinni eli seosta rikkaammalle.. Ei auta..
Oiskohan siellä se hemmetin imuvuoto nyt vaihteeksi?
Vai voiko bensanpinta vaikuttaa? taivutin kohoa alaspäin perstuntumalla, että sain tulvimisen loppumaan aikaisemmin..
Imuvuotoa nyt vähän itse veikkaan viaksi, kun ryypyllä (vähemmän ilmaa) toimii ihan ok..
vai? :thinkE30 M50tic -90
E34 M5 -90
E91 325d M-sport -07
Ford F100 -53 LS edition
Comment
-
-
Originally posted by Kapanos View Posttaas m10b18 weberin kaasarissa ongelmaa..
Lähtee hyvin käyntiin ja kylmänä pysyy käynnissä ryypyn kanssa, tosin vähän v 8 maista käyntiä..
Noh kone lämpimäksi ja ajoon, toimii hyvin..
Ryyppy pois niin nykäsee aina pienellä kaasun painalluksella ja tuntuu vähän "tahmealta", mutta kaasun kun painaa pohjaan niin auto käyttäytyy melko normaalisti...
Ryyppy päällä vikaa ei siis ilmene, noh pyörittelin seos ruuvia hieman kiinni eli seosta rikkaammalle.. Ei auta..
Oiskohan siellä se hemmetin imuvuoto nyt vaihteeksi?
Vai voiko bensanpinta vaikuttaa? taivutin kohoa alaspäin perstuntumalla, että sain tulvimisen loppumaan aikaisemmin..
Imuvuotoa nyt vähän itse veikkaan viaksi, kun ryypyllä (vähemmän ilmaa) toimii ihan ok..
vai? :think
Comment
-
-
Originally posted by Eepo View Postkaikki!
Muuten menee vaihtoon etupäästä tolpat/iskarit, jouset, jarrut, vakaaja ja takapäästä tukivarret ja jarrut ja vakaaja pitää asentaa, koska sitä ei 315:ssa ole..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Onkos kellään mitään tietoa millä saisi lämmitystä vähän paremmaksi kun pakkaset tulivat niin ei meinaa sulaa muut lasit kuin tuulilasi ? tähän mitään keinoa ? olisi kiva nähdä ulos ettei vanha helmi menisi ruttuun...Originally posted by FlartTeam Lehtinen ajaa basaltblau e21:llä auringon laskuun
Comment
-
-
Originally posted by Kapanos View PostMitä tarttee muuten vaihtaa orkkis 315 alustaan, että vastaa 323 alustaa?
Kaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/
Comment
-
-
Originally posted by JD View Post80-luvulla Veho kirjoitti todistukseen näin:
Lisäksi tuossa todistuksessa itsessäänkin on jo virheellistä tietoa. Enpä olisi kehdannut tuollaiseen paperiin vetästä nimeäni alle, kuten tuossa on joku asioista tietämätön näköjään tehnyt.
Paskapaperin arvoinen läpyskä.Last edited by T3; 15-12-2009, 23:28..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostErittäin puutteellinen todistus. Monta merkittävää seikkaa jäänyt mainitsematta.
Lisäksi tuossa todistuksessa itsessäänkin on jo virheellistä tietoa. Enpä olisi kehdannut tuollaiseen paperiin vetästä nimeäni alle, kuten tuossa on joku asioista tietämätön näköjään tehnyt.
Paskapaperin arvoinen läpyskä.Last edited by JD; 16-12-2009, 08:37.Kaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/
Comment
-
-
Originally posted by JD View PostHöpöhöpö, se oli erittäin arvokas paperi ennen nettiaikaa, siinä oli vain ne tiedot joilla auton tuolloin pystyi muutoskatsastamaan, muu ei ketään kiinnostanut kun jopa katsastusmiehet osasi päätellä että moottorikin on eri vaikka paperissa ei lue kun kerran tullaan muutoskatsastamaan eri moottorille :-)
Tuossa aikaisemmin kysyttiin nimenomaan MITÄ PITÄÄ VAIHTAA 315:n alustaan, että se vastaa 323i:n alustaa ja siihen ei tuo sinun paperisi anna oikeaa vastausta.
Ei ole mitään tekemistä sillä onko tuo läpyskä ajalta 123ekr vai nettiajalta. Jos olet saanut aikoinaan muutoskatsastettua autosi noilla tiedoilla, niin se ei todellakaan ole tehnyt autostasi laillista.
siinä oli vain ne tiedot joilla auton tuolloin pystyi muutoskatsastamaan
Se että aikoinaan Vehon tumpelo todistuksenkirjoittaja ja tietämätön katsastusmies ovat luulleet, että vain nuo tiedot riittävät, ei tee autosta laillista..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostHöpöhöpö ja höpöhöpö.
Jos olet saanut aikoinaan muutoskatsastettua autosi noilla tiedoilla, niin se ei todellakaan ole tehnyt autostasi laillista.
Jarrut, jouset ja kallistuksenvakaajat. Niillä saadaan auto vastaamaan lisättyjä tehoja, mutta paljasta jo kaikille mitä muuta ajat takaa katsastusmielessä.
Se kuinka autosta tehdään 323i mallia vastaava on eri tarina kuin minimi katsastusvaatimus.Kaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/
Comment
-
Comment