e34 m50b25 motti e30.seen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jmp2002
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    jos e36,sta,niin siihen joutuu vaihtaan e34.sen öljypöhjan+pumpun,sähköistä sen verran et itellä e34.sta kone+sähköt,niin voi tulla ongelmia boxin johtonipun pituuden kans,en ole itekkään vielä tutkinu tarkemmin mutta epäilen että joutuu käyttään e36.sen johtosarjaa et boxin saa hanskalokeroon..kun e34.ssa boxi on konehuoneen puolella..
    ei tartte vaihtaa koko ö-pumppua vaan imusihdin jalan...


    ja se m20 laatikon kun lykkää, niin laatikko jää pikkusen vinoon, että vaihteen siirtäjiä saa pikkusen taitella, mutta helppo homma...

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by cricke View Post
    ok.kiitos.onko sitten mitään eroa/väliä että onko e34:sesta tai e36:sesta kone ja sähköt?
    jos e36,sta,niin siihen joutuu vaihtaan e34.sen öljypöhjan+pumpun,sähköistä sen verran et itellä e34.sta kone+sähköt,niin voi tulla ongelmia boxin johtonipun pituuden kans,en ole itekkään vielä tutkinu tarkemmin mutta epäilen että joutuu käyttään e36.sen johtosarjaa et boxin saa hanskalokeroon..kun e34.ssa boxi on konehuoneen puolella..

    Leave a comment:


  • cricke
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    juu kyllä ne käy..
    ok.kiitos.onko sitten mitään eroa/väliä että onko e34:sesta tai e36:sesta kone ja sähköt?

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by cricke View Post
    Elikäs tajusinko nyt oikein että m50 kone käy m20:sen vaihdelaatikkoon suoraan?Startti ja vauhtipyörä käy kanssa m20:sesta?
    juu kyllä ne käy..

    Leave a comment:


  • cricke
    replied
    Elikäs tajusinko nyt oikein että m50 kone käy m20:sen vaihdelaatikkoon suoraan?Startti ja vauhtipyörä käy kanssa m20:sesta?

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by Pornis SP edition View Post
    Pystyshän niitä. Mutta kun aletaan ehkä joskus puhumaan +500hv kamppeesta niin ei tekis mieli sinne tuollaisia kötöstyksiä laittaa. Vapariin se on varmasti oiva ratkaisu.

    m20 vauhtipyörän ja kytkimen kunto, ei enään uusia ollu. Voin ottaa kuvat tonne http://s258.photobucket.com/albums/h...s_e30/Myydaan/
    Mut käväse toki pyörähtämässäkin jos liikut kemissä päin.

    jep,käväsen ku liikun,niin katotaan niitä osia,jos ne sulla kerta on vielä tallessa..

    Leave a comment:


  • Kape30
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    onko kaikki rakentelemassa autoja...?ku tuntuu et on hiljasta täällä..

    miten e21 jarrutehostajasta saa sen tapin pois,et sen saa lyhennettyä sen -80mm,vai lähteekö ollenkaan,pitääkö se paikallaan leikkoa ja hitsata...
    Ei lähde ainakaan ehjänä, joutuisit aukoon ne pokkaukset siitä tehostajan kyljestä... Vanhan tehostajan purkasin ja katoin. Mut onnistuu ihan hyvin paikallaankin toi operaatio, kannattaa vaan hitsatessa varoo ettei kalvo sula.

    Eipä onneks enään tarvii rakennella, kun sain viime torstaina oman e30 m50 viritelmän leimalta... Nyt viikonloppu ajeltu ja hyvin pelittää...

    Leave a comment:


  • Pornis SP edition
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    eikö m50 pultteja pystyis lyhentään..?mulla taitaa olla sama ongelma eessä..kerro mullekki ku tuo selviää..

    ps.tutkiks sen m20 vauhtipyörän ja kytkimen kunnon...
    Pystyshän niitä. Mutta kun aletaan ehkä joskus puhumaan +500hv kamppeesta niin ei tekis mieli sinne tuollaisia kötöstyksiä laittaa. Vapariin se on varmasti oiva ratkaisu.

    m20 vauhtipyörän ja kytkimen kunto, ei enään uusia ollu. Voin ottaa kuvat tonne http://s258.photobucket.com/albums/h...s_e30/Myydaan/
    Mut käväse toki pyörähtämässäkin jos liikut kemissä päin.

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    e30.sen korin moninapaliittimessä on pin 20 jossa on ruskeajohto ,mutta kytkentä kaavat mitä olen löytäny,niissä lukee -not used- sen kohdalla,mikä toiminta on tämän johdon takana..jos joku tietäs niin sais vielä viimisenki karvan kiinni...

    niin kytkin ton mukaan..

    http://www.akgmotorsport.com/e30convpins.html

    ja aloin ihmetteleen ku pin 13 jää tyhjäksi..bensapumpun rele

    kierrosluku signaaliki pitää vielä jostain vissin onkia..vai?
    ettei ole pinni 19 ja ruskea keltainen?? Se on m3 öljynlämpö

    itse ainakin katkaisin tehostimen tapin paikallaan...

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by Pornis SP edition View Post
    Mitäs pultteja ootte käyttäny vauhtipyörän kiinnitykseen???
    M50 motti ja b25/b28 kampura ja m10 teräs vauhtis.
    M50 pultit on liian pitkät (50mm) ja m20 pultit on liian lyhyet (28mm). Soppeli pituus ois 35mm.
    Tilasin kyl yhet 12.9 35mm pultit mut ne on kuusiokolo kannalla ja tulevat siksi kytkin pinnan yli. Niistä kyllä pystyis 2-3mm hipaseen kannasta mut ennemmin laittasin oikeat.
    Oisko jollain tietoa mistä kikottimesta sais normi pultti kannalla olevat 12.9:t 35 millisenä??? Pultti kaupasta ei saa kuin vain tuolla kuusiokolo kannalla.
    eikö m50 pultteja pystyis lyhentään..?mulla taitaa olla sama ongelma eessä..kerro mullekki ku tuo selviää..

    ps.tutkiks sen m20 vauhtipyörän ja kytkimen kunnon...

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    onko kaikki rakentelemassa autoja...?ku tuntuu et on hiljasta täällä..

    miten e21 jarrutehostajasta saa sen tapin pois,et sen saa lyhennettyä sen -80mm,vai lähteekö ollenkaan,pitääkö se paikallaan leikkoa ja hitsata...

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    e30.sen korin moninapaliittimessä on pin 20 jossa on ruskeajohto ,mutta kytkentä kaavat mitä olen löytäny,niissä lukee -not used- sen kohdalla,mikä toiminta on tämän johdon takana..jos joku tietäs niin sais vielä viimisenki karvan kiinni...

    niin kytkin ton mukaan..

    http://www.akgmotorsport.com/e30convpins.html

    ja aloin ihmetteleen ku pin 13 jää tyhjäksi..bensapumpun rele

    kierrosluku signaaliki pitää vielä jostain vissin onkia..vai?
    Last edited by afafaf; 06-07-2008, 23:59.

    Leave a comment:


  • Pornis SP edition
    replied
    Mitäs pultteja ootte käyttäny vauhtipyörän kiinnitykseen???
    M50 motti ja b25/b28 kampura ja m10 teräs vauhtis.
    M50 pultit on liian pitkät (50mm) ja m20 pultit on liian lyhyet (28mm). Soppeli pituus ois 35mm.
    Tilasin kyl yhet 12.9 35mm pultit mut ne on kuusiokolo kannalla ja tulevat siksi kytkin pinnan yli. Niistä kyllä pystyis 2-3mm hipaseen kannasta mut ennemmin laittasin oikeat.
    Oisko jollain tietoa mistä kikottimesta sais normi pultti kannalla olevat 12.9:t 35 millisenä??? Pultti kaupasta ei saa kuin vain tuolla kuusiokolo kannalla.

    Leave a comment:


  • Jonsku
    replied
    E30:n M40 / S14 koneisissa on sellainen siisti johtokouru joka menee plug'n'play paikoilleen

    Leave a comment:


  • Pornis SP edition
    replied
    Originally posted by Simo View Post
    Poijjaat, ihan tällein ohimennen kysyisin että mitä johtokoteloa ootte käyttänyt siinä kannen päällä, kun tuo m50 oma ei oikeen käy e30:iin?
    Ite aattelin siihen alumiinista jotain kyhäillä, jos se osa johtosarjasta jää käyttöön.. Luulempa kyl ettei tosta alkuperäisestä jää jäljelle kuin liittimet ku tulee tatech.

    Leave a comment:

Working...
X