e34 m50b25 motti e30.seen
Collapse
X
-
oos nuo männät wisecot?vai,ja paljonko makso?onhan niissä lakikorkeus varmasti oikea..aika matalat on rutut tuolla kokoonpanolla.....
-
Originally posted by afafaf View Postpaljonko tuo mäntä on alempana lohkosta?kanki on lyhyt,,pukkaa 2.8 kampura niin paranee ainaki..mut riittääkö sekään...
Leave a comment:
-
Originally posted by -Dobermann- View Post
Minkähän merkkiset nää on? tosin en tiiä auttaako jos kerta pitäs olla 135mm eli mulla joku muu sitten mättää...
vanoksellisen orkkis veivit 270tkm rullattu.
kunnosta ei ole vielä tietoa kun on lohkossa paikallaan
Leave a comment:
-
Originally posted by -Dobermann- View PostVittu, nyt ihan oikeeti semmonen fiilis että polttoon koko paska...
Sitä myö siinä mulkkailtiin jukankin kanssa ja ihmeteltiin, mutta kerta niissä kaikissa papereissa luki ihan ne mitä olin tilannukin niin ei sitten uskallettu epäillä sen enempää. Jos tohon vaan nakkais ton 2.8:sin kampuran ja niillä mentäis
paljonko tuo mäntä on alempana lohkosta?kanki on lyhyt,,pukkaa 2.8 kampura niin paranee ainaki..mut riittääkö sekään...
Leave a comment:
-
Originally posted by bimmerE34 View PostEi nyt jumalauta Antti voi olla enää todellista! Ei olis pitäny mennä sanomaan, että ajossa kesällä 2015, eihän tuossa nyt ole mennyt enää mikään putkeen!
Ja kyllä, pitäis tuon männän nyt tulla huomattavasti ylemmäs.....
Sitä myö siinä mulkkailtiin jukankin kanssa ja ihmeteltiin, mutta kerta niissä kaikissa papereissa luki ihan ne mitä olin tilannukin niin ei sitten uskallettu epäillä sen enempää. Jos tohon vaan nakkais ton 2.8:sin kampuran ja niillä mentäis
Leave a comment:
-
Ei nyt jumalauta Antti voi olla enää todellista! Ei olis pitäny mennä sanomaan, että ajossa kesällä 2015, eihän tuossa nyt ole mennyt enää mikään putkeen!
Ja kyllä, pitäis tuon männän nyt tulla huomattavasti ylemmäs..
Leave a comment:
-
Originally posted by jmp2002 View Post135mm ja kyllä näyttää että jokin mitta ei ole nyt kohillaan...
Originally posted by Tonton View Postmulta jää 140mm kanget ylimääräiseksi
laita pm jos kiinnostaa
Leave a comment:
-
Originally posted by -Dobermann- View PostTuota tuota, käytetääs vaikka tätä topiccia...
Mites pitkät veivit tuossa m50b25 moottorissa on vakiona? Kun nyt näyttäs vähän jännältä miten alas tuo mäntä mulla jää ykk:ssa, ettei vaan olis mulle tullu vähän väärää palikkaa. 8.5 pitäisi tulla puristussuhteeksi ja aika helvetin matalalle tuo mäntä näyttäs jäävän?
laita pm jos kiinnostaa
Leave a comment:
-
Tuota tuota, käytetääs vaikka tätä topiccia...
Mites pitkät veivit tuossa m50b25 moottorissa on vakiona? Kun nyt näyttäs vähän jännältä miten alas tuo mäntä mulla jää ykk:ssa, ettei vaan olis mulle tullu vähän väärää palikkaa. 8.5 pitäisi tulla puristussuhteeksi ja aika helvetin matalalle tuo mäntä näyttäs jäävän?
Leave a comment:
-
Mitä ilmanputsaria olette käyttäneet? Ei taida vakio e34 m50 putsari-pönttö mennä? Kaikissa mitä olen nähnyt, on joku kartio.
Leave a comment:
-
Originally posted by marko84 View Postsori et änkeen omaa juttua toiste topiccii , mut itel m20 oma laatikko ja ö-pohja 2cm korkeemmal ku etupalkki, mut onko toi kone liian kallellaa taaksepäin?(kuvat) jos laskee alemmas ni ottaa kii jarrutehostajaa, nyt ½cm väliä...
Leave a comment:
-
sori et änkeen omaa juttua toiste topiccii , mut itel m20 oma laatikko ja ö-pohja 2cm korkeemmal ku etupalkki, mut onko toi kone liian kallellaa taaksepäin?(kuvat) jos laskee alemmas ni ottaa kii jarrutehostajaa, nyt ½cm väliä...Last edited by marko84; 05-04-2013, 15:33.
Leave a comment:
-
Originally posted by afafaf View Posttuntuu et ne ei ole kellään samanlaisetmut mulla tulee e34 zf ja e34 kumit pelkästään ilman korokepaloja,tyynyn korkeus n.65mm,öljypohja tulee kylläki turhan alas,mut ei pysty oikein korkeammalle oikein nostaan ku v-laatikko ottaa tunnelin kattoon..
Leave a comment:
-
Originally posted by jödespörde View Postmorjesta mites tää nyt on ku luin ton topikin läpi ja oli 101 erilaista variaatiota minkalaiset tyynyt pitää laittaa.
itelle tulossa e36 m50 zf laatikolla minkalaiset korokkeet ja minkalaiset tyynyt?
sitten mitä johtoja pitää yhdistää jos haluu koneen vaan käyntiin ku orkkis mittaristo ei tule käyttöön?
jos vastaukses sais faktaa eikä mitään paskaa että lue topikki läpi yms!mut mulla tulee e34 zf ja e34 kumit pelkästään ilman korokepaloja,tyynyn korkeus n.65mm,öljypohja tulee kylläki turhan alas,mut ei pysty oikein korkeammalle oikein nostaan ku v-laatikko ottaa tunnelin kattoon..
Leave a comment:
Leave a comment: