Originally posted by Jonsku
View Post
E30 jarrut
Collapse
X
-
-
Hmmm.. pitipä oikein tarkistaa tilanne ja siltähän tuo kovasti näyttää.Originally posted by Discohai View PostKatsoin jo sieltä.. Olinko sokea kun en löytänyt tuolta niitä pelkkiä adaptereita?? Mitä ne siellä maksaa??
Tosin, nuo 4x100 jarrulevyt tarvitset kuitenkin eikä niitä taida mistään muualta 4x100 jaolla saada..? Kaupasta ostetuissa Audi S3 / vast. levyissä on jo valmiiksi kaksi 5-pulttista jakoa porattuna joten vielä kolmannen poraaminen alkaa olla jo kovinkin kyseenalaista touhua.
Vai onko jostain kenties löytynyt parempia vaihtoehtoja jarrulevyiksi, onhan tuo 800e toimituskuluineen jarrulevyistä & adaptereista suht paljon rahaa ...ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
Mulla on 5 pulttinen jako joten ei tartte kuin suurentaa reikiä ulospäin.Originally posted by Jonsku View PostHmmm.. pitipä oikein tarkistaa tilanne ja siltähän tuo kovasti näyttää.
Tosin, nuo 4x100 jarrulevyt tarvitset kuitenkin eikä niitä taida mistään muualta 4x100 jaolla saada..? Kaupasta ostetuissa Audi S3 / vast. levyissä on jo valmiiksi kaksi 5-pulttista jakoa porattuna joten vielä kolmannen poraaminen alkaa olla jo kovinkin kyseenalaista touhua.
Vai onko jostain kenties löytynyt parempia vaihtoehtoja jarrulevyiksi, onhan tuo 800e toimituskuluineen jarrulevyistä & adaptereista suht paljon rahaa ...
Comment
-
Hyvin toimii tuo 5 pulttinen audin levykin kun koneistaa 3 reikää lisää. Itellä nyt yhen kesän ollu alla nuo audin 312mm levyt, saabin satulat ja suutarin sovitteet. Tulee aika helposti renkaista kanttiset jos samalla lailla polkee jarrua ku noilla 325 vakiojarruilla sai polkee että pysähty, eikä tarvikepalatkaan kulu nimeksikään vaikka radallaki tuli kurvailtuaOriginally posted by Jonsku View PostHmmm.. pitipä oikein tarkistaa tilanne ja siltähän tuo kovasti näyttää.
Tosin, nuo 4x100 jarrulevyt tarvitset kuitenkin eikä niitä taida mistään muualta 4x100 jaolla saada..? Kaupasta ostetuissa Audi S3 / vast. levyissä on jo valmiiksi kaksi 5-pulttista jakoa porattuna joten vielä kolmannen poraaminen alkaa olla jo kovinkin kyseenalaista touhua.
Vai onko jostain kenties löytynyt parempia vaihtoehtoja jarrulevyiksi, onhan tuo 800e toimituskuluineen jarrulevyistä & adaptereista suht paljon rahaa ...
. Aikasemmin meni kesässä aina jarrupalat.
Last edited by Make H.; 05-02-2010, 00:08.
Comment
-
Originally posted by Jonsku View PostTuli vastaan eräällä ulkomaisella foorumilla E32 jarrupääsylinteri (25mm) E30 tehostajassa, näyttäisi sopivan varsin hyvin

Riittääkö tämä kyseinen jarrupääsylinteri jos jarrut ovat
Eteen: Brembo 320mm nelimäntäiset satulat
Taakse: e30 m3 vakio jarrut
Minkälainen on poljintuntuma?Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
Laske jarrumäntien yhteenlaskettu poikkipinta-ala ja vertaa alkuperäiseen.Originally posted by jouni.325 View PostRiittääkö tämä kyseinen jarrupääsylinteri jos jarrut ovat
Eteen: Brembo 320mm nelimäntäiset satulat
Taakse: e30 m3 vakio jarrut
Minkälainen on poljintuntuma?
Sama laskutoimitus pääsylinterien poikkipinta-aloille. Kumpi kasvaa enemmän. E30 originell pääsylkky on muistaakseni 20,61mm.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Löytyy kahta kokoa, pre-facelifteissa 19,xx mm ja facelifteissa tuo isompi 20,xx mm.Originally posted by petrolhead View PostLaske jarrumäntien yhteenlaskettu poikkipinta-ala ja vertaa alkuperäiseen.
Sama laskutoimitus pääsylinterien poikkipinta-aloille. Kumpi kasvaa enemmän. E30 originell pääsylkky on muistaakseni 20,61mm.ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
Comment