jooo ei onnistunut. kyllä hermoja ainaki sai rassata. lämpö, kulutus ja kiekkamittari sökönä. on näistäkii tuhat juttua täällä mut ei niin eih onnistu.
jospa ne patterit menee noin päin kuin sanoit. vaikuttaakohan ne todellakaan edes noihin mittareihin..? 88vm. e30
jooo ei onnistunut. kyllä hermoja ainaki sai rassata. lämpö, kulutus ja kiekkamittari sökönä. on näistäkii tuhat juttua täällä mut ei niin eih onnistu.
jospa ne patterit menee noin päin kuin sanoit. vaikuttaakohan ne todellakaan edes noihin mittareihin..? 88vm. e30
Napaisuus olisi hyvä varmistaa vanhoista akuista ennen niiden irroitusta. Ehkä netistä löytyy kuvia noista mittaristoista ja niistä näkee akkujen napaisuuden. Faq:sta ja haulla kannattaa aloittaa.
Akut tulisi ladata ennen käyttöönottoa, näin ainakin noissa akkujen vaihto-ohjeissa neuvotaan.
Mulla ainaki ex eekolomenkymmenesä oli piirilevyssä akkujen toisessa päässä 2 pientä reikää ja toisessa 1. En vaan muista oliko kummin päin että plussassa 1 vai 2 vai miteseoli. Mutta ei niitä sinne väärinpäin saanu edes laitettua. Oulun akkutalosta ostin sillon ne 2 sormipariston kokosta/näköstä akkua, molemmisa päissä oli metalliliuskat valmiina piirilevyyn juottamista varten ja hintaa ei nuilla ollu montaa euroa. Eli nuita ei tinattu siitä akkujen päistä, vaan suoraan piirilevyyn.
Joskus tuli omasta napattua tällanen kuva, ennen akkujen vaihtoa tietenkin.
jooh. tämä selvensi. kun ei niissä liuskoissa ole mulla mitään reikiä sun muuta mistä selvän ottaisi. liuskat on vaan erikokoiset.
oikein päin mulla on olevinaan kunnossa olevat akut paikallaan. vaan kai siihen pitäisi vielä ostaa aivan uudet ja ladata ne täyteen. jotenkii tunnustaa ettei nyt taida niissäkään vika olla. kulutus,kierros ja lämpö aivan mykkänä.
Niin siis AA-akut ovat saman kokoisia,tosin ilman juotosjalkoja.
Pomps iänvanha topikki..
E30 mittaristossako siis toimii AA - akut jos ne vaan saa sovellettuasohellettua kiinni ja kytkettyä?
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment