Originally posted by Jonsku
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 coilovereista
Collapse
X
-
Originally posted by EGomanon kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiotSatakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
-
-
Mikä tuosta FK:n königsportista huonon tekee? Käsittääkseni iskaripatruunat on Konin "keltaiset" ja jousijalka on bemarin jousijalasta tehty. No, jouset taitaa olla FK:n.
Ottakaa nyt sitten huomioon kun tontitatte useita kymmeniä millejä, että varsinkin edessä alatukivarren asento muuttuu aika rankasti, samoin raidetangon pään. En tiedä minkä hintaluokan alustoissa tuohon on puututtu vai onko yhdessäkään markkinoilla olevassa. Jos jossakin sarjassa rupeaa olemaan edessä tukivarren ja raidetangon kiinnityskorkeutta muutettu, niin sitten varmaan kannattaa maksaa. Mitä nyt yritän tässä sanoa, niin ottakaa ny selvää mitä sillä enemmällä rahalla saa, pelkkää laatua vai ihan oikeasti jotain ominaisuuksia mitä halvemmassa sarjassa ei ole.
Comment
-
-
Originally posted by PeteS View PostEtkös sinä tehny ite tolpat? Tuliko leimalla sanomista? Hieman kiinnostais ite tuusata tolpat.:think
Originally posted by Nipsu View PostOttakaa nyt sitten huomioon kun tontitatte useita kymmeniä millejä, että varsinkin edessä alatukivarren asento muuttuu aika rankasti, samoin raidetangon pään. En tiedä minkä hintaluokan alustoissa tuohon on puututtu vai onko yhdessäkään markkinoilla olevassa. Jos jossakin sarjassa rupeaa olemaan edessä tukivarren ja raidetangon kiinnityskorkeutta muutettu, niin sitten varmaan kannattaa maksaa.
E30 M3 tolpissahan tukivarren & raidetangon kiinnityspistettä pystyy säätämään spacereilla. Valitettavasti sama ei päde näihin normitolppiin.ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Mitäs tuollainen D2 sarja maksaa kun ei tähän hätään löytynyt kuin jenkkien hintoja ja ne nyt ei ole ihan vertailu kelpoisia, koska kaikkineen kuluineen tulee kalliimmaksi mitä KW V2.
Jonsku, mikäs nyt sitten on katsastusinssille se vanha auto eli jossain vuosimallissa menee ilmeisesti raja ja eikö niissä vanhoissa ole sitten mitään rajoituksia esim. nyt sitten vaikka alustan suhteen?
Comment
-
-
[QUOTE=Stone;1404439]Mitäs tuollainen D2 sarja maksaa kun ei tähän hätään löytynyt kuin jenkkien hintoja ja ne nyt ei ole ihan vertailu kelpoisia, koska kaikkineen kuluineen tulee kalliimmaksi mitä KW V2.
D2 Coiloversarja BMW E 30 OE(51mm tolppa) 83~90 Hinta: 889.00 €
täältä -->http://www.race.fi/product_details.php?p=19548
toi on halvin mitä minä löysin... tosin on tuokin iso summa jos tuolla ei sit tee mitn. Tarkotus mulla olisi normi kesäajeluun haussa hyvä alustasarja, jolla saa auton tonttiin ja on ees kohtuu mukavaajella ettei ole mikään kivireki.e30 m50b25 -86
Toyota Carina E -95
Comment
-
-
Eipä noissa hinnoissa hirveesti ole eroa tuohon D2:seen...
http://cgi.ebay.de/KW-Gewindefahrwer...1%7C240%3A1318
http://cgi.ebay.de/H-R-Gewindefahrwe...1%7C240%3A1318
Comment
-
-
Originally posted by JPKH View PostEipä noissa hinnoissa hirveesti ole eroa tuohon
Itsellä kuppi kallistuu edelleen H&R cup kit 60/40 alustaan, koska avon suhteen en halua tinkiä mukavuudesta sillä että auto on tontissa, noilla pudotuksilla pääsee kuitenkin todella lähelle sitä oikeaa korkeutta. Tottahan se on, että se sentti tai pari on todella paljon ulkonäössä, mutta toisaalta tuntuu sitten siellä selkärangassakin, on tää taas niin vaikeaa...:think
Comment
-
-
Originally posted by Stone View PostSiinähän se juttu minusta juuri onkin eli ilman jäykkyys säätöä lähestulkoon kaikki setit pyörii tuossa tonnin kieppeillä, satasta EI kannata minusta tuossa vaiheessa säästää. Jos tonnin on valmis laittamaan likoon ja auto PITÄÄ saada alas niin ehdottomasti H&R tai KW.. Noissa on vain se huono puoli, että molemmat on todella jäykkiä ja mukavuus on kyllä karsittu aikalailla, tosin mitään nypyttäjiä ei noista ole vielä kumpikaan.
Itsellä kuppi kallistuu edelleen H&R cup kit 60/40 alustaan, koska avon suhteen en halua tinkiä mukavuudesta sillä että auto on tontissa, noilla pudotuksilla pääsee kuitenkin todella lähelle sitä oikeaa korkeutta. Tottahan se on, että se sentti tai pari on todella paljon ulkonäössä, mutta toisaalta tuntuu sitten siellä selkärangassakin, on tää taas niin vaikeaa...:think
Comment
-
-
Tänään tuli KW:lta tolpat takaisin e30:iin. En sitten tiedä miten pelittää e30:ssä mutta entisessä e36 avossa oli kiinni variant1 ja ei ole kyllä pahaa sanottavaa. Auto käyttäytyi reilullakin madalluksella todella nätisti ja vaikka onkin jämäkkä, niin ei silti mikään kivireki.Last edited by Discohai; 24-05-2009, 20:52.
Comment
-
-
Originally posted by Stone View Postmikäs nyt sitten on katsastusinssille se vanha auto eli jossain vuosimallissa menee ilmeisesti raja ja eikö niissä vanhoissa ole sitten mitään rajoituksia esim. nyt sitten vaikka alustan suhteen?
Eli -96/-98 menee raja, autosta riippuen.
Comment
-
-
Originally posted by Discohai View PostTänään tuli KW:lta tolpat takaisin e30:iin. En sitten tiedä miten pelittää e30:ssä mutta entisessä e36 avossa oli kiinni variant1 ja ei ole kyllä pahaa sanottavaa. Auto käyttäytyi reilullakin madalluksella todella nätisti ja vaikka onkin jämäkkä, niin ei silti mikään kivireki. Tuossa vielä kuva e30 setistä:"Live low and prosper..." Juottola TV @ Youtube
Jetzt: 316 e30 -84 , 325 e30 M-Tech2 Cabriolet -92 on air , e84 xDrive18dA -14
ex 320 e36 coupe -93, 318i e30 "leif lindgren edition", -89 316i e30 mit RS, 320ia e30 -88, e34 540 -93, e30 316i -90, e30 318iA -88 "muisto", e30 320 -87 "tösky", e36/7 2.8 -00, 525 e34 -91, e36 316ti -96, e30 318i touring -89, Mini Cooper R50, 330d e93 -07
Comment
-
-
Originally posted by Stone View PostSiinähän se juttu minusta juuri onkin eli ilman jäykkyys säätöä lähestulkoon kaikki setit pyörii tuossa tonnin kieppeillä, satasta EI kannata minusta tuossa vaiheessa säästää. Jos tonnin on valmis laittamaan likoon ja auto PITÄÄ saada alas niin ehdottomasti H&R tai KW.. Noissa on vain se huono puoli, että molemmat on todella jäykkiä ja mukavuus on kyllä karsittu aikalailla, tosin mitään nypyttäjiä ei noista ole vielä kumpikaan.
Itsellä kuppi kallistuu edelleen H&R cup kit 60/40 alustaan, koska avon suhteen en halua tinkiä mukavuudesta sillä että auto on tontissa, noilla pudotuksilla pääsee kuitenkin todella lähelle sitä oikeaa korkeutta. Tottahan se on, että se sentti tai pari on todella paljon ulkonäössä, mutta toisaalta tuntuu sitten siellä selkärangassakin, on tää taas niin vaikeaa...:thinkex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by EGoman View Postnäyttää pirun siistiltä. Lähetit siis alkuperäiset tolpat kw:lle ja ne tulivat tuon näköisenä takaisin?ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by Jonsku View PostMutta tekeekö sillä jäykkyyden säädöllä käytännössä mitään? Ratakäytössä kyllä, mutta normi katukäytössä uskoisin että esim. Bilsteinin insinöörit osaavat pistää paremmat säädöt valmiiksi tolppiin kuin normi harrastaja.
Comment
-
Comment