E36 Kysymyksiä ja vastauksia VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • _jake_
    replied
    Onko kenelläkään kokemusta KDC-merkkisistä M3-peileistä? Eroaako paljon orkkiksista? Yhtäkkiä näyttäisi olevan paljonkin samaa näköä...:think

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by jukkae View Post
    Ei kellään loju e36 vaikka esim 325i syyläriä irrallaan, pitäis tietää alavesiletkulähdön halkaisija? Ei kehtais sen takia nesteitä tiputtaa pois. Jotain 30mm se on mutta tarkemmin :think
    Originally posted by jukkae View Post
    Mittaatko samalla ylävesiletkun lähdön myös
    40 mm. molemmat.

    Leave a comment:


  • ot8
    replied
    Olis talviliukuriks kiikarissa 1997 318ti, mitäs kokemuksia muilla M42/M44 koneista? Kyseisellä autolla ajettu 300tkm, eli mitä huoltoja noilla kilsoilla on yleensä pitänyt tehdä pellin alle? Muuten e36 tuttu juttu, mutta kyseisestä koneesta ei oo omakohtasta kokemusta.

    Leave a comment:


  • jukkae
    replied
    Mittaatko samalla ylävesiletkun lähdön myös

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by jukkae View Post
    Ei kellään loju e36 vaikka esim 325i syyläriä irrallaan, pitäis tietää alavesiletkulähdön halkaisija? Ei kehtais sen takia nesteitä tiputtaa pois. Jotain 30mm se on mutta tarkemmin :think
    Lojuu, mittaan vielä tänään.

    Leave a comment:


  • jukkae
    replied
    Ei kellään loju e36 vaikka esim 325i syyläriä irrallaan, pitäis tietää alavesiletkulähdön halkaisija? Ei kehtais sen takia nesteitä tiputtaa pois. Jotain 30mm se on mutta tarkemmin :think

    Leave a comment:


  • jape06
    replied
    Originally posted by grab_ View Post
    Voiko rikkinäinen imm vaikuttaa siihen että m52b25 ei kierrä yli 5500rpm..vikakoodit oli fuel trim bank 1 ja 2 sekä nokan asentotinnistin..mutta imm johdon nyppäämällä käynti ei muutu..ja tämä tosiaan välillä heittää tyhjäkäyntiä ja huomasin että ei suostu kiertämään yli 5500rpm
    Kannattaa varmaan aloittaa vaihtamalla nokan tunnistin ja tutkimalla niitä imuvuotoja ennen kuin hommaa uutta ilmamäärämittaria. Sitä nokan tunnistintakin voi koittaa ensin putsata jos tunnistimen päässä jotain moskaa.

    Leave a comment:


  • grab_
    replied
    Voiko rikkinäinen imm vaikuttaa siihen että m52b25 ei kierrä yli 5500rpm..vikakoodit oli fuel trim bank 1 ja 2 sekä nokan asentotinnistin..mutta imm johdon nyppäämällä käynti ei muutu..ja tämä tosiaan välillä heittää tyhjäkäyntiä ja huomasin että ei suostu kiertämään yli 5500rpm

    Leave a comment:


  • ssmuli__
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Imusarjan lämmitys: http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=11_1501

    EDIT on kyllä hämäävä kuva tuokin. Mut imusarjan/kaasuläpän lämmitys se kuitenkin on.



    Nokka-akselien päätyneliöt suoraan kannen mukaan:




    Kuvan työkalu ei ole pakollinen, kunhan neliöt saa suoraan vaikka jollain lattaraudan pätkällä jne. Työkalu lähinnä helpottaa hommaa.
    Kiitoksia helpottaa todenteolla. Mutta mutta.. Ongelma startille laitoin plussa kaapelit kiini myös maan. Mutta startilta tulee vielä yksi piuha joka on musta vihreällä tai keltasella raidalla. Ilman mitään liitintä.. Ja imusarjan välissä olevassa poksissa yksi piuha jota jatkettu kans ilman liitintä mietin että käykö ne toisiinsa kun tarviihan startti herätteenkin.. Myös kaks muuta piuhaa roikkuu siitä joihin ite laitettu laatta liittimet. Väriltään vihreä valkealla raidalla ja sininen vihreällä/keltasella raidalla..

    Leave a comment:


  • TombbaZZ
    replied
    Onko kellää kuvaa josta näkee paljo 36 tippuu 60/40 jousilla. Tällä hetkellä omassa autossa jonkinnäkönen sport alusta ja 18 tuumaset vanteet mut liikaa tilaa kaaren ja renkaan välissä omaan makuun.

    Leave a comment:


  • vam0s
    replied
    Aina kun ottaa vedon päälle tai vedon pois niin aivan järkyttävä pelottava kolina kuuluu jostain takaa/keskeltä? muuten kaikki toimii hyvin. Esim jos on valmiiksi ajamassa jo pinta kaasulla ja alkaa kiihdyttämään niin ei mitään ongelmaa.
    pari kertaa nyt käynyt tämä 200km sisään.. sitten kun loppuu niin ei mitään ongelmaa. joskus vain yhtäkkiä alkaa tekemään noin.

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by Bimmer145 View Post
    Meni 328 avosta käsijarruvaijeri poikki, onko kuinka vittumainen homma vaihtaa?
    Periaatteessa hyvinkin helppo, eli käsijarrun pussi irti ja pultit pois vaijerin päästä. Sit rengas ja jarrulevy irti, minkä jälkeen purkaa jarrukenkien mekanismin, että saa vaijerin lukituksen pois. Sit vaan vaijerin kuori vetämällä irti kummastakin päästä ja uusi takaisin päinvastaisessa järjestyksessä. Käytännössä kuitenkin vaijerin kuori on ruostunu kiinni koriin ja takakynkkään ja sitä saa porata, nitkutella ja hakata irti pää punasena sekä purkaa puoli autoa että saa kuoren pään korista irti, kun se on ruostunu sinnekkin täysin jumiin.

    Leave a comment:


  • Bimmer145
    replied
    Meni 328 avosta käsijarruvaijeri poikki, onko kuinka vittumainen homma vaihtaa?

    Leave a comment:


  • icecold
    replied
    Originally posted by QUASIMODO View Post
    Onko sedanin ja touringin etulokasuojat samanlaiset?
    On, myös compactissa on samat.

    Leave a comment:


  • QUASIMODO
    replied
    Onko sedanin ja touringin etulokasuojat samanlaiset?

    Leave a comment:

Working...
X