E36 Kysymyksiä ja vastauksia VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vam0s
    replied
    Originally posted by vam0s View Post
    Äkkiä apuja! Ei mene ikkunat kattoluukku kiinni miten pystyn jotenkin ohittamaan systeemin ja sulkemaan ne koska sadetta luvattu ja en saa autoa talliin enkä satella pääse töihin. 328 95 e36. Comfort relettäkään en löytänyt
    Dodiin elikkäs viimesenä monen tunnin tappelun jälkeen kokeilin akun irroitusta.. pidin akkua irti 30min ja laitoin takasin kiinni nii toimii taas :S

    ennen akun irroitusta oli mennyt myös mitaristo pimeeks.. ei toimi ku merkki ja taustavalot.. hohhoijaa

    Leave a comment:


  • vam0s
    replied
    Äkkiä apuja! Ei mene ikkunat kattoluukku kiinni miten pystyn jotenkin ohittamaan systeemin ja sulkemaan ne koska sadetta luvattu ja en saa autoa talliin enkä satella pääse töihin. 328 95 e36. Comfort relettäkään en löytänyt

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Onkos näissä E36:ssa minkäänlaisia valmiuksia vakkarille? Tuossa yks 320i Touring kattelussa ja muuuten sopivilla varusteilla, vain vakkari uupuu.

    EDIT: eipä ole, mutta eihän tuo pahalta näytä jos vaan johtosarjan kera löytää sarjan... http://www.bimmerforums.com/forum/sh...l-M3-with-pics!
    Last edited by zener; 21-07-2015, 12:07.

    Leave a comment:


  • fRONik-_-
    replied
    Originally posted by TombbaZZ View Post
    318iS. Lämmöt nousee jos vaikka on 10min tyhjäkäynnil, eikä puhalla kunnolla kuumaa, mutta kun kierroksia nostaa paikallaan/ ajaa niin lämmöt laskee normaaliin ja puhaltaa kuumaa. Vesipumppu rikki, ja ihan kun kiihittäessä kuuluis jotain rohinaa, niin molemmat vois täsmää rikkinäiseen v-p. Onko jollain parempia ideoita?
    Eipä siinä paljoo muuta oo ku visko/vesipumppu, vaihda nyt sen pumpun sinne suoraa ku ei se montaa kymppii maksakkaa.

    Leave a comment:


  • fRONik-_-
    replied
    Originally posted by onavez View Post
    Kuuluuko iskarin ja tukilaakerin väliin jäähä pien rako? Tuntuu että tukilaakeri ei kiristy kunnolla ja jää lonksumaan. Puuttuuko tosta joku osa välisyä? Iskarit on ta-technixin
    Prikka kuuluu välii. Tollasseena ku laitat paikallee ni ku rattia veivaat laidasta laitaa ni jousi pyrkii pyörimään mukanaan.
    Last edited by fRONik-_-; 21-07-2015, 05:30.

    Leave a comment:


  • Spiddu
    replied
    Originally posted by Miroreijo View Post
    Mikäs on coupen ovissa vikana kun laittaa ovet lukkoon nii pompahtaa auki heti ja toisella kerralla menee vain kuskin ovi lukkoon, oiskos siellä jokin mikrokytkin rikki?
    Ääni kuskinoven mikrokytkimelle.

    Leave a comment:


  • Miroreijo
    replied
    Mikäs on coupen ovissa vikana kun laittaa ovet lukkoon nii pompahtaa auki heti ja toisella kerralla menee vain kuskin ovi lukkoon, oiskos siellä jokin mikrokytkin rikki?

    Leave a comment:


  • TombbaZZ
    replied
    318iS. Lämmöt nousee jos vaikka on 10min tyhjäkäynnil, eikä puhalla kunnolla kuumaa, mutta kun kierroksia nostaa paikallaan/ ajaa niin lämmöt laskee normaaliin ja puhaltaa kuumaa. Vesipumppu rikki, ja ihan kun kiihittäessä kuuluis jotain rohinaa, niin molemmat vois täsmää rikkinäiseen v-p. Onko jollain parempia ideoita?

    Leave a comment:


  • onavez
    replied
    Kuuluuko iskarin ja tukilaakerin väliin jäähä pien rako? Tuntuu että tukilaakeri ei kiristy kunnolla ja jää lonksumaan. Puuttuuko tosta joku osa välisyä? Iskarit on ta-technixin
    Last edited by onavez; 02-08-2019, 16:26.

    Leave a comment:


  • TIKU1
    replied
    Originally posted by TIKU1 View Post
    Kokeilin hakua mutta en löytänyt vastausta. 328:in ilmastointi ei pelaa. Käytin huolossa jossa lisättiin aineet ja järjestelmä pitää paineet sisällään. Kompuralle ei tule virtaa. Vaihdoin keväällä käyttöpaneelin tällaisesta.




    Tällaiseen



    Ainoana erona siis tuo yksi nappi oikealla toinen alhaalta. Onko paneelin kytkennät jotenkin erilaiset. Paneelin vaihdon syy edellisen omistajan asentamat hienot siniset ledit paneelissa
    Update tähän hommaan.. kokeilin vanhaa paneelia ja lopputulos täysin sama.. Ei mene ilmastointi päälle toisellakaan.. extrana huomasin nyt että puhalluksen suuntaa ei saa muutettua kummallakaan paneelilla.. puhallin pyörii mutta ei puhalla ns. mihinkään, ei ylös, alas, ei kohti suoraan kabiinin eikä tuulilasille.. läppä systeemi ei siis käänny mihinkään mikä ohjaa puhallusta.. eikä myöskään puhalla lämmintä.

    Leave a comment:


  • reiting
    replied
    Onko mitään haittaa jos E36sta ottaa tuon suojapellin pois kokonaan mikä on tuossa pakoputken ja kardaanin välissä ? Mutterin reiät ovat ihan räjähtäneet, tekee ihan kivaa ääntää ku se pelti käy pakoputken vastaa ja kolisee kokoajan. Ei jaksais korjaa ois helpompi ottaa vaa pois

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Mikä ZHP ?
    ZHP on tuo lyhkäsempi ja käy mistä mallista vain. E46:ssahan tuota taisi olla...

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by Coupe* View Post
    Kai tätä voi täälläkin kysyä, liittyyhän sentään aiheeseen.. Mutta, E36 koppaan pitäisi saada vaihdekepin nuppi(manuaali), mistäs korimallista se ZHP? nuppi oli, E46 vai? Mistä osaan etsiä oikean..?
    Mikä ZHP ?

    Leave a comment:


  • Spiddu
    replied
    Originally posted by TES54 View Post
    Osaisiko joku sanoa mikä voisi aiheuttaa sen, että e36 328 (-95) sammuilee välillä sekä ajaessa että tyhjäkäynnillä? Ajaessa ei vastaa yhtäkkiä enää kaasuun ja sammuu, mutta käynnistyy tavallisesti heti uudestaan. Auto on parhaillaan korjaamolla, ja korjaaja epäili ilmamassamittaria vikakoodien perusteella, jonka oli puhdistanut. Hänellä kuitenkin auto oli sammunut vain tyhjäkäynnillä, ei ajaessa. Nyt vaan jäin miettimään, jos olisi kuitenkin jostain muusta johtuvaa.
    Nokka ja kampi-akselin asentoanturi vaihtoon.
    Tarvike anturit kannattaa jättää hyllyyn eli oem osat hankintaan

    Leave a comment:


  • TES54
    replied
    Osaisiko joku sanoa mikä voisi aiheuttaa sen, että e36 328 (-95) sammuilee välillä sekä ajaessa että tyhjäkäynnillä? Ajaessa ei vastaa yhtäkkiä enää kaasuun ja sammuu, mutta käynnistyy tavallisesti heti uudestaan. Auto on parhaillaan korjaamolla, ja korjaaja epäili ilmamassamittaria vikakoodien perusteella, jonka oli puhdistanut. Hänellä kuitenkin auto oli sammunut vain tyhjäkäynnillä, ei ajaessa. Nyt vaan jäin miettimään, jos olisi kuitenkin jostain muusta johtuvaa.

    Leave a comment:

Working...
X