Originally posted by AKSU
					
				
				
			
		Nyt lopetti motti toiminnan 325i E36.
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 onhan se totta että autosta varmasti näkee onko 100tkm vai 300tkm ajettu. se on kyllä takuuvarma asia että keskimäärin autolla ajetaan saksassa vähemmän kun suomessa. n.200tkm ajetuista löytyy jo tosi hyvää ja jo ihan kulahtanutta vaikka on todelliset kilsat, riippuen onko ryllätty kaupungissa vai matka-ajoa. muutaman vuoden olen saksassa pyörinyt autoja kattelemassa ja jonkin verran asiat selvillä. huonoja öljyjä käytetään ja niitä ei vanhoihin pahemmin vaihdella ja koneet ja suodattimet saattaa näyttää tosi paskaisilta. jokainen toki uskooo mihin haluaa. toi 40-60tkm/vuosi on kyllä ihan täyttä paskaa. jos suomessa on keskimääräinen 18800km/vuosi niin ei se saksassa ainakaan pahemmin sen yli mene.
 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Originally posted by JanisHellJaahas olisko sitten laakkonen parempi korjaamo? Luulis toi hyvinkään Auto Arola osaavan tehdä rempan, kun on kuiteskin BMW korjaamo mutta kohtahan sen näkee heh. Pakko oli jättää hyvinkään bmw korjaamolle kun riihimäeltä hinausauto suostunut pidemmälle viemään, hinausvakuutuksen takia.
 No ite vein sinne ämmäläisen kytkin remontiin niin se oli siellä 5 viikkoa (piti valmistua 8h)...ja hajottivat multa vielä laatikon siinä samassa! jos haluat kuulla lisää tosta ni kysele pm:nä! Laakkosesta en tiedä kun yleensä teen rempat ite mutta tällöin oli kiire saada auto bimmerpartyille mutta sekin jäi haaveeksi!E30 325i cabrio
 E21 315
 E70 x5 30xd
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Hämmästelen moista arviota - olen vastaavasti kuullut, että nimenomaan Vanoksesta ei saa kuulua yhtään mitään muuta kuin sitä tasasta sirinää ja jonkun verran ilmastointilaitteen -klak- ääni. Että olisin kyllä kysellyt vielä BMW-asentajalta! Ehkä saat vaihtokoneen myös Saksasta - olen menossa sinne syyskuussa - joten....?Originally posted by JanisHellNo siksi koska eipä kuulema noita paljoo oo hajonnut vanoksen rutinan takia.
 Laakkosella ne puhuivat tossa puolvuotta sitten että jurnaa toi vanos vähäsen ja niitten mukaan ei sitä kannata korjata koska niitä eioo pahemmin hajonnut. Ja se vanos remppa olis maksanut 1000€ että tuleepa varmaan sekin teetettyä nytten samalla kerralla 
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 perkule, voi muuten olla mun vanha.. kone on tosiaan timmi ja äänetön.Originally posted by EepoJos se sun roottoris on paskana niin tuosta vois löytyä apuja suht halvalla..
 www.nettiauto.com/390804B10 V8 # 108
 saab r560 8X4
 
 Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Juu, tuo on totta tuo että öljyjä ei pahemmin vaihdella, lisätään vain kun paskat loppuunajetut öljyt tahtoo kadota pikkuhiljaa, se jos mikä kuluttaa moottorin pikavauhtia, öljynsuodatin tukossa ja kaupunkiajossa öljynpaineet matalammalla normaalia + kaikkea kuluttavaa moskaa taynnähän sellaiset litkut jo on.Originally posted by bemu2000onhan se totta että autosta varmasti näkee onko 100tkm vai 300tkm ajettu. se on kyllä takuuvarma asia että keskimäärin autolla ajetaan saksassa vähemmän kun suomessa. n.200tkm ajetuista löytyy jo tosi hyvää ja jo ihan kulahtanutta vaikka on todelliset kilsat, riippuen onko ryllätty kaupungissa vai matka-ajoa. muutaman vuoden olen saksassa pyörinyt autoja kattelemassa ja jonkin verran asiat selvillä. huonoja öljyjä käytetään ja niitä ei vanhoihin pahemmin vaihdella ja koneet ja suodattimet saattaa näyttää tosi paskaisilta. jokainen toki uskooo mihin haluaa. toi 40-60tkm/vuosi on kyllä ihan täyttä paskaa. jos suomessa on keskimääräinen 18800km/vuosi niin ei se saksassa ainakaan pahemmin sen yli mene.
 kokemuksella tiedän että aikoinaan ranskalaisvalmisteella ajelin vaihtamatta öljyjä (ei riittänyt siihen romuun motivaatiota, työmatka-auto) niin 70tkm (210tmk mittarissa) ja se mylly lopahti kiertokangenlaakerit finaalissa. kiertokangenlaakerit finaalissa.
 elikkäs voisi sanoa noiden saksalaisten rääkkäyksellä että on bmw:n kiuas sitkeä ja aika lujaa tekoa lopen 
 patonkiin verrattuna samassa käytössä ainakin 
 
 niin ja ennenkuin joku rupeaa taas inttämään kuinka nykyöljyt kestää 100tkm
 niin nämä oli jotku honkongista saatavat mitälie budjettiekoturbo lillinkiä, 8litraa kympillä Last edited by jmarjamaa; 09-08-2005, 12:26.E82 135i Coupe M-Sport @ 428Hp Last edited by jmarjamaa; 09-08-2005, 12:26.E82 135i Coupe M-Sport @ 428Hp
 Z32 Fairlady TwinTurbo @ 520Hp
 
 EX:
 e46 330dA m-sport II touring
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Kyselin Laakkoselta ja Tapiolan Essolta noitten kansi remppojen hintoja että m50 moottorille 1000€-1500€ ja ammattitaitoselta kaverilta kansirempassa ei mee kuin 4-5tuntia ottaa kansi irti laittaa se takaisin tehdä säädöt ja koeajolle heh mutta tähän ei kuulu kansikoneistamo aika. Epäili laakkosella että vanos on varmaan sanonut itsensä irti koska ketjun katkeamisia tai hyppimistä eioo pahemmin koskaan tapahtunut. Tapiolan Essolla ne eivät rupee kansiremppoja tekemään ja kuulema koskaa ole tehnytkää.Last edited by JanisHell; 09-08-2005, 12:29.325i -93 E36
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Olihan täällä yksi keneltä oli kampiakselilta kulunut ratas loppuun ja sitten hypännyt jako.325i -08
 i3 REx -17
 M5 -98 Imolarot
 535i -90 N/A project (maatumassa)
 
 Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Näin on, koitas nyt saada sitte tarkistettua onko kampiakselin pyörän hampaat kuluneet vinoon? Jos se on jo toinen m50 joka sillai hajoaa.
 
 jos kyllä, täytyy alkaa itsekin miettimään laittaisiko pommin kiertämään kun 300 tkm alkaa lähestyä. G30 520d xDrive G30 520d xDrive
 EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Mä kerron sitten vikaraportin kun saan autopajan sisälle ensviikon maanantaina.Originally posted by alspeNäin on, koitas nyt saada sitte tarkistettua onko kampiakselin pyörän hampaat kuluneet vinoon? Jos se on jo toinen m50 joka sillai hajoaa.
 
 jos kyllä, täytyy alkaa itsekin miettimään laittaisiko pommin kiertämään kun 300 tkm alkaa lähestyä. 325i -93 E36 325i -93 E36
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Halvalta kuulostaa kuiteskin toi kansi remppa 1500€ BMW:eeseen kun muistelen aikoinaan 5vuotta sitten Nissan Sunny 91vm 16ventiiliseen 1.6l koneeseen olis Nissani korjaamossa maksanut kansiremppa 24000mk elikkä 4000€ huhhuh, mutta se tulikin sitten itse tehtyä ja makso sitten 6000mk osineen heh.Last edited by JanisHell; 09-08-2005, 14:03.325i -93 E36
 Comment
Comment