Originally posted by JanisHell
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nyt lopetti motti toiminnan 325i E36.
Collapse
X
-
isäukon e34 520:ssä meni _jakohihna_ ja samalla lenteli venttiiliä kannesta läpi.. mäntää solmuun oikein kunnolla jne. remppa maksoi ammattikoululla 600e töineen/osineen ja auto on tällähetkellä kuin uusi. alakerralle ei tehty yhtään mitään
vanhalla hihnalla oli ajettu joku 100tkm joten syy löytyi ihan peiliä katsomalla..
asiasta viidenteen.. onko M30 koneissa ketju ja onko näitä usein paukkunut?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by alspeSiis eiköhän valmis ole koko pata jos venttiilit on menny vinoon/poikki?
Leave a comment:
-
-
Ei taida maksaa vaivaa alkaa lähteä remppaamaan yli 300tkm ajettua M50 pannua josta on ketju katkennut...
Pelkän kansityön hinnalla(n.1500€) kun löytyy kuitenkin alle 200tkm ajettuja takuukoneita.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by alspeSiis eiköhän valmis ole koko pata jos venttiilit on menny vinoon/poikki?
Leave a comment:
-
-
Siis eiköhän valmis ole koko pata jos venttiilit on menny vinoon/poikki?
Leave a comment:
-
-
Noniin nytten on pajalla saatu jonkin verran purettua autoa. Viaksi on paljastunut että ketju on poikki ja venttiilit vinossa ja koneistamolle kansi menee, lisä infoo tulee myöhemmin. Mitäs hommeleita kannattaa samalla tehdä/putsata kun kansi on auki, hyvät neuvot ovat tarpeen?
Leave a comment:
-
-
Originally Posted by Cell
Olihan täällä yksi keneltä oli kampiakselilta kulunut ratas loppuun ja sitten hypännyt jako
joo se oli mun auto ja helpointa oli vaihtaa koko motti. vaihtomoottorin löytää 1000-1200eur. lisäksi vaihdoin moottorin ite ja vanha kone jäi myytäväksi osiksi joten ei hirveen suuri tappio tullut. Noi vanoshommat on aika paskamaisia kotikonstein fixata.
Leave a comment:
-
-
Jos yhtään pioneerihenkeä löytyy ja käy senverran hyvä flaksi että löytää jostain ehjän kannen niin ei tuo järkyttävän kalliiksi tule. Omasta oli kansi halki ja löysin ehjän hintaan 400e. Siihen päälle plaanaus, ponnistus, tiivisteet ja pultit niin pyöritään tuossa 500e:n paikkeilla. Aikaa meni n.10h kun en ollut aikaisemmin ko. remonttia tehnyt. Jos saat jonkun "kokeneemman" kaveriksi niin menee toki nopeamminkin. Ihan mukava viikonloppujobi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JanisHellPaljonkos maksaa toi remppa suunilleen?
Leave a comment:
-
-
eiköhän melkein kaikilla "200 000km" ajetulla saksan rieskalla ole pommitettu lähemmäs 300 000km..
Leave a comment:
-
-
Halvalta kuulostaa kuiteskin toi kansi remppa 1500€ BMW:eeseen kun muistelen aikoinaan 5vuotta sitten Nissan Sunny 91vm 16ventiiliseen 1.6l koneeseen olis Nissani korjaamossa maksanut kansiremppa 24000mk elikkä 4000€ huhhuh, mutta se tulikin sitten itse tehtyä ja makso sitten 6000mk osineen heh.Last edited by JanisHell; 09-08-2005, 14:03.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by alspeNäin on, koitas nyt saada sitte tarkistettua onko kampiakselin pyörän hampaat kuluneet vinoon? Jos se on jo toinen m50 joka sillai hajoaa.
jos kyllä, täytyy alkaa itsekin miettimään laittaisiko pommin kiertämään kun 300 tkm alkaa lähestyä.
Leave a comment:
-
-
Näin on, koitas nyt saada sitte tarkistettua onko kampiakselin pyörän hampaat kuluneet vinoon? Jos se on jo toinen m50 joka sillai hajoaa.
jos kyllä, täytyy alkaa itsekin miettimään laittaisiko pommin kiertämään kun 300 tkm alkaa lähestyä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by CellOlihan täällä yksi keneltä oli kampiakselilta kulunut ratas loppuun ja sitten hypännyt jako.
Leave a comment:
-
Leave a comment: