Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nyt lopetti motti toiminnan 325i E36.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cunttory
    replied
    Originally posted by JanisHell
    Noniin nytten on pajalla saatu jonkin verran purettua autoa. Viaksi on paljastunut että ketju on poikki
    Ihan vaan mielenkiinosta,pitkä vai lyhyt ketju?

    Leave a comment:


  • full
    replied
    isäukon e34 520:ssä meni _jakohihna_ ja samalla lenteli venttiiliä kannesta läpi.. mäntää solmuun oikein kunnolla jne. remppa maksoi ammattikoululla 600e töineen/osineen ja auto on tällähetkellä kuin uusi. alakerralle ei tehty yhtään mitään

    vanhalla hihnalla oli ajettu joku 100tkm joten syy löytyi ihan peiliä katsomalla..

    asiasta viidenteen.. onko M30 koneissa ketju ja onko näitä usein paukkunut?

    Leave a comment:


  • JanisHell
    replied
    Originally posted by alspe
    Siis eiköhän valmis ole koko pata jos venttiilit on menny vinoon/poikki?
    siis venttiilit ovat vinossa ja männät ovat hyvä kuntoset ei pahemmin muuta kuin pienet jäljet mäntienpäällä. Haluun mielummin pitää alkuperäisen kunnostetun moottorin tossa autossa kuin alkaa leikkimään vaihtomoottoreiden kanssa.

    Leave a comment:


  • Hemi
    replied
    Ei taida maksaa vaivaa alkaa lähteä remppaamaan yli 300tkm ajettua M50 pannua josta on ketju katkennut...
    Pelkän kansityön hinnalla(n.1500€) kun löytyy kuitenkin alle 200tkm ajettuja takuukoneita.

    Leave a comment:


  • jani73
    replied
    Originally posted by alspe
    Siis eiköhän valmis ole koko pata jos venttiilit on menny vinoon/poikki?
    Niin, mitähän alakerta tykkää tuollaisesta?

    Leave a comment:


  • alspe
    replied
    Siis eiköhän valmis ole koko pata jos venttiilit on menny vinoon/poikki?

    Leave a comment:


  • JanisHell
    replied
    Noniin nytten on pajalla saatu jonkin verran purettua autoa. Viaksi on paljastunut että ketju on poikki ja venttiilit vinossa ja koneistamolle kansi menee, lisä infoo tulee myöhemmin. Mitäs hommeleita kannattaa samalla tehdä/putsata kun kansi on auki, hyvät neuvot ovat tarpeen?

    Leave a comment:


  • arsca77
    replied
    Originally Posted by Cell
    Olihan täällä yksi keneltä oli kampiakselilta kulunut ratas loppuun ja sitten hypännyt jako

    joo se oli mun auto ja helpointa oli vaihtaa koko motti. vaihtomoottorin löytää 1000-1200eur. lisäksi vaihdoin moottorin ite ja vanha kone jäi myytäväksi osiksi joten ei hirveen suuri tappio tullut. Noi vanoshommat on aika paskamaisia kotikonstein fixata.

    Leave a comment:


  • Spud
    replied
    Jos yhtään pioneerihenkeä löytyy ja käy senverran hyvä flaksi että löytää jostain ehjän kannen niin ei tuo järkyttävän kalliiksi tule. Omasta oli kansi halki ja löysin ehjän hintaan 400e. Siihen päälle plaanaus, ponnistus, tiivisteet ja pultit niin pyöritään tuossa 500e:n paikkeilla. Aikaa meni n.10h kun en ollut aikaisemmin ko. remonttia tehnyt. Jos saat jonkun "kokeneemman" kaveriksi niin menee toki nopeamminkin. Ihan mukava viikonloppujobi.

    Leave a comment:


  • KuHaZ
    replied
    Originally posted by JanisHell
    Paljonkos maksaa toi remppa suunilleen?
    Osineen ja töineen menee jtn 400e-450e.

    Leave a comment:


  • jvakeva
    replied
    eiköhän melkein kaikilla "200 000km" ajetulla saksan rieskalla ole pommitettu lähemmäs 300 000km..

    Leave a comment:


  • JanisHell
    replied
    Halvalta kuulostaa kuiteskin toi kansi remppa 1500€ BMW:eeseen kun muistelen aikoinaan 5vuotta sitten Nissan Sunny 91vm 16ventiiliseen 1.6l koneeseen olis Nissani korjaamossa maksanut kansiremppa 24000mk elikkä 4000€ huhhuh, mutta se tulikin sitten itse tehtyä ja makso sitten 6000mk osineen heh.
    Last edited by JanisHell; 09-08-2005, 14:03.

    Leave a comment:


  • JanisHell
    replied
    Originally posted by alspe
    Näin on, koitas nyt saada sitte tarkistettua onko kampiakselin pyörän hampaat kuluneet vinoon? Jos se on jo toinen m50 joka sillai hajoaa.

    jos kyllä, täytyy alkaa itsekin miettimään laittaisiko pommin kiertämään kun 300 tkm alkaa lähestyä.
    Mä kerron sitten vikaraportin kun saan autopajan sisälle ensviikon maanantaina.

    Leave a comment:


  • alspe
    replied
    Näin on, koitas nyt saada sitte tarkistettua onko kampiakselin pyörän hampaat kuluneet vinoon? Jos se on jo toinen m50 joka sillai hajoaa.

    jos kyllä, täytyy alkaa itsekin miettimään laittaisiko pommin kiertämään kun 300 tkm alkaa lähestyä.

    Leave a comment:


  • JanisHell
    replied
    Originally posted by Cell
    Olihan täällä yksi keneltä oli kampiakselilta kulunut ratas loppuun ja sitten hypännyt jako.
    Eikös siitäkin rattaasta epäilty että siinä olis ollut karkasuvika?

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎