Tossa mulla nyt justiinsa pamahti tollanen 325i 93vm vanos moottori. Kiihdytin 2vaihteella moottoritielle kun kierokset oli siinä vähän alle viidentonnin hölläsin vähän kaasua sitten kuulu skruiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kieroksien mukaan laskiessa toi ääni hiljeni ja moottori sammu koska laitoin kytkimen pohjaa kun olin justiinsa vaihtamassa kolmoselle että varmaan meni ketjupoikki tai hyppäs ja venttiilit vinoks. Moottorin nokassa vanoksen kohdalla on kuulunut tota rutinaa jo ainakin parivuotta mitä minä sitä autoa olen omistanut, mutta nytten se tais sitten luovuttaa. Saas nähdä jätin ton auton hyvinkään bemukorjaamolle mitä ne sanoo rempan hinnaksi prkl. Tolla vehkeellä on ajettu 235tonttua että ei kestänyt edes 300tonttuun mitä olisin luullut kestävän.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nyt lopetti motti toiminnan 325i E36.
Collapse
X
-
Originally posted by karhunenEi millään pahalla, mutta, miksi oletit sen kestävän esim. 300 tkm, kun vanoskin on rutissut jo vuosia, eikä asialle ole mitään tehty ?
Laakkosella ne puhuivat tossa puolvuotta sitten että jurnaa toi vanos vähäsen ja niitten mukaan ei sitä kannata korjata koska niitä eioo pahemmin hajonnut. Ja se vanos remppa olis maksanut 1000€ että tuleepa varmaan sekin teetettyä nytten samalla kerrallaLast edited by JanisHell; 07-08-2005, 16:07.325i -93 E36
Comment
-
-
Originally posted by karhunenEi millään pahalla, mutta, miksi oletit sen kestävän esim. 300 tkm, kun vanoskin on rutissut jo vuosia, eikä asialle ole mitään tehty ?
Ja tuskin tuolta se vanos nytkään on pettänyt.
Kaverilla kilahti myös tommonen M50:nen(ei vanosta),meni ketju poikki....E24 635csi
Comment
-
-
Comment
-
-
Originally posted by AKSUNiin tai jospa se on kestänytkin sen ensimmäiset 300tkm? Onko autosta huoltohistoria? Tuntuu vaan tuo 235tkm todella vähäajetulta "ysikolmoselta"Last edited by JanisHell; 07-08-2005, 16:56.325i -93 E36
Comment
-
Comment