Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nyt lopetti motti toiminnan 325i E36.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Axu83
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2004
    • 601
    • Vantaa

    #91
    Originally posted by bemu320i90 View Post
    ei toi vielä mitään mul oli 320i e30 oli ajettu 400tkm ja ei ollu sylinterit kulunu yhtään ja näky siinäkin viel hoonaus jälet
    Näin oli omassakin, 375tkm kohdalla. Mutta se olikin Mitsu Eikä ollut väljä..
    E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
    E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
    Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
    It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
    And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.

    Comment

    • JanisHell
      Bimmer Fanatic
      • Jun 2004
      • 410

      #92
      Originally posted by mikalkai View Post
      Meneekö muuten tuo 328:n kone suoraan heittämällä tuon 325:n vanoksellisen tilalle? Vaikuttaako automaatti mitenkään asiaan? Autona 325iA vm. -94. Ihan vaan huvikseni kyselemässä...

      -Mika K
      Sähköt pitää vaihtaa myöskin mukana, laatikosta en tiiä.
      325i -93 E36

      Comment

      • MiB
        Newbiemmer
        • Feb 2004
        • 14
        • Hammaslahti

        #93
        No niin, nyt se sitten sattu omalla kohdalle!!! Ketju nimittäin meni poikki ilman mitään varoitusta. Konetta ei oo vielä aukastu, joten tarkkaa vahinkoraporttia ei voi vielä sanoa. Onneksi vielä tuo mopo kulkee, joten tässä on kesä aikaa laitetella auto kuntoon... Melkein v...ttaa, kun seuraa noita osien/työn hintoja...
        Niin ja auto on Saksasta tuotu 525i vm.-93 ja mittarissa 240tkm
        BMW 523iA Touring -00
        BMW 525i -93

        Comment

        • K.S.
          Bimmer Fanatic
          • May 2006
          • 649
          • Espoo

          #94
          Originally posted by MiB View Post
          No niin, nyt se sitten sattu omalla kohdalle!!! Ketju nimittäin meni poikki ilman mitään varoitusta. Konetta ei oo vielä aukastu, joten tarkkaa vahinkoraporttia ei voi vielä sanoa. Onneksi vielä tuo mopo kulkee, joten tässä on kesä aikaa laitetella auto kuntoon... Melkein v...ttaa, kun seuraa noita osien/työn hintoja...
          Niin ja auto on Saksasta tuotu 525i vm.-93 ja mittarissa 240tkm

          Jepjep itekkin ostin tyhmyyttäni vm.92 170tkm ajetun kotteron siinä uskossa että kilometrit pitää kutinsa, jälkeenpäin olen tajunnut laskea että tekisi n.10tkm vuodessa, kuka tahansa ajaa enemmän. No kone on jo kertaalleen vaihdettu kansivian takia, odotellaan koska purkamokone laukeaa.. Tosin purkamon höpötyksien mukaan seissyt monta vuotta ja ainakin vielä pelannut hyvin.. :think

          Comment

          • Stude
            Bimmer Rookie
            • Jul 2006
            • 162
            • Mikkeli

            #95
            Originally posted by K.S. View Post
            Jepjep itekkin ostin tyhmyyttäni vm.92 170tkm ajetun kotteron siinä uskossa että kilometrit pitää kutinsa, jälkeenpäin olen tajunnut laskea että tekisi n.10tkm vuodessa, kuka tahansa ajaa enemmän. No kone on jo kertaalleen vaihdettu kansivian takia, odotellaan koska purkamokone laukeaa.. Tosin purkamon höpötyksien mukaan seissyt monta vuotta ja ainakin vielä pelannut hyvin.. :think
            itsekkin ostin vm 91 olevan 220tkm ajetun, mut kyllähän sen arvaa et tolla on ajettu ainkin 300-400tkm. Mutta hyvin toi on huollettu ja alkuperäisillä osilla.
            Last edited by Stude; 26-05-2007, 08:01.
            -325i sedan -92 Mauritius blau
            -Volvo S80

            Comment

            • herja
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2003
              • 1649

              #96
              Kannatanee kysellä suoraan vaihtokonetta tai ottaa itse mylly pois nokalta ja laittaa kesän aikana vanha kone itse kuntoon. Ei se oikeasti niin vaikeeta ole kuin luulis.
              Retard Member

              Comment

              • Autobahnboy
                Bimmer Fanatic
                • Apr 2006
                • 400
                • Espoo

                #97
                Originally posted by MiB View Post
                No niin, nyt se sitten sattu omalla kohdalle!!! Ketju nimittäin meni poikki ilman mitään varoitusta. Konetta ei oo vielä aukastu, joten tarkkaa vahinkoraporttia ei voi vielä sanoa. Onneksi vielä tuo mopo kulkee, joten tässä on kesä aikaa laitetella auto kuntoon... Melkein v...ttaa, kun seuraa noita osien/työn hintoja...
                Niin ja auto on Saksasta tuotu 525i vm.-93 ja mittarissa 240tkm
                Otat ite sen koneen irti, myö vaikka osina se tällä foorumilla mitä siitä nyt on myytäväks ja ostat Saksasta jonkun käytetyn koneen niin pääset halvimmalla. Eipä niistäkään koneista voi olla varmuutta minkä kuntosia ovat mutta näihin mutterikasoihin en itse laittaisi rahaa ainakaan sen vertaa mitä merkkikorjaamossa pulittavat!

                Comment

                • Bouma
                  Bimmer Enthusiast
                  • May 2007
                  • 3108
                  • Tampere

                  #98
                  Nyt alkoi meikä pojan kone pitään kanssa jotain rallatusta vanoksesta tai jostain siitä läheltä. Auto on M50b25 -93 e36 aj.206tkm Suomiauto. Tarvii varmaan maanantaina mennä kysyyn ketjun ja kiristimen vaihtoon aikaa.
                  Luulisin että siinä on vika. Onko jotain muuta mielipidettä tähän asiaan????
                  MB CLS-12 350CGI AMG

                  MYSTINEN.FI

                  Comment

                  • Touring
                    Bimmer Enthusiast
                    • Dec 2002
                    • 1310
                    • Järvenpää

                    #99
                    Originally posted by Bouma View Post
                    Nyt alkoi meikä pojan kone pitään kanssa jotain rallatusta vanoksesta tai jostain siitä läheltä. Auto on M50b25 -93 e36 aj.206tkm Suomiauto. Tarvii varmaan maanantaina mennä kysyyn ketjun ja kiristimen vaihtoon aikaa.
                    Luulisin että siinä on vika. Onko jotain muuta mielipidettä tähän asiaan????
                    Voihan se olla tuo vanoskin mikä siellä rallattaa.
                    Since 1997: 318i -85, 325ix taxi -89, 325i -87, 316i touring -88, 320i taxi -87, 316i -88, 323i touring -96, Alpina B6 -92, 325i coupe -92, 320i -91, 520i touring -92, 315 -83, 320 -81, 728i -85, 323i -81, 316i -90, 325i touring -89, 320d -99, 528ia touring -97, 323i -82, 730ia -91, 320d touring -00, 325 taxi -89, 120d -05, 320i touring -95, 520i touring -98, 325i cab -01.
                    Garage: Z3 coupe, 318d touring-08 & 320d touring -04

                    Comment

                    • Supa
                      Bimmer Enthusiast
                      • Oct 2005
                      • 7597
                      • Järvenpää

                      Mitkäs osat M50:ssä pitää eniten mekkalaa? Kyseessä vanokseton moottori ja pitää yllättävän kovaa mekaanista ääntä verrattuna esim m20:seen tuossa e28:ssa. En osaa sanoo tarkemmin minkälaista ääntä tai mistäpäin tulee mutta tasasta, ei mitään kilkatusta tai kalkatusta kuitenkaan.

                      Ja jostain luin aikasemmin että ketjun uusinnalla vois saada vähän tehoja takas jos ketju on päässyt venymään ja venttiilien ajotukset vähän hakusessa? Onko näin? Mitä maksaa ketju ja mitä muuta kyseiseen remppaan kantsii hommaa? kiristin, entä jotain ohjureita?
                      - E90 320i LCI M-sport -09
                      - Porsche Boxster 987 2.7 -07

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎