Originally posted by late
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E-36 325 turbo
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by BullittTurha siitä täällä foorumilla on paskaa jauhaa. Ostakaa joku tollanen setti, niin nähdään, että meneekö konttorilla läpi pelkällä A4:n näyttämisella, niin kuin jousisarjat.
Edelleenkin kiinnostaisi miten VTT/muutoskatsastettua vähäpäästöisahdettua härveliä saa muuttaa, ahdin etc. jos jollain olisi tietoa?- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Originally posted by CalypsocoupeOriginally posted by BullittTurha siitä täällä foorumilla on paskaa jauhaa. Ostakaa joku tollanen setti, niin nähdään, että meneekö konttorilla läpi pelkällä A4:n näyttämisella, niin kuin jousisarjat.
Edelleenkin kiinnostaisi miten VTT/muutoskatsastettua vähäpäästöisahdettua härveliä saa muuttaa, ahdin etc. jos jollain olisi tietoa?
Eli 385 hv olisi siis lain mukaan max. tehot E36 M3:een, jos kyse 3,2l (321 hv + 20%)!?! Näille arvoille luulisi ainakin 3.0l pannun tehot saada säädettyä???MB 300E
Fiat Panda -isolohko:think
EX - AUDI COUPE
EX - 750iA E32
EX - AUDI
EX - MB 500 SEC (C140)
EX - Mini Leyland -78
EX - Mini -74
EX - 540 E39
EX - M3 E36
EX - 528I E39
EX - 518/535 E34
Comment
-
-
Originally posted by shemeOriginally posted by CalypsocoupeOriginally posted by BullittTurha siitä täällä foorumilla on paskaa jauhaa. Ostakaa joku tollanen setti, niin nähdään, että meneekö konttorilla läpi pelkällä A4:n näyttämisella, niin kuin jousisarjat.
Edelleenkin kiinnostaisi miten VTT/muutoskatsastettua vähäpäästöisahdettua härveliä saa muuttaa, ahdin etc. jos jollain olisi tietoa?
Eli 385 hv olisi siis lain mukaan max. tehot E36 M3:een, jos kyse 3,2l (321 hv + 20%)!?! Näille arvoille luulisi ainakin 3.0l pannun tehot saada säädettyä???
Tietty pakkaa sekoittaa se, että foorumissakin on ollut juttua Alpina B3:n tekniikan vaihtamisesta laillisesti 325:n runkoon. Periaatteessa tämä ei pitäisi olla sallittua, mutta jos katsastusasema tekee virheen ja päästää tuon kilpiin niin mikäs siinä sitten; ei muuta kuin kovaa ajoa. En vain oikein tiedä, viitsinkö ostaa M3:sta ja vaihtaa siitä tekniikan omaan autooni vain todetakseni, että mulle sattuva katsastaja osaa pykälät :(
Comment
-
-
ottakaapa sitten se teho paino suhde huomioon E-30 painaa kuiteski vähemmän mitä E-36 M-sports viijalassa hehkutti sitä miten viritetty 325 E-30 pärjää E36 M-kolmoselle :lol:
hukkasin kylläki jonnekki ne tiedot
mutta teho/paino suhteella ne oli laskettu oispa hauska nähä miten E-30 liikahtaa kun siihen on asennettu se M-3 mylly
saattas hieman erillä tavalla liikahtaa ja missähän ajassa pöläyttäs sitte kuopio-tampere välin?? toisaalta turbottu M-50 liikahtas yhtä kivasti
Comment
-
-
Originally posted by CalypsocoupeSitten se testi pitäisi saada vielä läpikin..
Btw. Jos/kun ton VVT:n pussitestin saa läpi, niin onkohan mahdollista vaihtaa ahtimen tyyppiä (remmi -> turbo)?
Comment
-
-
VTT:n testi on ilmeisesti (en ole varmistanut) kylmäkäynnistystesti, eli kylmäkäynnistyksessä kertyvät päästöt kerätään ja mitataan. Normaali pakokaasumittaushan on piece-of-cake vakionokilla olevalla ruiskumotilla.- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Mitä mulle on valehdeltu menee toi vtt:n testi jotenkin näin:
Auto yöksi pakkaseen ja vehkeet kiinni ja auto käyntiin... autoa pidetään jotain 10-15 sec käynnissä ja sen perusteella tehdään päätös menikö se läpi vai ei!
Mitä ilmeisemminkin moni uusikaan auto ei tuota läpäise noin vaan koska moniko katti ehtii tuossa ajassa lämmetä toimintakuntoon ja jos startti menee pitkäksi niin tulee auton odb hässäkkään merkki joka aiheuttaa hylkäämisen.
Ehkä tuosta tuurilla saattas selvetä huijaamalla, Eli laittaa jonku vitunmoisen sähkövastuksen kattiin ,Mutta epäilen et huomaavat jos autossa katti muka toimii heti ja käy onnetonta tyhjäkäyntiä sähkön kulutuksen vuoksi :wink:-Cabrio 325- Myyty 25.9-04
Ja e12 face-lift tulossa vapuksi =)
Comment
-
-
hmm
Originally posted by RimmiKaveri teki jo pari vuotta sitten e36 318 coupesta tekniikan vaihdolla M3, ei mitään ongelmia.
Toinen kaveri tässä äsken 325 tekniikanvaihdolla-->B3, ei ongelmia.
En siis oikein ymmärrä näitä teidän puheita siitä, että tällaiset eivät onnistuisi. Täällä pirkanmaalla ne ainakin onnistuu.
Comment
-
-
Pitäs soitella vaikka Testcenter Tiilillälle ja kysellä tarkemmin mitä tuo testi pitää sisällään.
Rimmi: Saako siellä leimaan ihan mitä tahansa, vai rikkooko ne vain jotain tiettyjä pykäliä?
Ps. Hassua että siihen M3:seen oli laitettu tehtaalla 1,8 mylly..
Edit: TONI_VAAN: Suurin on M52B28, eli 2,8 litraa.- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Eikö pykälät edelleenkin sano että autoon saa vaihtaa mallisarjan tehokkaimman moottorin jos alusta/jarrut päivitetään samoin? Sitten kun 3xx ja M3 on erimallisarjaa niin eipä siitä paljon huumoria vedetä. Kerro ihmeessä jos asia on toisin, kyllä me sut jotenkin siitä tiedosta palkitaan :wink:
Ps. Olen sanonut ennenkin: Jos kaikki mikä menee leimasta läpi, olisi laillista, niin meillä ei olisi Suomessa hätäpäivää autonrakentelussa.- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
Comment