Originally posted by soldia
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 325, jäähdytysnesteet häviää..
Collapse
X
-
Mulla sama auto ja varmaan samalaista ongelmaa. puottaa parin ajokerran jälkeen merkin alle mut siihen sit jää. en tiiä onko normaalia mutta ei siitä jaksa stressata ku riittävästi pysyy sisällä. olikos se sen cold rajan alapuolella mulla. muutamaan kertaan ilmasin uudelleen mutta aina sama homma.e65 730d
Ex. e21 316,e30 316,e30 318i, e36 325i, e36 325i, e36 328i, e39 530d, e46 320ci, e46 316i...
Comment
-
-
Mulla ainakin on ollut ainoastaan ilmaa järjestelmässä, jos on ollu vesiletkut kovana. Uskomattoman vaikeahan tuo on ilmata, tuntuu että nyt on hyvä niin saattaa joutua vielä uudelleen ilmaamaan. Vaikka käyttäisi hyväksi väitettyä pullometodia.E34 S38B38
E36 S50B30us hx52 ->M50B32
2gen RAM 5.9 cummins
Comment
-
-
Originally posted by AMP View PostMulla sama auto ja varmaan samalaista ongelmaa. puottaa parin ajokerran jälkeen merkin alle mut siihen sit jää. en tiiä onko normaalia mutta ei siitä jaksa stressata ku riittävästi pysyy sisällä. olikos se sen cold rajan alapuolella mulla. muutamaan kertaan ilmasin uudelleen mutta aina sama homma.
Comment
-
-
Originally posted by Laakeri View PostMulla ainakin on ollut ainoastaan ilmaa järjestelmässä, jos on ollu vesiletkut kovana. Uskomattoman vaikeahan tuo on ilmata, tuntuu että nyt on hyvä niin saattaa joutua vielä uudelleen ilmaamaan. Vaikka käyttäisi hyväksi väitettyä pullometodia.
Comment
-
-
Originally posted by AMP View PostMulla sama auto ja varmaan samalaista ongelmaa. puottaa parin ajokerran jälkeen merkin alle mut siihen sit jää. en tiiä onko normaalia mutta ei siitä jaksa stressata ku riittävästi pysyy sisällä. olikos se sen cold rajan alapuolella mulla. muutamaan kertaan ilmasin uudelleen mutta aina sama homma.
Nesteet kuuluu olla kuvan Kalt-tasossa kun moottori on kylmä. Se ylempi viiva paisarissa on jotain muuta. Ja jos siellä yrität sitä pitää niin ei kyllä onnistu... sillä järjestelmä poistaa ylimääräiset nesteet.
Ja jos liikaa nestettä sisällä ja menet aukaisemaan korkkia niin kyllä ne sieltä yli tulee...
Voipi jättää myös auton alle syylärin kohdalle lätäkköä kun poistoputkia pitkin valuu ylimääräiset pois...
Eli nesteet oikealle tasolle.
Last edited by soldia; 25-01-2007, 11:14.
Comment
-
-
Mullakin jää tälläin talvella nesteet joku sentin pari alle ton kalt- merkin, kesäisin on suurinpiirtein merkissään. Johtunee kai lämpölaajenemisesta koko juttu...E70 M-Sport AlpinWeiß 3
Ex.
F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
E90 320d -05 Schwartz 2
E36 328i touring -97 Diamantschwartz
E36 352i -91 Diamantschwartz
Comment
-
-
joku vois laittaa oikeat ilmausohjeet tänne ku en ite tarkkaan muista miten se oli. ei mulla ainakaa ollu yhtää vaikea ilmata ja ekakerralla onnistu ohjeitten mukaan tehtynä.
jotenkin näin se meni lämmityslaite kuumalle ja puhaltamaan .nestettä syyläriin, ilmausruuvi auki, kone käyntiin ja voi pitää hieman korotetut kierrokset ainaki aluksi, tarkkailla koko ajan lämpöjä,sammutus ja nesteen lisäys ja sama uudestaan ja uudestaan kunnes nestemäärä ei enää vajene.
nii ja välillä käydä puristelemassa niitä letkuja!
korjatkoon joku mikä meni väärin mutta näin muistelin sen onnistuvan..!!! U TOUCHA MA CAR - I`LL FUCK U DOG AN EAR!!!!
Comment
-
-
Originally posted by KeDa21 View PostKyllähän tuo ilmaus on jo aika tutuksi tullut, ajattelin vain kysellä miten toisilla nesteet käyttäytyy eli onko normaalia.. :think-325i sedan -92 Mauritius blau
-Volvo S80
Comment
-
Comment