Kyllä se mullakin pysy ihan hyvin kohdallaan normaalikiristyksillä, kun rengas oli vedetty pystyyn.. Tuo Hemin ohje on varmasti hyvä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Renkaan leveys ja profiili e36?
Collapse
X
-
Originally posted by Hemi View PostSori, katsoin epähuomiossa että kyse oli e46:sta, mutta siis kyse on ilmeisesti e36:sta? Eli e36:ssa toki silloin kun cambersäätöä tehdään navan/perssonin kiinnityksestä, voi rengas alkaa hiertämään.....mutta vain silloin kun camberia lisätään? Tämä toki on aika käsittämätöntä e36:n kohdalla????
Jos taas käännän rengasta vinoon, niin hinkkaus loppuu.Toisella puolella ei ongelmia ole. Ilmeisesti joku paikka kierossa?
Comment
-
-
Originally posted by Kepa View PostNyt mä en ymmärrä. Käännän renkaan niin pystyyn kun vaan saan tällä uudella 10mm pultilla, niin se hinkkaa siihen vitun jouseen.
Jos taas käännän rengasta vinoon, niin hinkkaus loppuu.Toisella puolella ei ongelmia ole. Ilmeisesti joku paikka kierossa?
Siis ottaako se kiinni iskaritolppaan vai jousen alalautaseen?
Menisköhän näin: rengas on normaalilla pultilla vinossa ja sisäreuna tällöin alempana eli mahtuu pyörimään. Säätöpultilla rengas on suorassa/suorempana jolloin sisäreuna nousee korkeammalle ja tila loppuu kesken.Last edited by j328; 10-07-2008, 20:34.
Comment
-
-
Originally posted by j328 View PostSiis ottaako se kiinni iskaritolppaan vai jousen alalautaseen?
Menisköhän näin: rengas on normaalilla pultilla vinossa ja sisäreuna tällöin alempana eli mahtuu pyörimään. Säätöpultilla rengas on suorassa/suorempana jolloin sisäreuna nousee korkeammalle ja tila loppuu kesken.
Ja syykin tässä selvisi. Otin sen pultin kokonaan pois ja katsoin sitä lenkkiä sekä vartta jonka läpi pultti pujotetaan. Se varsi ei osu läheskään kohdalleen sinne, vaan ainoastaan puolet reiästä tulee näkyviin. En saa sitä osumaan kohdalleen. Muistan kun alunperin laitettiin tämä uusi iskari kiinni, niin sen kanssa oli ongelmia saada sitä pulttia sieltä läpi. Saatiin se kuitenkin jotenkin kangottamalla ja vasaralla hakkaamalla tulemaan läpi. Onko iskarissa jotenkin väärässä kohtaa tämä laippa. En ainakaan muuta keksi :think Toisella puolella ei mitään ongelmia.
Edit:
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa (tämä kuva ei omasta autosta). Eli tuossa punaisessa ympyröidyssä kohdassa on tuo kohta missä reiät eivät kohtaa.
Last edited by Kepa; 10-07-2008, 21:20.
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostEn kyllä ymmärrä mitenkään miten ihmeessä rengas voi ottaa JOUSEEN kiinni??? Minkä kokoinen rengastus sinulla on edessä?Last edited by j328; 10-07-2008, 22:10.
Comment
-
-
Originally posted by j328 View PostSitä samaa minäkin ihmettelen!!! 245/40 on liian leveä ja korkea eteen, mutta miten helvetissä se voi ottaa jouseen kiinni? Itsellä tulee ensimmäisenä vastaan jousen alalautanen ja sitten vasta jousi joka on lautasen SISÄPUOLELLA. Jos mahdollista niin laita kuva jos sitten ymmärretään mistä on kysymys.
Comment
-
-
Originally posted by j328 View PostSitä samaa minäkin ihmettelen!!! 245/40 on liian leveä ja korkea eteen, mutta miten helvetissä se voi ottaa jouseen kiinni? Itsellä tulee ensimmäisenä vastaan jousen alalautanen ja sitten vasta jousi joka on lautasen SISÄPUOLELLA. Jos mahdollista niin laita kuva jos sitten ymmärretään mistä on kysymys.
EDIT:
Bemu500 sä sen sanoit!Last edited by Kepa; 10-07-2008, 22:24.
Comment
-
-
Originally posted by j328 View PostNo niin sehän muuttaa tilanteen aivan toiseksi!!! Laita kuva niin arvaillaan sitten lisää
En saa osumaan tota korvaa tuonne reikään kirveelläkää ja sen takia camber on niin päin vittua että rengas harraa jouseen
Ottasin kuvan, mutta en jaksa enää mennä tallille ja kerkesin ottaa koko iskarinkin jo irti.
Nyt rupes huvittaan viä tuo ku ajattelen kuinka selitän teille että rengas harraa jouseen, samalla ku luulette että mulla on tuollainen kuvassa oleva iskari.Last edited by Kepa; 10-07-2008, 22:32.
Comment
-
-
Originally posted by Kepa View PostKatos toi mun edellinen postaus: http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...7&postcount=34
En saa osumaan tota korvaa tuonne reikään kirveelläkää ja sen takia camber on niin päin vittua että rengas harraa jouseen
Ottasin kuvan, mutta en jaksa enää mennä tallille ja kerkesin ottaa koko iskarinkin jo irti.
Comment
-
Comment