Missä sijaitsee varustelista 328i touringissa? Vois selvittää että onko tuossa varmasti lukkoperää..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kuinka harvinainen lukkoperä on e36:ssa?
Collapse
X
-
Originally posted by -Teevee- View PostMissä sijaitsee varustelista 328i touringissa? Vois selvittää että onko tuossa varmasti lukkoperää..
Ps. searchilla olis löytynyt tämäkin muutamassa sekunnissa.S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by -Teevee- View PostJuu kyllä mä ton jo tiesinkin. Aamulla tota kokeilin ja sen perusteella ei olis lukkoa. Mut entinen omistaja sanoi et jos väärät öljyt ni lukollinen peräkin voi tehdä niin et renkaat pyöris eri suuntaan..ikään ku diffi. Ajattelin vaan et olishan se viel hyvä tarkistaa varustelistastakin..S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Mites se sit vaikuttaa jos lukottomaan perään laittaa lukkoperäöljyt? Kumit katuun on laitettu ja sen perusteella ei kyl osaa sanoa..ku välillä pyörii kaksi ja välillä yksi kumi. Ja mitä jos tossa on lukko, mut väärien öljyjen takia pyörittäis vaan yhtä? Ja pitääkö toi paikkansa et niitten väärien öljyjen takia tossa perä ylös-testissä lukollinenki perä vois toimia ku lukoton perä?
Comment
-
-
En tiä öljyistä hevovittuaka ite, mut sen tiedän et jos on lukkoperä ni sen kyllä huomaa jokane puusilmä ja näkee sit samantie ku mennää ovi edellä kaasun jälkee. Ja asfaltista kattelee et onko kaks jälkee, samanpitusii. [Koska sorallahan ei ruovitella muutaku alitehosilla takapotku-korollilla.]
Comment
-
-
Originally posted by Juspa View PostItellä olis kans halua laittaa lukkoperä, mut taitaa olla noi 2.93- välitteiset aika kiven alla. Kaipa semmosen saa silti vaikka uutena jos on valmis maksamaan...
Comment
-
-
Originally posted by -Teevee- View PostMites se sit vaikuttaa jos lukottomaan perään laittaa lukkoperäöljyt
tyyppikilvestä taitaa olla varmin selvittää onko perä lukolla vai ilman.
EDIT: nosta perä ilmaan ja pyöritä toista rengasta. jos toinen rengas pyörii samaan suuntaan nii pitäs olla luokollinen jos eri suuntaan nii normiperä..?
Comment
-
-
Originally posted by Teixeira View Postmut sen tiedän et jos on lukkoperä ni sen kyllä huomaa jokane puusilmä ja näkee sit samantie ku mennää ovi edellä kaasun jälkee. Ja asfaltista kattelee et onko kaks jälkee, samanpitusii..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Joo no mulla oli ainakin kuskinpuolella ovessa semmonen kilpi mis luki 328i ja oli kaikki rengaspaineet plus alarivillä sarja kirjaimia, joissa viimeisenä + S. En tiedä mitä meinaa..Mut tyyppikilpeä ei ainakaan vänkärin penkin alla ollut. Mä käyn huomenna aamusti Bemarin merkkiliikkeessä kyselemässä uusia öljyjä jos vielä sais ton perän pelastettua. Luulen et siel on väärät öljyt koska ennen öljynvaihtoja perä toimi niinku lukkoperän pitääkin.. Saas nyt nähdä sit et tarviiko tässä ostaa uus lukko. Mut kiitos kaikille kärsivällisistä vastauksista.Last edited by -Teevee-; 30-08-2007, 07:13.
Comment
-
Comment