Joo no mulla oli ainakin kuskinpuolella ovessa semmonen kilpi mis luki 328i ja oli kaikki rengaspaineet plus alarivillä sarja kirjaimia, joissa viimeisenä + S. Mä käyn huomenna aamusti Bemarin merkkiliikkeessä kyselemässä uusia öljyjä jos vielä sais ton perän pelastettua. Luulen et siel on väärät öljyt koska ennen öljynvaihtoja perä toimi niinku lukkoperän pitääkin.. Saas nyt nähdä sit et tarviiko tässä ostaa uus lukko. Mut kiitos kaikille kärsivällisistä vastauksista.
kattele sitä S kirjainta sieltä perästä... nosta nyt vaan suosiolla se auton perä ilmaan ja kokeile pyöriikö ne renkaat samaan suuntaan, kun toisesta pyörität
Joo no mulla oli ainakin kuskinpuolella ovessa semmonen kilpi mis luki 328i ja oli kaikki rengaspaineet plus alarivillä sarja kirjaimia, joissa viimeisenä + S. Mä käyn huomenna aamusti Bemarin merkkiliikkeessä kyselemässä uusia öljyjä jos vielä sais ton perän pelastettua. Luulen et siel on väärät öljyt koska ennen öljynvaihtoja perä toimi niinku lukkoperän pitääkin.. Saas nyt nähdä sit et tarviiko tässä ostaa uus lukko. Mut kiitos kaikille kärsivällisistä vastauksista.
No huhhu, ei sillä +S merkinnällä ole kyllä mitään tekemistä sen lukkoperän kanssa. Vaikkaisin että sen +S edessä oli kenties M kirjain?
Hae sillä valmistenumerolla varustelista, siitä sen näkee.
Hae sillä valmistenumerolla varustelista, siitä sen näkee.
Elikkä mistä? Sitä mä just tossa aiemmin kyselin et mistä sen varustelistan näkis..? Ehkä oon tyhmä, ehkä en.. Ja mä aamusti pyörittelin noita renkaita ja sen perusteella ei olis lukkoperää. Mutta kun entinen omistaja sanoi että autossa ON lukko, et ne renkaat ei pyöri samaan suuntaan jos on väärät öljyt. Ja tästäkin asiasta kysyin että pitääkö tommonen väite paikkaansa vai uskonko suosiolla et sitä lukkoperää ei ole..
Elikkä mistä? Sitä mä just tossa aiemmin kyselin et mistä sen varustelistan näkis..? Ehkä oon tyhmä, ehkä en.. Ja mä aamusti pyörittelin noita renkaita ja sen perusteella ei olis lukkoperää. Mutta kun entinen omistaja sanoi että autossa ON lukko, et ne renkaat ei pyöri samaan suuntaan jos on väärät öljyt. Ja tästäkin asiasta kysyin että pitääkö tommonen väite paikkaansa vai uskonko suosiolla et sitä lukkoperää ei ole..
ei siellä mitään lukkoperää sitten ole. se kusetti sua
ei siellä mitään lukkoperää sitten ole. se kusetti sua
Saattaapi olla, saattaapi olla. Siksi vaan koko homma mietitytti mua, kun ennen öljynvaihtoa pyöritti hienosti kahta rengasta, nyt vain sillontällön. Missä tuolla perämurikassa on se "S"-merkintä? Pohjassa vai kyljessä? On niin kauhia vaiva tunkata ylös tota ku on madallettu aika reippaasti..
Saattaapi olla, saattaapi olla. Siksi vaan koko homma mietitytti mua, kun ennen öljynvaihtoa pyöritti hienosti kahta rengasta, nyt vain sillontällön. Missä tuolla perämurikassa on se "S"-merkintä? Pohjassa vai kyljessä? On niin kauhia vaiva tunkata ylös tota ku on madallettu aika reippaasti..
[QUOTE=jannmann;1022947]No huhhu, ei sillä +S merkinnällä ole kyllä mitään tekemistä sen lukkoperän kanssa. Vaikkaisin että sen +S edessä oli kenties M kirjain?
QUOTE]
No huhhu, ei sillä +S merkinnällä ole kyllä mitään tekemistä sen lukkoperän kanssa. Vaikkaisin että sen +S edessä oli kenties M kirjain?
Oolrait.. No en kyllä niin väittänytkään et sillä olis jotain tekemistä, kysyin vaan et onko lukkoperän merkintä S. Ja tuosta oven karmista sellaisen löysin..tarkottaa siis jotain ihan muuta. Lukeeko lukottomassa perämurikassa sitten noi välitykset ilman tota S-merkintää? En näin äkkiseltään löytänyt siitä mitään, mut on se kyl sen verran likanen, et tarttis putsata eka..
Saattaapi olla, saattaapi olla. Siksi vaan koko homma mietitytti mua, kun ennen öljynvaihtoa pyöritti hienosti kahta rengasta, nyt vain sillontällön. Missä tuolla perämurikassa on se "S"-merkintä? Pohjassa vai kyljessä? On niin kauhia vaiva tunkata ylös tota ku on madallettu aika reippaasti..
Eli toisinsanoen sieltä alkaa olemaan sudittelun jäljiltä tasauspyörästö paskana ja vanhoilla öljyillä jumitti jo. Vieläkin olen sitä mieltä että tässäkin topicissa lukon omistajiksi ilmoittautuneista osalla on normiperä tai paskana oleva normiperä niin että tasauspyörästö jumittaa ja tulee "lukkoefekti" suditellessa. Ei se myyjä sinuakaan välttämättä ole tietoisesti kusettanut.
"Kyllä piirtää kahta taatusti on lukko!!" Juu selvä kaikki käy...
Eli toisinsanoen sieltä alkaa olemaan sudittelun jäljiltä tasauspyörästö paskana ja vanhoilla öljyillä jumitti jo. Vieläkin olen sitä mieltä että tässäkin topicissa lukon omistajiksi ilmoittautuneista osalla on normiperä tai paskana oleva normiperä niin että tasauspyörästö jumittaa ja tulee "lukkoefekti" suditellessa. Ei se myyjä sinuakaan välttämättä ole tietoisesti kusettanut.
"Kyllä piirtää kahta taatusti on lukko!!" Juu selvä kaikki käy...
Näin on, eli on oikeasti harvinaisempi varuste mitä luullaan.
Eli toisinsanoen sieltä alkaa olemaan sudittelun jäljiltä tasauspyörästö paskana ja vanhoilla öljyillä jumitti jo. Vieläkin olen sitä mieltä että tässäkin topicissa lukon omistajiksi ilmoittautuneista osalla on normiperä tai paskana oleva normiperä niin että tasauspyörästö jumittaa ja tulee "lukkoefekti" suditellessa. Ei se myyjä sinuakaan välttämättä ole tietoisesti kusettanut.
Näinhän siinä kävi kun tänään tarkemmin tutkittiin asiaa merkkiliikkeessä. Mutta homma on jo hoidossa ja uutta perää rupeen etsiskelemään..lukolla. Osoittautui tämäkin foorumi hyödylliseksi, viisastuin aika paljon ja siitä kuuluu kiitos kaikille vastanneille.
Elikkä mistä? Sitä mä just tossa aiemmin kyselin et mistä sen varustelistan näkis..? Ehkä oon tyhmä, ehkä en.. Ja mä aamusti pyörittelin noita renkaita ja sen perusteella ei olis lukkoperää. Mutta kun entinen omistaja sanoi että autossa ON lukko, et ne renkaat ei pyöri samaan suuntaan jos on väärät öljyt. Ja tästäkin asiasta kysyin että pitääkö tommonen väite paikkaansa vai uskonko suosiolla et sitä lukkoperää ei ole..
Merkkiliikkeestä saa varustelistan valmistenumeron perusteella.
Autooni menisi kuulema 2,93 välityksellä oleva lukko, mutta suht hintavia kun näyttävät olevan joten kysynkin menisikö sinne mahdollisesti jokin muu? Vai tuleeko sitten jo isompi remontti?
Comment