Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kuinka harvinainen lukkoperä on e36:ssa?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bemu2000
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 17799
    • Jämsä

Originally posted by -Teevee- View Post
    Joo no mulla oli ainakin kuskinpuolella ovessa semmonen kilpi mis luki 328i ja oli kaikki rengaspaineet plus alarivillä sarja kirjaimia, joissa viimeisenä + S. Mä käyn huomenna aamusti Bemarin merkkiliikkeessä kyselemässä uusia öljyjä jos vielä sais ton perän pelastettua. Luulen et siel on väärät öljyt koska ennen öljynvaihtoja perä toimi niinku lukkoperän pitääkin.. Saas nyt nähdä sit et tarviiko tässä ostaa uus lukko. Mut kiitos kaikille kärsivällisistä vastauksista.
    kattele sitä S kirjainta sieltä perästä... nosta nyt vaan suosiolla se auton perä ilmaan ja kokeile pyöriikö ne renkaat samaan suuntaan, kun toisesta pyörität
    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
    Vanteet edullisesti
    Nostureita ja rengaskoneita

Comment

• jannmann
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 5856
      • Joccis City

Joo no mulla oli ainakin kuskinpuolella ovessa semmonen kilpi mis luki 328i ja oli kaikki rengaspaineet plus alarivillä sarja kirjaimia, joissa viimeisenä + S. Mä käyn huomenna aamusti Bemarin merkkiliikkeessä kyselemässä uusia öljyjä jos vielä sais ton perän pelastettua. Luulen et siel on väärät öljyt koska ennen öljynvaihtoja perä toimi niinku lukkoperän pitääkin.. Saas nyt nähdä sit et tarviiko tässä ostaa uus lukko. Mut kiitos kaikille kärsivällisistä vastauksista.
      No huhhu, ei sillä +S merkinnällä ole kyllä mitään tekemistä sen lukkoperän kanssa. Vaikkaisin että sen +S edessä oli kenties M kirjain?

Hae sillä valmistenumerolla varustelista, siitä sen näkee.
      Aprilia RSV4

Comment

• -Teevee-
        Bimmer Rookie
        • Aug 2007
        • 54
        • Rauma

Originally posted by jannmann View Post
        Hae sillä valmistenumerolla varustelista, siitä sen näkee.
        Elikkä mistä? Sitä mä just tossa aiemmin kyselin et mistä sen varustelistan näkis..? Ehkä oon tyhmä, ehkä en.. Ja mä aamusti pyörittelin noita renkaita ja sen perusteella ei olis lukkoperää. Mutta kun entinen omistaja sanoi että autossa ON lukko, et ne renkaat ei pyöri samaan suuntaan jos on väärät öljyt. Ja tästäkin asiasta kysyin että pitääkö tommonen väite paikkaansa vai uskonko suosiolla et sitä lukkoperää ei ole..

Comment

• bemu2000
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 17799
          • Jämsä

Elikkä mistä? Sitä mä just tossa aiemmin kyselin et mistä sen varustelistan näkis..? Ehkä oon tyhmä, ehkä en.. Ja mä aamusti pyörittelin noita renkaita ja sen perusteella ei olis lukkoperää. Mutta kun entinen omistaja sanoi että autossa ON lukko, et ne renkaat ei pyöri samaan suuntaan jos on väärät öljyt. Ja tästäkin asiasta kysyin että pitääkö tommonen väite paikkaansa vai uskonko suosiolla et sitä lukkoperää ei ole..
          ei siellä mitään lukkoperää sitten ole. se kusetti sua
          Vanteet edullisesti

Comment

• -Teevee-
            Bimmer Rookie
            • Aug 2007
            • 54
            • Rauma

Originally posted by bemu2000 View Post
            ei siellä mitään lukkoperää sitten ole. se kusetti sua
            Saattaapi olla, saattaapi olla. Siksi vaan koko homma mietitytti mua, kun ennen öljynvaihtoa pyöritti hienosti kahta rengasta, nyt vain sillontällön. Missä tuolla perämurikassa on se "S"-merkintä? Pohjassa vai kyljessä? On niin kauhia vaiva tunkata ylös tota ku on madallettu aika reippaasti..

Comment

• bemu2000
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2003
              • 17799
              • Jämsä

Saattaapi olla, saattaapi olla. Siksi vaan koko homma mietitytti mua, kun ennen öljynvaihtoa pyöritti hienosti kahta rengasta, nyt vain sillontällön. Missä tuolla perämurikassa on se "S"-merkintä? Pohjassa vai kyljessä? On niin kauhia vaiva tunkata ylös tota ku on madallettu aika reippaasti..
              pitäis olla tollain lyötynä S ja perän välitys...

Vanteet edullisesti

Comment

• kalle7876
                Bimmer Fanatic
                • May 2005
                • 493

[QUOTE=jannmann;1022947]No huhhu, ei sillä +S merkinnällä ole kyllä mitään tekemistä sen lukkoperän kanssa. Vaikkaisin että sen +S edessä oli kenties M kirjain?
                QUOTE]

www.kkdmotorsport.com
                www.pirkanmaanturbo.fi

Comment

• -Teevee-
                  Bimmer Rookie
                  • Aug 2007
                  • 54
                  • Rauma

Originally posted by jannmann View Post
                  No huhhu, ei sillä +S merkinnällä ole kyllä mitään tekemistä sen lukkoperän kanssa. Vaikkaisin että sen +S edessä oli kenties M kirjain?
                  Oolrait.. No en kyllä niin väittänytkään et sillä olis jotain tekemistä, kysyin vaan et onko lukkoperän merkintä S. Ja tuosta oven karmista sellaisen löysin..tarkottaa siis jotain ihan muuta. Lukeeko lukottomassa perämurikassa sitten noi välitykset ilman tota S-merkintää? En näin äkkiseltään löytänyt siitä mitään, mut on se kyl sen verran likanen, et tarttis putsata eka..

Comment

• Cell
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jun 2004
                    • 7037
                    • Uusikaupunki

Eli toisinsanoen sieltä alkaa olemaan sudittelun jäljiltä tasauspyörästö paskana ja vanhoilla öljyillä jumitti jo. Vieläkin olen sitä mieltä että tässäkin topicissa lukon omistajiksi ilmoittautuneista osalla on normiperä tai paskana oleva normiperä niin että tasauspyörästö jumittaa ja tulee "lukkoefekti" suditellessa. Ei se myyjä sinuakaan välttämättä ole tietoisesti kusettanut.

"Kyllä piirtää kahta taatusti on lukko!!" Juu selvä kaikki käy...
                    325i -08
                    i3 REx -17
                    M5 -98 Imolarot
                    535i -90 N/A project (maatumassa)

Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

Comment

• Mörökölli
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2005
                      • 1735
                      • Turku

Originally posted by Cell View Post
                      Eli toisinsanoen sieltä alkaa olemaan sudittelun jäljiltä tasauspyörästö paskana ja vanhoilla öljyillä jumitti jo. Vieläkin olen sitä mieltä että tässäkin topicissa lukon omistajiksi ilmoittautuneista osalla on normiperä tai paskana oleva normiperä niin että tasauspyörästö jumittaa ja tulee "lukkoefekti" suditellessa. Ei se myyjä sinuakaan välttämättä ole tietoisesti kusettanut.

"Kyllä piirtää kahta taatusti on lukko!!" Juu selvä kaikki käy...
                      Näin on, eli on oikeasti harvinaisempi varuste mitä luullaan.
                      www.nenifab.com

Comment

• -Teevee-
                        Bimmer Rookie
                        • Aug 2007
                        • 54
                        • Rauma

Originally posted by Cell View Post
                        Näinhän siinä kävi kun tänään tarkemmin tutkittiin asiaa merkkiliikkeessä. Mutta homma on jo hoidossa ja uutta perää rupeen etsiskelemään..lukolla. Osoittautui tämäkin foorumi hyödylliseksi, viisastuin aika paljon ja siitä kuuluu kiitos kaikille vastanneille.

Comment

• jannmann
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2003
                          • 5856
                          • Joccis City

Merkkiliikkeestä saa varustelistan valmistenumeron perusteella.
                          Aprilia RSV4

Comment

• Kapanos
                            Bimmer Enthusiast
                            • Dec 2006
                            • 1394
                            • Kirkkonummen Westend

Mitähän mahtaa maksaa hyvässä kunnossa oleva lukkoperä e36 bemariin?

Onko muita vaihtoehtoja kuin 25%
                            E30 M50tic -90
                            E34 M5 -90
                            E91 325d M-sport -07
                            Ford F100 -53 LS edition

Comment

• Hammu
                              Moderator
                              • Nov 2006
                              • 3971
                              • Nurmijärvi

Vakio kitkalukko on 25% eikä muita ole tarjolla.

Teettämällähän saa sitten mitä vain :think

Comment

• Spiddu
                                Bimmer Enthusiast
                                • Apr 2007
                                • 3563
                                • Nla

Autooni menisi kuulema 2,93 välityksellä oleva lukko, mutta suht hintavia kun näyttävät olevan joten kysynkin menisikö sinne mahdollisesti jokin muu? Vai tuleeko sitten jo isompi remontti?
                                BMW F30 330e 2017

Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
                                e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎