Originally posted by -Teevee-
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kuinka harvinainen lukkoperä on e36:ssa?
Collapse
X
-
Originally posted by -Teevee- View PostJoo no mulla oli ainakin kuskinpuolella ovessa semmonen kilpi mis luki 328i ja oli kaikki rengaspaineet plus alarivillä sarja kirjaimia, joissa viimeisenä + S. Mä käyn huomenna aamusti Bemarin merkkiliikkeessä kyselemässä uusia öljyjä jos vielä sais ton perän pelastettua. Luulen et siel on väärät öljyt koska ennen öljynvaihtoja perä toimi niinku lukkoperän pitääkin.. Saas nyt nähdä sit et tarviiko tässä ostaa uus lukko. Mut kiitos kaikille kärsivällisistä vastauksista.
Hae sillä valmistenumerolla varustelista, siitä sen näkee.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostHae sillä valmistenumerolla varustelista, siitä sen näkee.
Comment
-
-
Originally posted by -Teevee- View PostElikkä mistä? Sitä mä just tossa aiemmin kyselin et mistä sen varustelistan näkis..? Ehkä oon tyhmä, ehkä en.. Ja mä aamusti pyörittelin noita renkaita ja sen perusteella ei olis lukkoperää. Mutta kun entinen omistaja sanoi että autossa ON lukko, et ne renkaat ei pyöri samaan suuntaan jos on väärät öljyt. Ja tästäkin asiasta kysyin että pitääkö tommonen väite paikkaansa vai uskonko suosiolla et sitä lukkoperää ei ole..
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postei siellä mitään lukkoperää sitten ole. se kusetti sua
Comment
-
-
Originally posted by -Teevee- View PostSaattaapi olla, saattaapi olla. Siksi vaan koko homma mietitytti mua, kun ennen öljynvaihtoa pyöritti hienosti kahta rengasta, nyt vain sillontällön. Missä tuolla perämurikassa on se "S"-merkintä? Pohjassa vai kyljessä? On niin kauhia vaiva tunkata ylös tota ku on madallettu aika reippaasti..
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostNo huhhu, ei sillä +S merkinnällä ole kyllä mitään tekemistä sen lukkoperän kanssa. Vaikkaisin että sen +S edessä oli kenties M kirjain?
Comment
-
-
Originally posted by -Teevee- View PostSaattaapi olla, saattaapi olla. Siksi vaan koko homma mietitytti mua, kun ennen öljynvaihtoa pyöritti hienosti kahta rengasta, nyt vain sillontällön. Missä tuolla perämurikassa on se "S"-merkintä? Pohjassa vai kyljessä? On niin kauhia vaiva tunkata ylös tota ku on madallettu aika reippaasti..
"Kyllä piirtää kahta taatusti on lukko!!" Juu selvä kaikki käy...325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostEli toisinsanoen sieltä alkaa olemaan sudittelun jäljiltä tasauspyörästö paskana ja vanhoilla öljyillä jumitti jo. Vieläkin olen sitä mieltä että tässäkin topicissa lukon omistajiksi ilmoittautuneista osalla on normiperä tai paskana oleva normiperä niin että tasauspyörästö jumittaa ja tulee "lukkoefekti" suditellessa. Ei se myyjä sinuakaan välttämättä ole tietoisesti kusettanut.
"Kyllä piirtää kahta taatusti on lukko!!" Juu selvä kaikki käy...
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostEli toisinsanoen sieltä alkaa olemaan sudittelun jäljiltä tasauspyörästö paskana ja vanhoilla öljyillä jumitti jo. Vieläkin olen sitä mieltä että tässäkin topicissa lukon omistajiksi ilmoittautuneista osalla on normiperä tai paskana oleva normiperä niin että tasauspyörästö jumittaa ja tulee "lukkoefekti" suditellessa. Ei se myyjä sinuakaan välttämättä ole tietoisesti kusettanut.
Comment
-
-
Originally posted by -Teevee- View PostElikkä mistä? Sitä mä just tossa aiemmin kyselin et mistä sen varustelistan näkis..? Ehkä oon tyhmä, ehkä en.. Ja mä aamusti pyörittelin noita renkaita ja sen perusteella ei olis lukkoperää. Mutta kun entinen omistaja sanoi että autossa ON lukko, et ne renkaat ei pyöri samaan suuntaan jos on väärät öljyt. Ja tästäkin asiasta kysyin että pitääkö tommonen väite paikkaansa vai uskonko suosiolla et sitä lukkoperää ei ole..Aprilia RSV4
Comment
-
-
Autooni menisi kuulema 2,93 välityksellä oleva lukko, mutta suht hintavia kun näyttävät olevan joten kysynkin menisikö sinne mahdollisesti jokin muu? Vai tuleeko sitten jo isompi remontti?BMW F30 330e 2017
Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D
Comment
-
Comment