Originally posted by rick the rocket
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		Sammumisherkkyyteen, ne imusarjan päädyn kumitulpat ja tuo tyhjäkäyntiventtiilin ja imusarjan välinen tiiviste kannattaisi ostaa uudet. Hmm, koeajossahan ei sammumisherkkyyttä vielä ollut. Kyse nyt ei käytännössä kuitenkaan todennäköisesti oikein muusta voi olla kuin ilmavuodosta jossakin. Itse tyhjäkäyntiventtiili ei pääse oikein mihinkään (parilla pultilla kiinni) joten kyse lienee sille tulevasta letkusta tms. Olisiko joku paikka ollut sen verran hauras jo ettei kestänyt enää irroittelua.
 MUTTA: Käyrät 100x paremmat. vakiona käyrät tippu 5000rpm/min jälkeen kun lehmän häntä ja nytten ovat rajottimelle nousussa. (laapu vielkää netis ku scanneri sano poks). Ajossa auto tuntuu jopa laiskemmalta koska käyrät on tasasemmat eikä ole piikkejä kuten vakiona mut mitä penkkiin ja kaverien autoihin uskominen niin kyllä sinne lisää on tullut woimmoo. Ja näin taantuman aikaan kulutuskaan ei kasvanu nimettävästi.. alle 0.5L/100km.. Itse ainakin tyytyväinen.. Katsotaan miten muuttuu kun tuon big bore throttle bodyn saa..
 MUTTA: Käyrät 100x paremmat. vakiona käyrät tippu 5000rpm/min jälkeen kun lehmän häntä ja nytten ovat rajottimelle nousussa. (laapu vielkää netis ku scanneri sano poks). Ajossa auto tuntuu jopa laiskemmalta koska käyrät on tasasemmat eikä ole piikkejä kuten vakiona mut mitä penkkiin ja kaverien autoihin uskominen niin kyllä sinne lisää on tullut woimmoo. Ja näin taantuman aikaan kulutuskaan ei kasvanu nimettävästi.. alle 0.5L/100km.. Itse ainakin tyytyväinen.. Katsotaan miten muuttuu kun tuon big bore throttle bodyn saa..

 
							
						 
							
						
Comment