Originally posted by uber3
View Post
E36 325i "pätkii" ja "törisee"
Collapse
X
-
Joo puolat tutkin ja irrotin ne kumijutut mut eipä tuo mikskään vieläkään muuttunu..:think röplöttää putkessa ja pätkii..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mynni View Postkäytä niistä puolista ne kumi tutit irti, voi olla hapettumaa välissä, lähtee vetämällä irti
Tuli mieleen et oston jälkeen kerran nosti lämpöjä et onko sillä vaikutusta asiaan?Last edited by ||Nixu||; 30-03-2008, 10:58.
Leave a comment:
-
-
käytä niistä puolista ne kumi tutit irti, voi olla hapettumaa välissä, lähtee vetämällä irti
Leave a comment:
-
-
Mulla on ollu kans sama ongelma samanlaisen auton kanssa. Tuohon nykimiseen auttoi lambdan vaihto, mut tyhjäkäynti temppuilee edelleen. Kokeilin uusilla tulpilla --> ei vaikutusta. Seuraavaks meinaan katella puolia, kunhan kerkeän.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jami View PostOn kyllä helsingin laakkosella puhdasta ryöstöä tuo hinta. Monta kertaa oon vierestä kytännyt koko vikakoodien luku homman ja on kyllä sen verran helppoa hommaa että mahtaa olla laakkosella puhtaasti rahastusta tuo homma.
Ja itse topickiin sen verran että eikös näissä ole puolien kanssa ongelmia ollut?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostRiippuu mistäpäin olet.
Helsingin Laakkosella jotain 102€ laaki.
Jossain pikkupajalla 20-50€
Ja monella tällä foorumilla on myös vikakoodinlukulaitteet, hinta jotain 10-20€ tms.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ||Nixu|| View PostVasta ostin kyseisen auton niin en ole kerenny. Okei. Pitää maanantaina käydä merkkiliikkeessä lukemassa viat. Paljonko noin hinta vikakoodien lukemiselle?
Helsingin Laakkosella jotain 102€ laaki.
Jossain pikkupajalla 20-50€
Ja monella tällä foorumilla on myös vikakoodinlukulaitteet, hinta jotain 10-20€ tms.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ||Nixu|| View PostVasta ostin kyseisen auton niin en ole kerenny. Okei. Pitää maanantaina käydä merkkiliikkeessä lukemassa viat. Paljonko noin hinta vikakoodien lukemiselle?
Leave a comment:
-
Leave a comment: