memebuy23buy

E36 325i "pätkii" ja "törisee"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ||Nixu||
    replied
    Originally posted by uber3 View Post
    Käy vaan luettamassa vikakoodit, sillä selviää paljon.
    Jep, pitää käydä huomen aamuna jos ei kovin kallista oo.

Leave a comment:

• tero1
    replied
    Käy vaan luettamassa vikakoodit, sillä selviää paljon.

Leave a comment:

• ||Nixu||
    replied
    Joo puolat tutkin ja irrotin ne kumijutut mut eipä tuo mikskään vieläkään muuttunu..:think röplöttää putkessa ja pätkii..

Leave a comment:

• ||Nixu||
    replied
    Originally posted by mynni View Post
    käytä niistä puolista ne kumi tutit irti, voi olla hapettumaa välissä, lähtee vetämällä irti
    Oke, pitää kokeilla. Ainakin sen huomasin et kaikki muut paitsi yks puola oli eri näköinen teksteistä ja väristä.

Tuli mieleen et oston jälkeen kerran nosti lämpöjä et onko sillä vaikutusta asiaan?
    Last edited by ||Nixu||; 30-03-2008, 10:58.

Leave a comment:

• mynni
    replied
    käytä niistä puolista ne kumi tutit irti, voi olla hapettumaa välissä, lähtee vetämällä irti

Leave a comment:

• jami
    replied
    Originally posted by ||Nixu|| View Post
    Okei, pitääpä tutkia. Missä kohdasta ne puolat on?
    Joka tulpalle on oma puola. Puolat on siinä tulppien "päällä".

Leave a comment:

• ||Nixu||
    replied
    Originally posted by Jopi View Post
    Ääni puolille! Ota ne puolat ensihätään irti ja tarkastele päällisin puolin onko halkeamia...
    Okei, pitääpä tutkia. Missä kohdasta ne puolat on?
    Last edited by ||Nixu||; 30-03-2008, 08:27.

Leave a comment:

• Jopi
    replied
    Kylläpä on hintaa. Minkäslaista vikaa puolissa?
    Ääni puolille! Ota ne puolat ensihätään irti ja tarkastele päällisin puolin onko halkeamia...

Leave a comment:

• ||Mane
    replied
    Mulla on ollu kans sama ongelma samanlaisen auton kanssa. Tuohon nykimiseen auttoi lambdan vaihto, mut tyhjäkäynti temppuilee edelleen. Kokeilin uusilla tulpilla --> ei vaikutusta. Seuraavaks meinaan katella puolia, kunhan kerkeän.

Leave a comment:

• ||Nixu||
    replied
    Originally posted by _nixu_ View Post
    No jollainhan se lasipalatsi pitää maksaa...

Ja itse topickiin sen verran että eikös näissä ole puolien kanssa ongelmia ollut?
    Kylläpä on hintaa. Minkäslaista vikaa puolissa?

Leave a comment:

• _nixu_
    replied
    Originally posted by jami View Post
    On kyllä helsingin laakkosella puhdasta ryöstöä tuo hinta. Monta kertaa oon vierestä kytännyt koko vikakoodien luku homman ja on kyllä sen verran helppoa hommaa että mahtaa olla laakkosella puhtaasti rahastusta tuo homma.
    No jollainhan se lasipalatsi pitää maksaa...

Ja itse topickiin sen verran että eikös näissä ole puolien kanssa ongelmia ollut?

Leave a comment:

• jami
    replied
    Originally posted by _nixu_ View Post
    Riippuu mistäpäin olet.
    Helsingin Laakkosella jotain 102€ laaki.
    Jossain pikkupajalla 20-50€
    Ja monella tällä foorumilla on myös vikakoodinlukulaitteet, hinta jotain 10-20€ tms.
    On kyllä helsingin laakkosella puhdasta ryöstöä tuo hinta. Monta kertaa oon vierestä kytännyt koko vikakoodien luku homman ja on kyllä sen verran helppoa hommaa että mahtaa olla laakkosella puhtaasti rahastusta tuo homma.

Leave a comment:

• _nixu_
    replied
    Vasta ostin kyseisen auton niin en ole kerenny. Okei. Pitää maanantaina käydä merkkiliikkeessä lukemassa viat. Paljonko noin hinta vikakoodien lukemiselle?
    Riippuu mistäpäin olet.
    Helsingin Laakkosella jotain 102€ laaki.
    Jossain pikkupajalla 20-50€
    Ja monella tällä foorumilla on myös vikakoodinlukulaitteet, hinta jotain 10-20€ tms.

Leave a comment:

• ||Nixu||
    replied
    Originally posted by jami View Post
    Tuskin ne sua väärinpäin kääntää tuon takia kun on kuitenkin aika simppeli homma tuo vikakoodien luku, aikaa siihen itse operaatioon menee maksimissaan 15min.
    Okei. Koitetaan selvittää vika vikakoodien lukemisella.

Leave a comment:

• jami
    replied
    Vasta ostin kyseisen auton niin en ole kerenny. Okei. Pitää maanantaina käydä merkkiliikkeessä lukemassa viat. Paljonko noin hinta vikakoodien lukemiselle?
    Tuskin ne sua väärinpäin kääntää tuon takia kun on kuitenkin aika simppeli homma tuo vikakoodien luku, aikaa siihen itse operaatioon menee maksimissaan 15min.

Leave a comment:

Working...
X